تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

در آپدیت جدید تلگرام چه خبر است؟

افرادی که در تلگرام هستند، سال 2022 را با یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه خود بدرقه می کنند. آپدیت جدید تلگرام مجموعه ای از ویژگی های جدید را اضافه می کند، از جمله قالب بندی اسپویلر برای رسانه ها، ابزارهای طراحی جدید، استفاده از فضای ذخیره سازی صفر و موارد دیگر.

در کنار امکان افزودن فرمت اسپویلر برای متن، تلگرام اکنون اجازه می دهد تا قالب بندی اسپویلر را برای تصاویر و ویدیوها نیز اضافه کند. این به عنوان یک لایه درخشان با تاری در رسانه ظاهر می شود که محتوا را پنهان می کند مگر اینکه کاربر روی آن ضربه بزند.

آپدیت جدید تلگرام

ویژگی‌های جدید مدیریت فضای ذخیره‌سازی به شما امکان می‌دهد تنظیمات حذف خودکار جداگانه رسانه‌های ذخیره‌شده را از چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های خصوصی پیکربندی کنید ؛ به استثنای چت‌های خاص. نمودارهای دایره ای به شما نشان می دهند که چه چیزی فضا را اشغال می کند و زمان بارگذاری نمودار دایره ای به طور قابل توجهی در iOS کاهش یافته است.

این برنامه اکنون شامل ابزارهای طراحی به روز شده، با ابزار جدید تاری و 5 ابزار رنگی با دقت بالا، از جمله ابزار جدید قطره چکان است. ابزارهای ترسیم به طور خودکار عرض را بر اساس سرعت ترسیم تغییر می دهند و خطوط را به طور خودکار صاف می کنند. اندازه متن، فونت و پس‌زمینه را می‌توان هنگام افزودن عکس یا ویدیو تغییر داد، و ایموجی‌های متحرک سفارشی حتی برای کاربران غیر Premium تلگرام در دسترس هستند.

اکنون می توانید یک عکس پروفایل سفارشی برای مخاطبین خود نیز تنظیم کنید که فقط برای شما نمایش داده می شود. تصویر را می توان به مخاطب شما نیز پیشنهاد داد تا با دو ضربه آن را برای خود تنظیم کنند. همچنین می توانید یک عکس پروفایل عمومی برای حساب خود داشته باشید که می تواند جدا از عکسی باشد که برای مخاطبین خود دارید.

مدیران گروه اکنون می توانند اعضا را در گروه هایی با بیش از 100 عضو مخفی کنند. به این ترتیب حضور شما در گروه برای کسی غیر از ادمین قابل مشاهده نخواهد بود مگر اینکه پستی ارسال کنید.

تغییرات باقی‌مانده شامل انیمیشن‌های پیشرفت جدید در Android هنگام پرش به نقاط خاص در چت، 10 بسته شکلک متحرک جدید برای کاربران Premium و شکلک‌های تعاملی‌تر، از جمله 🎅🎄☃️💅🗿🆒🤪 است.

این آپدیت اکنون در اندروید و iOS به صورت زنده در دسترس است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *