تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تیک آبی توییتر در 29 نوامبر باز می گرداند

توییتر به همه اجازه داد تا حساب خود را از طریق اشتراک دارای تیک آبی کنند، که منجر به سوءاستفاده چندین نفر از این ویژگی شد و رسانه های اجتماعی را با پست های عجیب و غریب به طور کامل ترول کردند. در تلاش برای جلوگیری از بی نظمی بیشتر، شبکه متعلق به ایلان ماسک اشتراک ها را در روز جمعه خاموش کرد و حتی علامت های چک را برای مدت کوتاهی حذف کرد.

مدیرعامل در نهایت تأیید کرد که راه اندازی مجدد ویژگی Blue Verified در 29 نوامبر “برای اطمینان از محکم بودن آن” خواهد بود.

تیک آبی توییتر

تیک آبی توییتر یکی از ویژگی های اشتراک Premium است که قبلاً 5 دلار در ماه بود و مزایایی مانند ویرایش و برنامه ریزی یک توییت داشت، اما بعداً در تلاش برای کسب درآمد بیشتر به 8 دلار افزایش یافت.

برای جبران آن، ماسک یک مزیت دیگر اضافه کرد – به کاربران اجازه داد علامت تیک آبی را داشته باشند که آنها را تأیید می‌کند، شاهکاری که قبلاً برای حساب‌های سیاستمداران، افراد مشهور، روزنامه‌نگاران، رسانه‌ها و سایر نهادهای برجسته رزرو شده بود.

ماسک در مورد اینکه توییتر چگونه برنامه‌ریزی می‌کند تا جلوی تایید شدن افراد متقلب را بگیرد، توضیح نداد، اما با توجه به وضعیت پویا در این شرکت، مطمئن نیستیم که برنامه‌ای نیز داشته باشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *