تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بهترین کانال‌های فناوری یوتیوب

بهترین کانال‌های فناوری یوتیوب

بهترین کانال‌های فناوری یوتیوب

 کانال یوتیوب مارکز براونلی (Marques Brownlee)

یکی از افراد شناخته‌شده در یوتیوب ویدئوهای بسیار با کیفیتی تولید می‌کند و عده‌ی بسیاری ازجمله ویک گاندوترا، معاون ارشد سابق گوگل، بررسی‌های او روی محصولات فناوری را بهترین در نوع خود می‌دانند.

کانال یوتیوب The Verge

کانال یوتیوب ورج در بین بهترین کانال‌های فناوری یوتیوب جایی متشکل از تیم خبره‌ای از روزنامه‌نگاران فناوری است که تلاش می‌کنند تا چگونگی تحت تأثیر قرار گرفتن زندگی در آینده ازطریق فناوری را بررسی کنند.

کانال یوتیوب LinusTechTip

کانال یوتیوب لینوس در سال ۲۰۰۸ میلادی (۱۳۸۷ خ.) زمانی که او در یک فروشگاه کامپیوتر آنلاین که اکنون غیرفعال است، آغاز به‌کار کرد و ایده‌ی ساخت کانال درواقع از دل فروشگاه بیرون آمد تا در آن به بررسی محصولات مختلف بپردازند.

 کانال یوتیوب Mrwhosetheboss

مالک این کانال ماینی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد است و به‌گفته‌ی خودش فناوری بخش مهمی از زندگی‌اش را تشکیل می‌دهد. او توانسته است در جشنواره Streamt Awards سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در دسته‌بندی فناوری موفق به کسب مقام شود. یکی از پربازدیدترین ویدئوهای او درباره تبدیل گوشی هوشمند به هولوگرام سه‌بعدی است.

 کانال یوتیوب Dave2D

اغلب ویدئوهای او فرصتی برای مقایسه و بررسی دستگاه‌های گوشی و سخت‌افزار گیمینگ است و محبوب‌ترین ویدئوی کانال او مربوط به ۶ سال پیش و معرفی قدرتمندترین لپ‌تاپ دنیا است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *