تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

خرید ارز دیجیتال از تاپ چنج

ورود به تاپ چنج

صرافی تاپ چنج از محبوب‌ ترین پلتفرم‌ها برای نقل و انتقالات پولی در میان ایرانیان است. با توجه به اینکه کاربران ایرانی نمی‌توانند پول خود را بروکرهای فارکس نقل و انتقال دهند، از پلتفرم تاپ چنج استفاده می‌کنند تا به راحتی بتوانند ریال خود را تبدیل به دلار کرده و سپس آن را به بروکر مورد نظر خود انتقال دهند. همچنین با استفاده از صرافی تاپ چنج، خرید تتر برای انتقال به بروکرهای فارکس امکان پذیر می‌باشد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم راهنمای خرید ارز دیجیتال از صرافی تاپ چنج را ارائه کنیم. لطفا همراه ما باشید.

مراحل کار با تاپ چنج

نحوه کار با سایت تاپ چنج به سادگی است، در مرحله اول، باید در سایت ثبت نام کرد و مراحل احراز هویت را انجام داد سپس با ایجاد کیف پول، می‌توان از خدمات گسترده پلفترم مثل خرید ارز دیجیتال، بهره‌مند شد.

نحوه ثبت نام و ورود به صرافی تاپ چنج

برای ثبت نام در صرافی تاپ چنج ، باید وارد سایت این صرافی به نشانی mytopchange.net شوید. برای ثبت‌نام، باید یک ایمیل و شماره تلفن همراه معتبر ارائه نمایید.

نحوه احراز هویت در صرافی تاپ چنج

برای احراز هویت در سایت صرافی تاپ چنج، باید یک مرحله را به طور کامل تکمیل کنید تا مرحله بعدی فعال شود.

ایجاد کیف پول

پس از آنکه احراز هویت در سایت صرافی تاپ چنج را با موفقیت انجام دادید، حال می‌توانید کیف پول خود را در این صرافی ایجاد نمایید.

انواع ووچر در تاپ چنج

  • ووچر وب مانی

  • ووچر پرفکت مانی

  • ووچر Paysafecard

انواع کیف پول ارزی در تاپ چنج 

  • وب مانی

  • پرفکت مانی

  • نتلر

  • کی وی

  • یونی استریم

  • یاندکس مانی

  • وسترن یونیون

  • اسکریل

خرید ارز دیجیتال از تاپ چنج

آموزش ساخت کیف پول در تاپ چنج

بعد از ثبت نام در سایت صرافی تاپ چنج و طی کردن مراحل احراز هویت، زمانی که وارد سایت شوید دو نوع کیف پول به شما نمایش داده خواهد شد، کیف پول ریالی و کیف پول دلاری. در سایت این صرافی می‌توان در تعداد دلخواه کیف پول ایجاد کرد و از آنها استفاده نمود.

  • نحوه ایجاد کیف پول بدین صورت است که باید وارد سایت شده و از بخش داشبورد گزینه “کیف پول” انتخاب شود.

  • بعد از انتخاب گزینه کیف پول، باید بر روی گزینه “کیف پول‌های من” کلیک کرده و سپس گزینه “ایجاد کیف پول” انتخاب شود.

  • در مرحله بعد باید تمام گزینه ها تکمیل شوند و در قسمت نام کیف پول، یک نام برای آن انتخاب کنید. در بخش نوع کیف پول هم باید فیات یا رمز ارز بودن کیف پول خود را انتخاب نمایید. منظور از فیات همان دلار و یورو می‌باشد و منظور از رمز ارز هم همان ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین است.

  • فرضا اگر می‌خواهید کیف پول دلار ایجاد کنید. در این صورت نوع کیف پول خود را فیات تعیین نمایید در قسمت نوع ارز، دلار را انتخاب کرده و گزینه ایجاد را بزنید.

  • در مرحله بعد، کیف پول شما که از نوع دلار می‌باشد، ایجاد شده است. حالا می‌توانید با انتخاب گزینه “شارژ کردن حساب” کیف پول مورد نظرتان را انتخاب نمایید و با توجه به نرخ صرافی، اقدام به خرید ارز نمایید.

  • اگر هم بخواهید برای کسی در خارج از کشور پول انتقال دهید، می‌توانید شماره کیف پول او را دریافت کرده و مبلغ را به راحتی انتقال دهید.

شما برای حفظ سرمایه خود در کشوری که بالای 40 درصد تورم دارد، نیاز به بازاری مطمئن همچون فارکس دارید اما از آنجایی که حضور در بازارهای مالی بدون داشتن اطلاعات خاص می‌تواند باعث شکست شود، توصیه می‌شود در دوره فارکس شرکت کنید. هدف از برگزاری دوره فارکس، آموزش  جزئیات مرتبط با بازار فارکس، نحوه تحلیل و معامله در بازار فارکس با یک استراتژی کارآمد می‌باشد.

روش شارژ کردن کیف پول در سایت صرافی تاپ چنج

برای شارژ کردن کیف پول خود در صرافی تاپ چنج، باید در صرافی ثبت نام کنید، مراحل احراز هویت را طی کنید و سپس کیف پول را ایجاد نمایید. بعد از این مراحل می‌توانید وارد بخش داشبورد شوید و گزینه “شارژ” را انتخاب نمایید. سپس باید گزینه “درخواست‌های جدید” را انتخاب کرده و به روش آنلاین، اقدام به شارژ کردن کیف پول خود در صرافی تاپ چنج نمایید.

مراحل شارژ کردن کیف پول در صرافی تاپ چنج به شرح زیر می‌باشد :

  • در بخش داشبورد وارد گزینه “شارژ” شوید و سپس گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.

  • با ورود به بخش درخواست جدید، روش‌های مختلفی برای شارژ کردن کیف پول خود مشاهده می‌کنید مثل بان، نقدی، کردیت و آنلاین.

  • با فرض انتخاب روش آنلاین، وارد صفحه ای می‌شوید که باید کیف پولی که قصد شارژ آن را دارید انتخاب کنید و سپس ارز پرداختی و مبلغ موردنظرتان را تعیین نمایید.

  • در مرحله بعد، باید صحت اطلاعات درج شده را بررسی کنید و اگر موافق بودید، گزینه “صحت اطلاعات فوق را می‌پذیرم” را انتخاب نمایید.

  • حال باید یکی از حساب‌های بانکی که از قبل اطلاعات آن را وارد حساب کاربری صرافی تاپ چنج خود کرده ‌اید را انتخاب نمایید.

  • با انتخاب گزینه “پرداخت” به درگاه پرداخت هدایت خواهید شد.

  • به همین ترتیب مراحل فوق، می‌توانید کیف پول خود را در صرافی تاپ چنج شارژ کنید.

تبدیل و انتقال ارز دیجیتال در صرافی تاپ چنج

شما در صرافی تاپ چنج می‌توانید برای تبدیل ارز هم اقدام کنید. جهت تبدیل و انتقال ارز دیجیتال در این صرافی، باید وارد قسمت داشبورد در سایت شوید و از لیست ارزهای موجود، ارز دیجیتال مدنظرتان را انتخاب نمایید و سپس مراحل واریز یا برداشت ارز را تکمیل نمایید.

جهت تبدیل دلار به تتر یا ارزهای دیگر، باید گزینه تبدیل و سپس درخواست جدید را انتخاب نمایید. در پایان هم لازم است کیف پول مورد نظرتان برای برداشت دلاری یا ریالی را انتخاب کنید و پس از تعیین وجه مورد نظر، مراحل تبدیل ارز انجام خواهد شد.

نحوه انتقال ارز دیجیتال به حساب صرافی تاپ چنج یا برداشت دلاری و تبدیل به ارز دیجیتال هم مشابه با مراحل توضیح داده شده است اما یک نکته که باید دقت کنید این است که در تبدیل و یا انتقال ارزهای دیجیتال باید به جای کیف پول ریالی یا دلاری تاپ چنج، کیف پول ارز دیجیتال را انتخاب کنید و با توجه به اینکه اکثر بروکرهای فارکس، انتقال با ارز دیجیتال را امکان پذیر کرده اند، نیازی نیست که دلار به تتر تبدیل شود.

شما می‌توانید از طریق پراپ تریدینگ نیز معاملات ارز دیجیتال را انجام دهید. پراپ تریدینگ، نوعی معامله اختصاصی یا معامله وابسته به مالک یا مدیریت سرمایه است. در این نوع معامله، شما با سرمایه یک شرکت یا مجموعه‌ای شروع به ترید در بازار ارز دیجیتال می‌کنید و طبق توافق اولیه، بخشی از سود معاملات از آن شما خواهد بود. اگر می‌خواهید درباره پراپ تریدینگ اطلاعات بیشتری به دست آورید می‌توانید بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه انتقال پول از صرافی تاپ چنج به بروکر

برای انتقال دادن پول از صرافی تاپ چنج به هر بروکری که مدنظرتان است، ابتدا لازم می‌باشد حساب خود را شارژ نمایید. بعد از انتخاب گزینه واریز وجه، می بایست شیوه پرداخت آنلاین را تعیین کنید و گزینه TC wallet را انتخاب نمایید. در مراحل بعدی اگر می خواهید به حساب بروکر خود از صرافی تاپ چنج پول واریز کنید، باید نوع انتقال را واریز وجه انتخاب نمایید.

اگر هم می‌خواهید از حساب بروکر به صرافی تاپ چنج پول انتقال دهید، باید نوع انتقال را “برداشت وجه” انتخاب نمایید و بعد از تعیین کردن نوع ارز و مبلغ مورد نظر، به راحتی کار انتقال و برداشت پول انجام خواهد شد.

چگونه در تاپ چنج ارزدیجیتال بخریم

با توجه به تعداد بالای تراکنش‌ها در صرافی تاپ چنج و احتمال دادن کندی صرافی، این صرافی اقدام به انتقال بخش نقل و انتقالات رمز ارزی خود به گرین چنج نموده است. با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال با سرعت زیادی در حال گسترش هستند، حجم نقل و انتقالات ارزی هم در حال زیاد شدن است و صرافی تاپ چنج هم بخش ارزهای دیجیتال خود را جدا کرده است و آنها را به صرافی گرین چنج انتقال داده است. در صرافی گرین چنج این امکان برای کاربران به وجود آمده است که بتوانند برای خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنند.

خرید تتر با تاپ چنج

مشاوره خرید ارز دیجیتال از صرافی تاپ چنج

به طور کلی، خرید ارز دیجیتال از صرافی تاپ چنج امکان پذیر نیست اما این صرافی با جداسازی بخش خرید و فروش ارز دیجیتال و انتقال آن به صرافی گرین چنج، امکان خرید رمز ارز دیجیتال گرین چنج را برای کاربران خود فراهم ساخته است. شما در صورت نیاز به مشاوره در انجام امور خرید ارز دیجیتال از گرین چنج، می‌توانید از کارشناسان وب سایت امیر تریدر (https://amirtrader.com/)  راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

شما ممکن است در زمان معاملات ارز دیجیتال، با احساسات مختلفی هم روبرو شوید  که این احساسات مخصوصا زمانی به سراغ شما می‌آیند که قیمت یک دارایی افزایش یابد و ترغیب به خرید داشته باشید اما پس از خرید یک ارز دیجیتال و حرکت بازار در جهت مخالف، احتمالا احساس ترس زیادی را تجربه خواهید کرد. شما برای آنکه بتوانید در خرید و فروش ارز دیجیتال موفق باشید، باید روانشناسی ترید مسلط باشید و به خود زمان دهید. برای آشنایی با جزئیات بیشتر روانشناسی ترید می‌توانید بر روی لینک قرار داده شده کلیک نمایید.

رپورتاژ آگهی
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *