تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

از فست فود چه می دانید؟

از فست فود چه می دانید؟

غذایی که تهیه و سرو آن سریع انجام شود به‌عنوان فست فود شناخته شده است. این نوع غذاها به‌دلیل ارزان بودن و داشتن طعم خوب در میان مردم محبوب هستند. در غذا‌های به‌اصطلاح سریع معمولا کالری، غلات تصفیه‌شده، سدیم، چربی اشباع‌شده، کلسترول و قند وجود دارد. این خوراکی برای یک وعده غذایی در یک روز کافی است. اگرچه برخی از افراد این غذا را یکی از مصادیق تغذیه ناسالم در نظر می‌گیرند، اما فست‌فودها هم مانند سایر غذاها می‌توانند انرژی و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کنند.

سفارش فست فود

آیا فست‌فود غذای ناسالم است؟

اگرچه برخی از غذاها سالم‌تر از سایر خوراکی‌ها هستند، اما چیزی به‌نام غذای «بد» وجود ندارد. غذاهای مختلف می‌توانند ازنظر سلامت در سطوح متفاوتی قرار بگیرند. با‌این‌حال همه غذاها انرژی و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می‌کنند. به‌عنوان مثال، پیتزا حاوی مواد مغذی مانند کربوهیدرات، پروتئین، چربی، کلسیم و بسته به مواد رویه آن حاوی سایر مواد مغذی است. همچنین سالاد با مرغ کبابی و سس مواد مغذی مانند پروتئین، کربوهیدرات، چربی، فیبر، ویتامین A، ویتامین C و غیره دارد.

اغلب مردم به‌دلیل اینکه بیشتر غذاهای فست فود سرخ شده‌اند، به ناسالم دانستن آن‌ها تمایل دارند. بااین‌حال بسیاری از رستوران‌ها و فست‌فودها با به‌روزرسانی غذاهای منوی خود سعی می‌کنند گزینه‌هایی با ارزش غذایی بالاتری را به مشتریان ارائه دهند. همچنین مصرف‌کنندگان این نوع اغذیه می‌توانند با رعایت اعتدال در خوردن آن‌ها به‌عنوان مثال یک بار در ماه یک تجربه سالمی از مصرف فست‌فودها به‌دست بیاورند.

مزایای مصرف فست فود

امروزه این نوع خوراک به بخش مهمی از رژیم غذایی افراد تبدیل شده است و هر چه افراد سبک زندگی شلوغ‌تری دارند به سفارش فست فود تمایل بیشتری پیدا می‌کنند. مزایای این نوع طعام شامل موارد زیر می‌شود:

تنوع گسترده غذاهای فست فودی

تنوع گسترده خوراکی‌های موجود در رستوران‌ها یکی از امتیازات این نوع غذا است. در نتیجه مشتریان می‌توانند با خوردن آن‌ها طیف وسیعی از طعم‌های جدید را امتحان کنند.

بهترین فست فود تهران

جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی

هنگامی که افراد این نوع غذاها را در خانه درست می‌کنند، مقداری از مواد اولیه در یخچال باقی می‌ماند و ممکن است پس از چند روز دور ریخته شود. درحالی‌که مشتریان با خرید این نوع غذاها از رستوران‌ها فقط به‌اندازه یک وعده دریافت خواهند کرد و چیزی برای نگهداری در یخچال باقی نخواهد ماند.

مقرون‌به‌صرفه بودن فست‌فودها

بسته به نوع غذایی که مشتریان سفارش می‌دهند، خرید برخی از اقلام از رستوران‌های فست فود نسبتا ارزان است. درحقیقت هزینه خرید مواد غذایی از فروشگاه‌ها یا صرف غذاهای غیرفست‌فودی برای افراد بیشتر می‌شود. بنابراین آن‌ها می‌توانند با انتخاب یک ساندویچ ساده و سالم هم در هزینه خود صرفه‌جویی کنند و هم یک غذای خوشمزه بخورند.

نیاز نداشتن به آشپزخانه

با مصرف این نوع غذاها افراد به آشپزخانه، رفتن به سوپرمارکت، خرید مواد غذایی و حتی پختن آن‌ها نیازی ندارند. در واقع آن‌ها می‌توانند این نوع غذا را سریع و به راحتی از بهترین فست فود ایران تهیه کنند. به همین دلیل این نوع غذا برای افرادی که قادر به آشپزی نیستند یا زمان زیادی برای پخت‌وپز ندارند، گزینه مناسبی در نظر گرفته می‌شود.

علاوه‎بر این فست‌فودها یک غذای عالی برای مسافرت به‌شمار می‌آیند. زیرا افراد با مصرف این نوع غذاها، می‌توانند بدون نیاز به پخت‌وپز یک وعده غذای تمیز و سالم بخورند و زمان بیشتری را برای گشت‌وگذار صرف کنند. همچنین در مواردی که افراد به‌تازگی به خانه جدید نقل مکان کرده‌اند یا به‌دلایل مختلف آشپزخانه ندارند با سفارش از بهترین فست فود تهران می‌توانند به‌سرعت، ساده و راحت غذای خود را فراهم کنند.

راهی سریع برای دریافت غذا

افرادی که شغل سختی دارند و ساعات طولانی در روز مشغول به‌کار هستند، معمولا زمان کمی را به تغذیه خود اختصاص می‌دهند. در چنین مواقعی که افراد عجله دارند و وقت برای مصرف خوردوخوراک خود در اختیار ندارند با خرید انواع فست فود می‌توانند به‌سرعت غذای خود را صرف کنند و به‌کار خود ادامه دهند.

ایجاد رونق اقتصادی برای اکثر کسب و کارها

افراد زیادی با راه‌اندازی رستوران فست‌فودی زنجیره‌ای در شهرهای مختلف به‌ کار مشغول می‌شوند. ازاین‌رو رونق اقتصادی در بین گروه زیادی از افراد جریان پیدا می‌کند.

انواع فست فود های ارائه شده در عطاویچ :

فست فود زنجیره ای عطاویچ با سال ها تجربه و آشنایی کامل با ذائقه ایرانی، با ارائه غذاهایی باکیفیت تمام تلاش خود را در ارائه غذایی درخورد مشتریان خود انجام می دهد.

فست فود

غذاهای فست فود زنجیره ای عطاویچ شامل انواع پیتزا همچون مخلوط، رست بیف، گوشت و قارچ، پپرونی، مخصوص و پیتزاهایی که فقط در عطاویچ می بینید مانند کینگ پیتزا، دونر استیک و سایر پیتزاهای خوشمزه عطاویچ.

از همبرگرهای خوشمزه عطاویچ می توانیم به همبرگر عطاویچ، قارچ برگر، چیز برگر و بسیاری دیگر از برگرهای خوشمزه عطاویچ اشاره کنیم.

عطاچیزها از جمله غذاهای منحصر به فرد ما هستند که فقط در عطاویچ آن ها را می بینید. چیز میکس برگر، چیز میت، چیزویچ و انواع دیگر این غذا که به همراه سیب زمینی و سس قارچ سرو می شوند، طرفدارارن زیادی دارند.

سبد سوخاری و غذاهای سوخاری دیگری که در دسته عطاسوخاری ها می توانید پیدا کنید نیز، در منو عطاویچ قرار دارد.

ساندویچ های متنوع عطاویچ که در نوع خود بهترین هستند و انواع مختلفی دارند که در میان آن ها می توانید هم ساندویچ گرم پیدا کنید هم سرد. ساندویچ عطابامبر که یکی از ساندویچ های حجیم و پرطرفدار عطاویچ است. هات داگ، ژامبون تنوری، رست بیف با سس قارچ و ژامبون سرد و بسیاری دیگر از انواع ساندویچ ها.

‎ همه این غذاها را می توانید با ثبت سفارش آنلاین غذا از سایت عطاویچ دریافت کنید و یا به صورت مستقیم به شعب عطاویچ در سراسر کشور مراجعه نمایدد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *