تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آشنایی با تاریخچه هتل شایان کیش

آشنایی با تاریخچه هتل شایان کیش

تصور کنید در ساحل نیلگون خلیج فارس قدم می‌زنید، نسیم خنک به صورتتان می‌وزد و صدای امواج آرامش‌بخش، روح و جانتان را صیقل می‌دهد. در این جزیره زیبا، هتل شایان کیش با امکانات رفاهی کامل و خدمات باکیفیت، پذیرای شما است تا اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را در کیش تجربه کنید. در ادامه این مطلب، به معرفی جزیره کیش، هتل شایان کیش و بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا خواهیم پرداخت.

جزیره کیش، نگین خلیج فارس، با سواحل نیلگون، مراکز خرید مدرن، تفریحات هیجان‌انگیز و هتل‌های لوکس، مقصدی ایده‌آل برای سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی است. این جزیره زیبا، در جنوب ایران واقع شده و سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است.

بهترین زمان سفر به کیش

جزیره کیش، نگین خلیج فارس، با سواحل نیلگون، مراکز خرید مدرن، تفریحات هیجان‌انگیز و هتل‌های لوکس، مقصدی ایده‌آل برای سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی است. این جزیره زیبا، در جنوب ایران واقع شده و سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است.

بهترین زمان سفر به کیش به سلیقه شما و نوع تفریحی که می‌خواهید بستگی دارد. اگر به دنبال آب و هوای گرم و آفتابی هستید، بهترین زمان سفر به کیش از اواسط اسفند تا اواخر اردیبهشت است. در این زمان، هوا در کیش گرم و آفتابی است و می توانید از تفریحات ساحلی مانند شنا، غواصی و جت اسکی لذت ببرید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در این زمان، کیش شلوغ تر و گران تر است.

اگر به دنبال آب و هوای خنک تر و خلوت تر هستید، بهترین زمان سفر به کیش از اواخر مهر تا اواسط آذر است. در این زمان، هوا در کیش خنک تر و دلپذیرتر است و می توانید از تفریحات گشت و گذار و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش لذت ببرید. همچنین، قیمت هتل ها و تورهای کیش در این زمان ارزان تر است.

اگر به دنبال تفریحات و جشنواره های خاص هستید، می توانید در زمان های خاصی از سال به کیش سفر کنید. به عنوان مثال، در ایام عید نوروز، جشنواره های مختلفی در کیش برگزار می شود. همچنین، در فصل تابستان، فستیوال های ساحلی و تفریحات هیجان انگیزی در کیش برگزار می شود.

در اینجا خلاصه ای از بهترین زمان سفر به کیش برای تفریحات مختلف ارائه می دهیم:

  • برای تفریحات ساحلی: از اواسط اسفند تا اواخر اردیبهشت

  • برای تفریحات گشت و گذار: از اواخر مهر تا اواسط آذر

  • برای جشنواره های عید نوروز: اسفند و فروردین

  • برای فستیوال های ساحلی: فصل تابستان

تاریخچه هتل شایان کیش

هتل شایان کیش، یکی از هتل‌های باسابقه و نام آشنا در جزیره کیش است که در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع با ۱۹۳ اتاق افتتاح شد. این هتل در زمان خود به عنوان اولین هتل مدرن جزیره کیش شناخته می‌شد و شهرت زیادی را در دنیا به دست آورد.

در طول سال‌های فعالیت خود، هتل شایان کیش بارها مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. آخرین بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۸ انجام شد و در حال حاضر با امکانات رفاهی مدرن و خدمات باکیفیت، پذیرای مهمانان خود در جزیره کیش است.

هتل شایان کیش در دوران فعالیت خود شاهد اتفاقات و رویدادهای مهمی بوده است. از جمله این رویدادها می‌توان به میزبانی از شخصیت‌های مهم سیاسی و فرهنگی، برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی و همچنین میزبانی از گردشگران و مسافران از سراسر جهان اشاره کرد.

این هتل به عنوان یکی از هتل‌های پیشرو در صنعت هتلداری ایران، همواره در تلاش بوده تا خدمات خود را با استانداردهای جهانی تطبیق دهد. این هتل با ارائه خدمات باکیفیت و امکانات رفاهی کامل، توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند و به عنوان یکی از هتل‌های محبوب در جزیره کیش شناخته شود.

در اینجا به برخی از افتخارات هتل شایان کیش اشاره می‌کنیم:

  • دریافت گواهینامه ISO 9001:2008

  • دریافت گواهینامه HACCP

  • دریافت تندیس طلایی بهترین هتل ۵ ستاره ایران

  • دریافت لوح تقدیر از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

هتل شایان کیش با سابقه درخشان و خدمات باکیفیت، انتخابی ایده‌آل برای اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی در جزیره کیش است.

رزرو ارزان هتل ترنج کیش در فلای تودی

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. این شرکت تمام آنچه که برای داشتن یک سفر به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار از خدمات این شرکت هستند. آنچه که فلای تودی را به نسبت سایر شرکت های گردشگری متمایز کرده، قیمت خدمات است. می توانید قیمت هتل موردنظر خود را در زمانی که قصد سفر دارید در فلای تودی و سایر سایت ها بررسی کنید تا متوجه تفاوت قیمت ها شوید.

همچنین نکته دیگر نحوه پشتیبانی و خدمات 24 ساعته فلای تودی است که آن را با سایر شرکت های گردشگری متمایز می کند. بعد از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا خرید سایر خدمات، در صورت داشتن هر سوالی می توانید به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. برای رزرو هتل شایان کیش وارد آدرس سایت فلای تودی شوید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *