تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

کمپانی Apple : راه حل های CMA برای بازی های ابری پلتفرم IOS به وضوح غیرمنطقی و نامناسب هستند!

بازی های ابری پلتفرم IOS

کمپانی Apple : راه حل های CMA برای بازی های ابری پلتفرم IOS به وضوح غیرمنطقی و نامناسب هستند!

اپل با راه‌حل‌های پیشنهادی سازمان رقابت و بازار بریتانیا برای گشودن iOS به روی سرویس‌های بازی ابری مخالفت کرده است، رگولاتوری بریتانیا ممکن است مرحله دوم تحقیقات بر روی چشم انداز مرورگر های موبایل و بازی های ابری را آغاز کند

در بیانیه مشکلات خود، CMA راه‌حل‌های زیر را برای رفع موانع احتمالی بازی‌های ابری در اکوسیستم اپل پیشنهاد کرد:

 وادار کردن اپل و سایر اپراتورهای فروشگاه برنامه برای بررسی و اصلاح دستورالعمل‌ها برای اطمینان از اینکه ارائه‌دهندگان بازی‌های ابری بی دلیل تحت تاثیر قوانین نامربوط قرار نگیرند.

 ایجاد پیام های Prompt در مرورگر ها برای اطلاع رسانی به کاربران درمورد زمان در دسترس قرارگیری محصولات ابری خود.

 شفاف تر و سازگار تر کردن فرآیند های رد یا تایید فروشگاه اپ استور.

 اجازه فعالیت کامل و بدون مشکل برای اپ استور های جایگزین در IOS.

 اپل در بیانیه ای میگوید: دستورالعمل ها نه تنها بی ربط هستند بلکه این دستور عمل ها با هدف سرویس ها و برنامه های ابری صادر نشده اند بلکه برای نگرانی هایی که در MEMS [مطالعه بازار اکوسیستم تلفن همراه] به وجود امده بود مربوط میشوند، سازمان CMA بهتر است به نگرانی هایی که فعلا در دستور کار هستند رسیدگی کند.

همچنین اضافه کردند: لین دستورالعمل ها آشکاراً نامناسب و غیرمنطقی است که CMA اکنون تلاش می‌کند تا این راه‌حل‌ها را برای بررسی بازی‌های ابری به کار گیرد.

 اپل همچنین استدلال کرد که راه‌حل‌های CMA خطر تأثیر نامتناسبی بر اکوسیستم اپل دارد و تحقیقات به طور قطعی نشان می‌دهد که ویژگی‌های مرورگرهای موبایل، موتورهای مرورگر و بازی‌های ابری تأثیر نامطلوبی بر رقابت نشان نمی‌دهند.

همچنین تأکید شد که ارائه‌دهندگان بازی‌های ابری می‌توانند از طریق برنامه‌های وب یا از طریق اپ استور به کاربران iOS دسترسی پیدا کنند، به شرطی که هر بازی موجود در این سرویس دارای یک صفحه محصول باشد و به صورت جداگانه بررسی شود

این قوانین پیش از این هم مورد انتقاد قرار گرفته بود، مایکروسافت که خود صاحب Xbox Cloud Gaming است، نحوه رفتار اپل با بازی های ویدیویی را نسبت به دیگر بخش های سرگرمی را تاسف بار خواند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *