تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

سال آینده پردازنده‌های گرافیکی 7900 XTX و 7900 XT معرفی خواهند شد

پردازنده‌های گرافیکی 7900 XTX و 7900 XT

پردازنده‌های گرافیکی 7900 XTX و 7900 XT

MSI به سختی دو پردازنده گرافیکی جدید AMD را با وجود اینکه بیش از یک ماه در تقویم هستند، تایید نکرده است. وب سایت آن هنوز به روز نشده است و همچنان با افتخار 6950 XT را تبلیغ می کند. تنها نظر MSI در مورد نسل جدید، ریتوییت یک ویدیوی تبلیغاتی AMD با عنوانی است که می گوید GPU ها به زودی در دسترس خواهند بود.

با افزایش شایعات در هفته گذشته، آندریاس شیلینگ از HardwareLuxx.de درک خود را به اشتراک گذاشت که MSI منتظر است تا سال آینده از کارت های سفارشی خود رونمایی کند. او می‌گوید که MSI انتخاب کرده است که از هیچ طرح مرجع AMD در این نسل استفاده نکند.

عجیب است که MSI خیلی عقب است. ام اس آی اغلب یکی از اولین شرکت هایی است که تصاویر نمونه های اولیه خود را به اشتراک می گذارد. در آزمایش ، طراحی های مرجع برای هر دو مدل 7900 XTX و 7900 XT بسیار خوب به نظر می رسید – اولی در 80 درجه سانتیگراد و دومی در دمای 76 درجه سانتیگراد در طول یک ساعت بازی سخت به اوج خود رسید در حالی که فن ها زیر 2000 RPM باقی ماندند و کلاک و volume در سطح معقولی نگهداشته شده بودند.

شاید ام‌ اس‌ آی نگران سرمایه‌گذاری روی یک جفت محصولی بود که می‌دانست AMD بیش از حد به آنها پرداخته است. با این حال، علی‌رغم واکنش‌های منفی منتشر شده از سوی مطبوعات ، پردازنده‌های گرافیکی به اندازه‌ای سر و صدا ایجاد کرده‌اند که خود را از قفسه‌های فروشگاه‌ها خارج کنند. به نظر می رسد که MSI به طور بالقوه بخش قابل توجهی از فروش تعطیلات را با گذراندن وقت از دست داده است.

MSI می‌تواند وضعیت را اصلاح کند و کارت‌های سفارشی خود را ظرف چند هفته در نمایشگاه CES 2023 معرفی کند. اما ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا GPU‌ها را در بازار و فروشگاه‌ها عرضه کنند. حداقل اگر قصد خرید دارید، زمان بیشتری دارید تا 1000 دلار برای 7900 XTX یا 900 دلار برای 7900 XT ذخیره کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *