تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

اپل iOS 16.6 و iPadOS 16.6 را برای مدل های آیفون و آیپد منتشر کرد

اپل iOS 16.6 و iPadOS 16.6

اپل صلاح دید که آخرین به‌روزرسانی‌های اپل iOS 16.6 و iPadOS 16.6 را برای همه مدل‌های آیفون و آی‌پد منتشر کند. این نسخه بالاخره از مرحله بتا خارج شد و اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است. اگر علاقه مند هستید، می توانید همین الان آخرین آپدیت را روی آیفون و آیپد سازگار خود نصب کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، اپل iOS 16.6 و iPadOS 16.6 را برای عموم منتشر کرده است که می توانید آن ها را در مدل های آیفون و آی پد سازگار خود دانلود کنید. اگر می‌خواهید iOS 16.6 و iPadOS 16.6 را روی iPhone یا iPad خود نصب کنید، به سادگی به برنامه تنظیمات در آیفون خود بروید و به General > Software Update بروید و آخرین نسخه را نصب کنید. این روند برای آیفون و آیپد یکسان است.

در مورد چیزهای جدید در آخرین بیلد، تغییرات لاگ نشان می دهد که iOS 16.6 و iPadOS 16.6 “دارای رفع اشکال مهم و به روز رسانی های امنیتی هستند.” اگر هنگام گشت و گذار در iOS یا iPadOS با اشکالات و مشکلاتی مواجه شده اید، آخرین به روز رسانی ها آن را برطرف می کنند. علاوه بر این، از آنجایی که به‌روزرسانی‌های امنیتی مهمی را نیز در خود جای داده است، توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از تهدیدات امنیتی احتمالی، آخرین نسخه را در اسرع وقت دانلود و نصب کنید.

اپل iOS 16.6 و iPadOS 16.6

iOS 16.6 یکی از آخرین آپدیت‌های قبل از انتشار iOS 17 و iPadOS 17 توسط اپل در اواخر سال جاری در ماه سپتامبر است. iOS 17 همچنین پشتیبانی از iPhone X را متوقف خواهد کرد، به این معنی که iOS 16 آخرین به روز رسانی است که این دستگاه دریافت می کند. با این حال، اپل می‌تواند به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای دستگاه‌ها هر طور که صلاح می‌داند منتشر کند. جدای از رفع اشکالات و بهبودهای امنیتی، هنوز زود است که حدس بزنیم که آخرین بیلد چه چیزی برای کاربران در نظر گرفته است. با این وجود، به محض اینکه چیز جدیدی کشف شد، شما را در جریان آخرین اخبار قرار خواهیم داد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *