تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

اپل سرانجام آیپد او اس 16 را در 24 اکتبر منتشر خواهد کرد

آیپد او اس 16

به نظر می‌رسد شایعات همیشه درست بوده‌اند – اپل امروز تأیید کرد که در روز دوشنبه، 24 اکتبر، چیزی را که آیپد او اس 16 نامیده است منتشر می‌کند. این دقیقاً تاریخی است که هفته گذشته شایعه شده بود.

اپل ماه گذشته iOS 16 را منتشر کرد، اما برای اولین بار پس از جدا کردن سیستم عامل تلفن خود از سیستم عامل تبلت، همزمان iPadOS 16 را نیز منتشر نکرد. بنا بر گزارش ها، این تاخیر مربوط به قابلیت چندوظیفه ای تازه معرفی شده Stage Manager است که برای آیپدهای مجهز به چیپست های M1 و M2 در دسترس خواهد بود.

انتشار 24 اکتبر توسط اپل به عنوان آیپد او اس 16 نامیده می شود، اما می تواند به عنوان iPadOS 16.1 همراه با نسخه iOS 16.1 عرضه شود ، به این معنی که نسخه های دو سیستم عامل دوباره با هم هماهنگ می شوند. حداقل این چیزی است که برخی شایعات تا کنون ما را به این باور رسانده است. همه چیز بدون شک دوشنبه آینده مشخص خواهد شد.

جای تعجب نیست که آی‌پدهای جدیدی که امروز معرفی شدند، با iPadOS 16 از پیش نصب شده عرضه خواهند شد. این به‌روزرسانی برای آی‌پد ساده (نسل پنجم به بعد)، آی‌پد مینی (نسل پنجم به بعد)، آی‌پد ایر (نسل سوم به بعد)، و همچنین تمام مدل‌های آی‌پد پرو در دسترس خواهد بود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *