تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

پردازنده اسنپدراگون 8s نسل ۲ کوالکام معرفی خواهد شد

پردازنده اسنپدراگون 8s نسل ۲ کوالکام

پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 اخیرا با امتیاز AnTuTu بیش از 3 میلیون ظاهر شده است. احتمالاً در سپتامبر یا اکتبر سال جاری به صورت رسمی عرضه خواهد شد، اما پیش از آن، کوالکام می‌تواند یک چیپست جدید از سری اسنپدراگون 8 نسل را معرفی کند که احتمالاً دارای نام مدل SM8635 است.

این کلمه از راهنمای معتبر Digital Chat Station می‌آید که می‌گوید SM8635 بر روی گره 4 نانومتری TSMC ساخته شده است و شامل یک هسته Cortex-X4 با کلاک 2.9 گیگاهرتز است که وظایف گرافیکی فشرده توسط پردازنده گرافیکی Adreno 735 انجام می‌شود. DCS همچنین ادعا کرد که SM8635 دارای امتیاز AnTuTu در حدود 1.7 میلیون است.

مشخص نیست که نام بازاریابی SM8635 چیست و چه زمانی رسمی خواهد شد، اما احتمالاً بین اسنپدراگون 8 نسل 2 و نسل 3 قرار خواهد گرفت و می‌توان آن را اسنپدراگون 8s نسل 2 یا اسنپدراگون 8 نسل 3 لایت نامید.

Roland Quandt ادعا می کند که یک تراشه کوالکام دیگر مشابه SM8635 با کد مدل SM7675 وجود دارد که نشان می دهد یک پردازنده از سری Snapdragon 7 Gen است. امیدواریم هنگامی که جزئیات بیشتری در مورد آنها ارائه شود، در مورد موقعیت این دو تراشه وضوح بیشتری خواهیم داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *