تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

شایعه: وان پلاس Buds Pro 3 به زودی رونمایی خواهد شد

شایعات حاکی از آن است که وان پلاس به زودی از Buds Pro 3 رونمایی خواهد کرد.

طبق شایعات اخیر، وان پلاس در حال کار بر روی Buds Pro 3 است. این شرکت در فوریه ۲۰۲۳ از Buds Pro 2 رونمایی کرد و پس از آن در همین ماه February مدل غیر حرفه‌ای OnePlus Buds 3 را عرضه کرد. با این حال تصور می‌شد که همانند کاری که وان پلاس با خط تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود انجام داد، دیگر خبری از مدل‌های “Pro” نباشد.

وان پلاس Buds Pro 3

اما ظاهراً اینطور نیست و وان پلاس Buds Pro 3 را برای جایگاهی بالاتر از Buds 3 و به عنوان یک محصول ممتازتر معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود Buds Pro 3 در رنگ‌های مشکی، طلایی و سبز عرضه خواهد شد، اما همانطور که همیشه وجود دارد، ممکن است همه رنگ‌ها حداقل در زمان عرضه در تمام بازارها در دسترس نباشند.

طبق گزارش‌ها، OnePlus Buds 3 دارای اکولایزر، سنسور تشخیص پوشیدن، پشتیبانی از Fast Pair، دالبی اتمس و حالت Zen Mode Air وان پلاس خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود اتصال دوگانه دستگاه، پشتیبانی از دکمه شاتر دوربین و صدای فضایی را ارائه دهد.

متأسفانه هیچ جزئیات دیگری فاش نشده است، بنابراین زمان عرضه و قیمت آن‌ها همچنان نامشخص است – اگرچه بدیهی است که قیمت آن‌ها نسبت به زمان عرضه Buds 3 گران‌تر خواهد بود. برای توجیه قیمت بالاتر، Buds Pro 3 همچنین ممکن است درایورهای صدای بزرگتر و بهتر و (امیدواریم) عمر باتری بهبود یافته نیز داشته باشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *