تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

گوگل پیکسل 9 پرو مکس برای اولین بار در گیک‌بنچ دیده شد

گوگل پیکسل 9 پرو مکس

به نظر می‌رسد گوگل در ماه اکتبر از سه گوشی پیکسل 9 رونمایی خواهد کرد که شامل پیکسل 9 کوچک با دوربین دوگانه، پیکسل 9 پرو کوچک با دوربین سه‌گانه و پیکسل 9 پرو مکس با دوربین سه‌گانه می‌شود.
با این حال، تا به امروز نام XL تایید نشده بود. اما به لطف اجرای حذف‌شده‌ی گیک‌بنچ که لیستی از مشخصات پیکسل 9 پرو مکس را نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد این نام تایید شده است. این گوشی با اندروید 14 و مادربورد Komodo عرضه خواهد شد.
پردازنده‌ی Tensor G4 این گوشی دارای یک هسته‌ی اصلی با فرکانس 3.10 گیگاهرتز، سه هسته‌ی عملکردی با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کم‌مصرف با فرکانس 1.95 گیگاهرتز است. همچنین این گوشی 16 گیگابایت رم دارد.
پیکسل 9 پرو مکس همچنین از پردازنده‌ی گرافیکی Mali G715 استفاده می‌کند که همان پردازنده‌ی گرافیکی پیکسل 8 پرو است، اما انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید یا هسته‌های بیشتری داشته باشد و یا فرکانس بالاتری ارائه دهد.

گوگل پیکسل 9 پرو مکس

با بررسی گیک‌بنچ، اجرایی از پیکسل 9 گوگل را پیدا کردیم که چند روز پیش انجام شده است. مادربرد این گوشی «tokay» نام دارد و 8 گیگابایت رم دارد. همانطور که انتظار می‌رفت، چینش هسته‌های CPU نیز مشابه [مدل پرو مکس] است.

گوگل پیکسل 9 پرو مکس
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *