تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آنر 80 پرو رسما تایید کرد که دارای دوربین 160 مگاپیکسلی است

Honor میزبان رویدادی در چین در 23 نوامبر است تا از گوشی هوشمند تاشو Magic Vs و سری آنر 80 رونمایی کند که انتظار می‌رود از چهار مدل ساده ، SE، Pro و Pro+ تشکیل شود. شایعه شده است که Honor 80 Pro+ دارای یک دوربین 160 مگاپیکسلی در پشت گوشی است، و در حالی که هنوز هیچ تاییدی در مورد آن از Honor دریافت نکرده ایم، برند چینی امروز اعلام کرد که آنر 80 پرو دارای یک دوربین 160MP خواهد بود.

Honor این را از طریق یک پست Weibo فاش کرد، که همچنین شامل پوستری است که آنر 80 پرو را با تنظیمات دوربین دوگانه تراز وسط نشان می دهد. هیچ خبر رسمی از Honor در مورد دوربین های جلوی مدل پرو وجود ندارد، اما شایعات حاکی از آن است که Honor 80 Pro+ دارای یک دوربین دوگانه است که ترکیبی از دو واحد 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

آنر 80 پرو

آنر هنوز به صراحت وجود Honor 80 Pro+ را تایید نکرده است، اما از آنجایی که در پست Weibo آن از کلمه “سری” برای تبلیغ دوربین 160 مگاپیکسلی در خط تولید استفاده شده است، اساسا تاییدی است که بیش از یک گوشی هوشمند در Honor 80 وجود خواهد داشت.

آنر قبلا تایید کرده بود که Honor 80 دارای تراشه Snapdragon 782G در آن خواهد بود، در حالی که Honor 80 Pro از تراشه Snapdragon 8 + Gen 1 قدرت می گیرد. همه گوشی های هوشمند موجود در این مجموعه از MagicOS استفاده می کنند.

می‌توانید انتظار داشته باشید که اطلاعات بیشتری در مورد سری Honor 80 در آستانه رونمایی رسمی در 23 نوامبر بشنوید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *