10 تا از بهترین اپلیکیشن های موبایل برای مدیریت کارها
Todoist:
- شرح: Todoist یک اپلیکیشن مدیریت کارها با رابط کاربری ساده و امکانات قدرتمند است. این اپلیکیشن به شما امکان میدهد وظایف را ایجاد، مدیریت، و به تقویم خود اضافه کنید.
Any.do:
- شرح: Any.do اپلیکیشنی مدیریت کارهای قدرتمند با قابلیتهای متعدد از جمله لیستهای اولویتبندی شده، پیشبینی کارها، و امکان اشتراکگذاری وظایف با دیگران است.
Microsoft To Do:
- شرح: این اپلیکیشن توسط مایکروسافت توسعه داده شده و به شما امکان میدهد وظایف را بر اساس پروژهها و لیستها مدیریت کنید. ارتباط نیکویی با برنامههای دیگری نظیر Outlook دارد.
Trello:
- شرح: Trello از رویههای کارتی برای مدیریت وظایف استفاده میکند. شما میتوانید کارتها را به لیستها اضافه کرده و آنها را به راحتی جابجا کنید.
Asana:
- شرح: Asana یک ابزار مدیریت پروژه و کارهای تیمی است که توسط تیمهای بزرگ و کوچک برای مدیریت وظایف و پروژههایشان استفاده میشود.
Wunderlist (در حال حاضر جایگزین آن توسط Microsoft To Do ):
- شرح: Wunderlist اجازه میدهد تا لیستهای وظایف خود را سازماندهی کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. از سوی مایکروسافت توسعه داده شده و به تدریج توسط Microsoft To Do جایگزین شده است.
TickTick:
- شرح: این اپلیکیشن مدیریت کارها امکانات متعددی از جمله تقویم، تعیین زمانی و اشتراکگذاری وظایف را ارائه میدهد.
Remember the Milk:
- شرح: Remember the Milk یک اپلیکیشن مدیریت کارها با امکاناتی نظیر یادآوریهای تکراری و مکانیکی، اشتراکگذاری وظایف، و ادغام با تقویم دارد.
Google Keep:
- شرح: Google Keep ابزاری ساده برای ثبت یادداشتها، لیستهای وظایف، و تصاویر است که با اکانت Google شما همگامسازی میشود.
Notion:
- شرح: Notion ابزاری چندمنظوره است که به شما امکان میدهد وظایف، پروژهها، یادداشتها، و اطلاعات دیگر را در یک مکان مشترک مدیریت کنید. این اپلیکیشن دارای امکانات گستردهای میباشد و برای کارهای پیچیده مناسب است.
دیدگاهتان را بنویسید