تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

کسب درآمد از بازارفارکس بدون هیچ دانشی !

فارکس را می‌توان به عنوان بزرگترین بازارمالی در جهان با گردش مالی ۸ تریلیون دلار در روز معرفی کرد که افراد زیادی در سراسر جهان به فعالیت و کسب درآمد در این بازار مشغول هستند. در ایران نیز افراد زیادی به دلیل توانایی در کسب درآمد دلاری از طریق این بازار علاقه‌مند در بازار فارکس هستند.

برای اینکه بتوانید در فارکس سودسازی کنید، نیاز به یادگیری تمام مفاهیم این بازار بوده و موفقیت افراد در این عرصه تضمین شده نیست!

اما این پایان راه نیست و روش‌هایی برای کسب درآمد در فارکس وجود دارد که شما می‌توانید بدون دانش از فارکس کسب درآمد نمائید که در ادامه این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

فارکس چیست؟

فارکس (Forex) به معنی بازار تبادل ارزهای خارجی به یکدیگر می‌باشد که معامله‌گران این بازار می‌توانند با فشردن یک کلیک در هر مکانی از دنیا به خرید و فروش جفت ارزهای مختلف بپردازند.

به عنوان مثال در این بازار می‌توانید ارزش هر دلار آمریکا را در برابر یورو معامله نمائید. این بازار به صورت ۲۴ ساعته و ۵ روز در هفته فعالیت می‌کند و شما بدون وابستگی به مکان و زمان خاصی می‌توانید به کسب درآمد از فارکس بپردازید.

فارکس بزرگترین بازارمالی غیرمتمرکز در جهان است. این موضوع به این معناست که این بازار توسط شرکت مالی خاصی و یا مجموعه‌ای مستقل اداره نمی‌شود؛ بلکه پلتفرم‌های آنلاین و کامپیوتری در سراسر جهان آن را تشکیل دادند.

فارکس چیست؟

فعالیت فارکس به صورت ۲۴ ساعته و ۵ روز در هفته می‌باشد و به لطف نقدینگی و اهمیت بالای این بازار فرصت‌های سودسازی بسیاری را در اختیار فعالان خود قرار می‌دهد.

فارکس بر خلاف بورس ایران، یک بازار دو طرفه (Two Sided Market) می‌باشد؛ یعنی معامله‌گران این بازار می‌توانند هم از افزایش و هم از کاهش قیمت دارایی‌های قابل معامله در این بازار کسب سود نمایند.

می‌توان گفت که هر فردی می‌تواند در بازار فارکس فعالیت کند؛ اما هر بازاری توسط بازیگران بزرگ و سرمایه گذاران کلان اداره شده و آن‌ها هستند که روند اصلی بازار را مشخص می‌کنند. بیشترین گردش مالی این بازار مربوط به بانک‌های بزرگ ، موسسات مالی ، کمپانی‌های بین‌المللی و حتی افراد ثروتمند است.حجم بالای نقدینگی در کنار نوسان قیمت ارزها باعث می‌شود فرصت‌های بی‌شماری برای سرمایه‌گذاری در ابعاد بزرگ و کسب سود فراهم شود و بازیگران اصلی دقیقا مشغول همین کار هستند.

اما نباید فراموش کرد که بازار فارکس، یک بازار پویا و فعال است و برای فعالیت در این بازار نیاز به آموزش و تحلیل دقیق می‌باشد.

یادگیری مفاهیم فارکس بسیار سخت و زمان‌بر است و ممکن است در مسیر یادگیری سرمایه‌ی خود را از دست بدهید! بنابراین نباید فراموش کرد که مدیریت ریسک یکی از اصلی‌ترین ارکان فعالیت در این بازار می باشد.

روش‌های کسب درآمد از بازار فارکس بدون هیچ دانشی

به علت همه‌گیر بودن فعالیت در فارکس و زمان‌بر بودن پروسه‌ی یادگیری مفاهیم این بازار، روش‌های متفاوتی برای فعالیت و کسب درآمد از فارکس به وجود آمده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

سیگنال معاملاتی فارکس

سیگنال فارکس یک پیشنهاد خرید و یا فروش است که توسط شخص یا یک تیم معامله‌گر حرفه‌ای برای کاربران خود منتشر می‌شود.

سیگنال‌های معاملاتی به افراد کمک می‌کند تا در زمان و قیمت مناسب وارد یک معامله و یا از آن خارج شوند و به کسب درآمد از این بازار پر از نقدینگی بپردازند. معامله‌گرانی که به ارائه سیگنال‌های معاملاتی فارکس مشغول هستند، به صورت حرفه‌ای شغل معامله‌گری را ادامه داده و در این زمینه به تجربه کافی رسیدند و این تجربیات را در قالب اعداد ورود و خروج مناسب در اختیار دیگر افراد قرار می‌دهند.

افرادی که علاقه‌مند به فعالیت و کسب درآمد از بازار فارکس هستند اما به هردلیلی قصد و یا توانایی فرا گرفتن مفاهیم این بازار را ندارند می‌توانند از وبسایت‌های ارائه دهنده سیگنال‌های معاملاتی استفاده نمایند.

سیگنال فارکس محمد یزدان

نکته‌ای که نباید فراموش کرد این است که در انتخاب ارائه دهنده‌ی سیگنال‌ها باید دقت کافی را به عمل آورد و نکاتی مانند میزان سود و ضرر آن ارائه دهنده‌ی سیگنال فارکس ، پشتیبانی آنها و سابقه فعالیت آن ارائه دهنده را بررسی کرد.

همچنین فعالیت در بازارهای مالی ، حرفه‌ای پرریسک می‌باشد و در اجرای سیگنال‌ها باید مدیریت ریسک و سرمایه را رعایت نمود. یعنی در هر سیگنال شما باید حداکثر ۱ الی ۳ درصد از سرمایه‌ی خود را ریسک نمائید.

همچنین استفاده از سیگنال های معاملاتی تریدرهای حرفه‌ای ، مناسب ترین روش فعالیت در بازارهای مالی برای افرادی می‌باشد که در کسب و کار فعلی خود موفق هستند و مشغله‌ی کاری آن‌ها بالا بوده و زمان یادگیری اصول معامله‌گری را ندارند، می توانند به سادگی با استفاده از این سیگنال ها به رشد سرمایه خود در بازار فارکس بپردازند.

لایوترید فارکس

لایو ترید فارکس یعنی استفاده از مهارت و تخصص یک تریدر حرفه‌ای در لحظه‌ی معامله! در لایو ترید معامله‌گر تصویر نمودار قیمت خود را ضبط کرده و در آن به آموزش نحوه پیدا کردن سطوح مناسب برای خرید و فروش و مهمتر از این، در زمان رسیدن قیمت به آن سطوح چگونه باید عمل کنید توضیح داده می‌شود.

ویدئو‌های لایو ترید علاوه بر هدف کسب درآمد ، جنبه‌ی آموزشی نیز دارد و شما با دیدن لایو تریدها در زمینه کسب دانش از بازارهای مالی نیز پیشرفت خواهید داشت.

لایو ترید فارکس محمد یزدان

همچنین با مشاهده ویدئوهای لایوترید با جنبه‌های ناگفته از بازارهای مالی و میزان سود و ضرر بازار نیز آشنا می‌شوید. اکثر مدرسان بازارهای مالی فقط درباره سود این بازار صحبت می‌کنند و ذهن افراد را به درستی آماده‌ی بازار نمی‌کنند.

اما با مشاهده لایوتریدها متوجه واقعیت بازار خواهید شد و درخواهید یافت که یک معامله‌گر حرفه‌ای در زمان سود و یا ضرر چه رفتاری از خود نشان خواهد داد و پیشرفت خود در این بازار را تسریع می‌بخشید.

فراگیری مفاهیم بازار و شروع به معامله

برای شروع فعالیت به عنوان یک معامله‌گر مستقل، شما موظف به یادگیری تمام مفاهیم مفاهیم بازارهای مالی اعم از تحلیل تکنیکال ، تحلیل فاندامنتال هستید. این روش رایج ترین نوع کسب درآمد از بازارهای مالی می‌باشد. اما میزان موفقیت شما تضمین شده نیست!

فرآیند یادگیری اصول معامله‌گری بسیار زمانبر بوده و ممکن است افراد در هرجایی از این فرآیند، آموزش را رها کرده و تمام زحمات قبلی را از بین ببرند.

یادگیری بازارهای مالی نیاز به داشتن یک مربی باتجربه و کاربلد می‌باشد تا بتوانید به کمک او راه درست را در طول آموزش خود پیدا نمائید و همچنین می‌توانید از کتاب‌های آموزشی فارکس و دوره‌های ویدئویی نیز استفاده نمائید.

افراد معمولا در ابتدای فعالیت خود به عنوان یک معامله‌گر ضررده هستند و برای جبران ضررهای متحمل شده در ابتدای فعالیت خود در معاملات، از سیگنال‌های معاملاتی افراد با تجربه استفاده نمائید تا علاوه بر پوشش دادن ضررهای خود، طعم کسب درآمد از این بازارها را چشیده و برای ادامه یادگیری انگیزه داشته باشید.

علاوه‌بر این با دیدن لایوترید‌های معامله‌گران خبره‌ی بازارهای مالی جهانی، از چگونگی رفتار این افراد در زمان رسیدن قیمت به سطوح پیش‌بینی شده در نمودار قیمت مطلع شده و می‌توانید در آینده هنگام انجام معاملات خود از آن‌ها الگو برداری نمائید.

جمع‌بندی نهایی

به علت گستردگی فارکس ،روش‌های کسب درآمد متفاوتی برای کسب درآمد از این بازار به وجود آمده است تا افراد با هر سطح علم و آشنایی با بازارهای مالی توانایی کسب درآمد در این بازارها را داشته باشند که در این مطلب به توضیح کامل هر یک از این روش‌ها پرداختیم.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، این است که قبل از شروع فعالیت در بازارهای مالی باید با ریسک این بازارها آشنا شده و با آگاهی کامل وارد این حرفه شوید.

به طور کل بازارهای مالی مکانی پر ریسک بوده و با یک اشتباه می‌توانید تمام تلاش‌های خود را از بین ببرید. بنابراین قبل از هر عملی باید در اجرای معاملات خود مدیریت ریسک و سرمایه را رعایت کرده و در هر ترید تمام دقت خود را به کار ببرید و ضریب اشتباه خود را تا جایی که امکان دارد پایین آورده تا طعم شیرین کسب درآمد دلاری از فارکس را بچشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *