تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آموزش تعمیرات یخچال در تهران

آموزش تعمیرات یخچال در تهران

استفاده از هرمدل یخچال ائم از: معمولی،فریزر،سایدبای سایدو… فرقی نمی کندکه از چه نوع و برند هایی باشد در هر صورت پس از مدتی هریخچال خرابی هایی را به همراه نداردکه نیازمند عیب یابی و تعمیرات زیر نظر افراد متخصص است.همانطور که میدانیم یخچال هم که جزو لوازم برقی است،ازکنارهم قرار گرفتن قطعات خاص با ترتیب و نظم تشکیل شده است که در صورت بروز ایراد اگر قصد تعمیرآن را داشته باشیم باید قطعات راشناخته و سپس به عیب یابی وتعمیرآن بپردازیم.

آموزش تعمیرات یخچال و ساید باید ساید :امروزه از یخچال های سایدبای ساید به دلیل ظاهر زیبا،جادار بودن و مزیت هایی که نسبت به یخچال های معمولی دارند به خصوص برای خانواده هایی که جمعیت بیشتری دارند بیشتر استفاده می شود،اما همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد این نوع یخچال ها نیز پس از گذشت مدتی دچار ایراد وخرابی هایی می شوند که برای عیب یابی و تعمیر آن نیز باید به سراغ افراد متخصص در این رشته رفت.

آموزش تعمیرات یخچال و ساید بای ساید

بخش مکانیکی آموزش تعمیرات لوازم خانگی شامل:

آموزش قطعات به کاررفته در لوازم خانگی.اصول مونتاژ لوازم خانگی تعمیرات یخچال .آموزش تعمیرات لباسشویی.ظرفشویی.مایکروویو.آبمیوه گیری.توستر.جارو برقی آموزش اصول تعمیرات انواع برندهای ال جی.هایر.بوش.سامسونگ و سایر برندها طی این دوره آموزش های پیش نیاز رایگان صورت می گیرد از جمله الکترونیک پایه.سیم کشی لوازم خانگی.شارژ گاز یخچال

بخش الکترونیکی آموزش تعمیربرد لوازم خانگی:

آموزش الکترونیک پایه.آموزش قطعه شناسی.نقشه خوانی و شماتیک.آموزش  نحوه عیب یابی روی بردها.قلع مردگی.لحیم سردی.نحوه عیب یابی با منبع تغذیه.عیب یابی قطعات مختلف روی  انواع بردها.نحوه ولتاژگیری بر روی بردها توسط مولتی .مدارات.تکنیک های تعمیرات بردهای مختلف در قسمت نقشه خوانی.تحلیل مدارها.

با توجه به اینکه یخچال ها از قطعه های گوناگون مکانیکی والکتریکی متفاوت تشکیلی شده اند،

عیب یابی و تعمیرآن ها کارساده ای نبوده و نیازمندافرادی باتخصص در رشته تعمیرات یخچال می باشد و استفاده از تعمیرکارانی که تخصص لازم در این رشته را ندارند امکان دارد موجب خسارت های جبران ناپذیری نیز بشود.

آیا میدانستید که چه چیزی باعث خنک بودن هوای داخل یخچال می شود؟

بیشتر بخوانید : آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

چه چیزی می تواند باعث سالم ماندن مواد غذایی و خوراکی ها و میوه ها در یخچال شما باشد؟

گاز یخچال مسئول تمام این کارها می باشد، ما در این مقاله سعی کردیم که گاز یخچال چیست؟ کاربرد گازیخچال چیست؟ و اگر گاز یخچال خالی شود روش شارژ کردن آن چگونه است را برایتان توضیح دهیم.با تهران پایتخت همراه باشید…

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید

بنابراین اگر به رشته تعمیرات یخچال علاقه مند هستید می توانید با شرکت در دوره های آموزشی تخصصی مجتمع فنی تهران پایتخت در کارگاه های مجهز و استفاده از ابزارآلات تخصصی آموزشگاه ، دوره عیب یابی وتعمیرات تخصصی یخچال ساید بای ساید را درکلاس های تئوری و عملی وزیرنظر اساتید متخصص ومجرب به صورت تضمینی با پشتیبانی رایگان و تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای بگذرانید.

آموزش تعمیرات یخچال

 مجتمع فنی تهران پایتخت با سال ها سابقه درخشان در زمینه آموزش نصب، عیب یابی و تعمیرات یخچال معمولی و ساید، با استفاده از بروز ترین متدهای آموزشی با هدف کارآفرینی و ورود افراد به بازار کار  رشته مورد علاقه خود،همراه با مشاوره رایگان به برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات یخچال می پردازد.

دوره های آموزشی تعمیرات یخچال در مجتمع فنی تهران پایتخت، برای بازدهی بیشتر، کلاس هارا به صورت گروهی،نیمه گروهی،خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود.انتخاب روز و ساعت کلاس ها به عهده هنرجویان گرامی می باشد.

بهترین آموزشگاه فنی در تهران

نداشتن تخصص در تعمیرات یخچال و فریزر :

نبود تخصص کافی در تعمیرات یخچال و فریزر چه پیامدهایی را به دنبال دارد : با توجه به اینکه این دستگاه ها امروزه قیمت بالایی دارند، در صورتی که تعمیرات یخچال و فریزر آنها توسط فرد غیر متخصص انجام گیرد می تواند خسارات بسیاری را به شخص تعمیرکار و مشتری وارد کند.

برای همین در فن آموزان آموزشی مهندسی محور و اصولی در اختیار شما قرار می گیرد تا در زمان شروع شغل خود بدون هیچ مشکلی بتوانید کسب درآمد کنید.

یک تکنسین تعمیرات یخچال و فریزر می بایست یک طراح و محاسبه گر باشد. کسانی که نمی توانند در این رشته طراحی و محاسبه انجام دهند عملا بخش بزرگی از درآمدی را که می توانستند کسب کنند از دست می دهند. در این دوره به شما نحوه طراحی و محاسبات انواع موتورها را آموزش می دهیم.

بیشتر بخوانید : آموزش تعمیرات لوازم خانگی

دوره آموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید

تعمیرات یخچال ساید بای ساید، شامل قطعه ای که بیشترین فرمان رو به کمپرسور و یخ ساز و درب ها می دهد. این قطعه بورد نام دارد.در دوره آموزشی به شما یاد می دهند، هنگامی که یک یخچال ساید بای ساید خراب می شود، باید به سراغ بورد و ارتباط اجزاء بورد با مکانیک و موتور یخچال بروید و آن ها را تعمیر کنید.

از دیگر وظایف بورد، تعیین دمای یخچال است که توسط سنسورها به کمپرسور ارسال می شود. برد الکترونیک یک یخچال می تواند در پشت، داخل، دیواره جانبی یا در سقف یخچال باشد. مراحل زیر را برای بررسی برد انجام باید داد:

  • باز کردن پیچ از کاور بورد الکترونیکی و برداشتن کاور
  • قطع جریان برق از یخچال: یخچال را از پریز بکشید
  • خارج کردن بورد الکترونیکی: با استفاده از پیچ گوشتی زبانه های قفل پلاستیکی را باید آزاد کرد.
  • جدا کردن سیم ها از صفحه برد: قبل از انجام این کار، تمام اتصالات را بخاطر بسپارید تا بعدا بتوانید آن ها وصل کنید. می توانید از آن عکس بگیرید و تا پایان تعمیر آن را نگه دارید.
  • کاور را در جای خود قرار داده و با پیچ محکم ببندید.
  • صفحه کنترل الکترونیکی جدید را در دستگاه قرار داده و با استفاده از عکسی که گرفته بودید، سیم ها را به بورد جدید وصل کنید.
  • در صورت خاموش بودن کمپرسور، مشکل از مادربورد است. زمانی که بوردی آسیب میبیند، یک علامت سوختگی یا جوش بد، پشت رله نمایان می شود. گاهی شاید بتوان اتصالات را با لحیم کاری تعمیر کرد اما در برخی مواقع، رله قابل تعمیر نیست.

به یاد داشته باشید، از آن جایی که در یخچال های امروزی، بوردهای الکترونیکی پیشرفته ای استفاده شده است، بهتر است کار تعمیر آن ها را به افراد متخصص و با مهارت در این رشته بسپارید.

رپورتاژ آگهی
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *