تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

جورج آدامسکی که بود؟ ملاقات با فرازمینی ها دروغ یا واقعیت

جورج آدامسکی

جورج آدامسکی که بود؟

جورج آدامسکی بیش از نیم قرن پس از مرگش، یکی از بحث برانگیزترین شخصیت های تاریخ بشقاب پرنده ها باقی مانده است. آدامسکی ادعاهای متعددی برای شهرت یوفو داشت. از اواخر دهه 1940، او عکس های بی شماری از آنچه که او اصرار داشت بشقاب پرنده هستند منتشر کرد. سپس، در سال 1952، آدامسکی ادعا داد که با استفاده از ترکیبی از حرکات دست و تله پاتی ذهنی، با بازدیدکننده ای از زهره در صحرای کالیفرنیا ملاقات کرده و با او گفتگو کرده است.
به گفته آدامسکی، هر سیاره در منظومه شمسی ما پر از ساکنان انسان مانند است، همانطور که در قسمت تاریک ماه زمین نیز وجود دارد.

در کتاب سال 1955، آدامسکی ادعا کرد که دوستان جدیدش او را سوار یک سفينه مادر بزرگ کردند که بر فراز زمین شناور بود، او را به دور ماه سفر کرد و با سفرنامه‌ای رنگارنگ درباره زندگی در زهره پذیرفتند.

در طول راه، او همچنین توسط یک فضانورد که او آن را “استاد” می نامید، آموزش دید. استاد، که گفته می شد نزدیک به 1000 سال سن داشت، اسرار جهان را با آدامسکی در میان گذاشت، که تنها برخی از آنها را به او اجازه داد که بر روی زمین فاش کند.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. فاطمه پاسخ

    کاملا ادعا های جورج آدامسکی صحیح هست
    فقط به این دلیل که برخی از افراد نمی‌خواهند ما متوجه حقیقت امر بشیم نباید وجود فرازمینی های مثبت و منفی و ارتباط اونها با برخی از انسان ها را انکار یا رد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *