تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مهم ترین مزایای خرید سرور مجازی آلمان

سرور مجازی

اگر دوست دارید مانند کاربران سراسر دنیا محتوای سایتتان را با بالاترین سرعت به نمایش بگذارید، خرید سرور مجازی اروپا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سرور مجازی اروپا یک بستر قوی برای نگهداری از اطلاعات سایت‌هایتان است؛ و این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید فارغ از تحریم‌های گوناگون به برنامه‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. انتخاب VPS خارجی برای مدیریت سایت، فرصت استفاده از زیرساخت‌های اینترنتی کشور دلخواهتان را برای شما فراهم می‌کند؛ و می‌توانید محتوای سایت خود را در یک بستر امن و سریع، با کمترین نگرانی درباره امنیت آن به اشتراک بگذارید.

برتری و مزیت خرید سرور اروپا

به‌دلیل زیرساخت‌های قوی و شبکه‌ی وسیع اینترنتی و مخابراتی اروپا، سرور اروپا، با پهنای باند بسیار زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این موضوع، به ویژه برای وب‌سایت‌هایی که دانلود و آپلود بسیار بالایی دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

آپتایم بالا (uptime)

آپتایم بالا و در دسترس بودن سرور مجازی خارج از کشور، سبب شده است که سرور اروپا از کیفیت بالاتری نسبت به سرورهای ایرانی برخوردار باشد.

استفاده از سخت‌افزارهای باکیفیت در کانفیگ VPS خارج​

عموما سرور های مجازی اروپا از کیفیت بالایی برخوردارند، زیرا سرورهای خارجی، همواره نسبت به بروزرسانی سخت‌افزارهای خود، اقدام می‌کنند. این امر، به این علت است که در اروپا، سخت‌افزارها از قیمت پایینی برخوردار هستند.

امنیت و کیفیت سرور اختصاصی هتزنر چگونه است؟

سرور اختصاصی هتزنر

دیتاسنتر هتزنر آلمان از نظر کیفیت پورت و شبکه در سطح بسیار بالایی قرار دارد. معماری شبکه هتزنر و مسیر ارتباطی اینترنت ایران به این دیتاسنتر باعث شده تا سرعت ارتباط و پینگ تایم کاربران ایرانی نسبت به بسیاری از دیتاسنترهای دیگر بهتر باشد. ارتباطات اینترنتی با حداکثر ثبات و نرخ ارائه خدمات مناسب، دو مولفه مهم در انتخاب سرور اختصاصی اروپا دیتاسنتر هتزنر توسط شرکت توشن است. ترکیبی از تکنولوژی پایدار، هزینه سرویس جذاب و انعطاف پذیر شرکت هتزنر آلمان را در دو سطح ملی ( آلمان ) و بین الملل مطرح کرده است و باعث شده مشتریان ایرانی بسیاری از این دیتاسنتر استفاده کنند.

آشنایی با ویژگی‌های سرور مجازی آلمان

سرور مجازی آلمان

منابع به مقدار مورد نیاز

سرور مجازی ابری این امکان را می‌دهد تا به مقدار مورد نیاز خود منابع را خریداری کنید و با این کار در قیمت صرف جویی کنید.

امکان ارتقا منابع سخت افزاری

امکان ارتقا منابع سخت افزاری مانند حافظه رم، پردازنده و فضا بعد از خرید سرور مجازی مهیا است. انعطاف پذیری منابع علاوه بر رفع نیازهای مختلف می‌تواند منجر به صرفه جویی در هزینه گردد.

دسترسی به کنسول و ریموت دسکتاپ

کنسول یک اتصال رمزگذاری شده به VPS شما ایجاد می‌کند و از آنجا که تحت شبکه سرور مجازی نیست در صورت اختلال در شبکه سرور مجاز همچنان در دسترس است. به عبارت ساده تر کسنول مانند اتصال مانیتور و کیبورد به سرور عمل می‌کند.

پنل مدیریت قدرتمند

ارائه کنترل پنل مدیریت سرور جهت دسترسی به کنسول و انجام عملیات مختلف مانند راه اندازی مجدد، فعال سازی حالت نجات (rescue mode) و … از ویژگی‌های سرور مجازی ابری است.

میزبانی در اروپا

میزبانی در جدیدترین و بروزترین دیتاسنترهای اروپا علاوه بر حداکثر کردن سرعت اتصال سرور مجازی به شبکه اینترنت، پایداری و امنیت حداکثری را به ارمغان می‌آورد.

راه اندازی خودکار

در چند دقیقه می توانید VPS خود را مستقر و فعال کنید! بسته به سیستم عاملی که انتخاب می کنید در کمتر از یک دقیقه سرور ساخته می شود و به سرعت در دسترس قرار می‌گیرد.

هاردهای پرسرعت NVMe SSD

بهره‌گیری از هاردهای SSD جهت میزبانی اطلاعات که در آن‌ها هیچ نوع حرکت مکانیکی بابت خواندن و نوشتن اطلاعات وجود ندارد، منجر به بارگذاری بسیار سریع اطلاعات می‌شود. تکنولوژی درگاه NVMe به صورت اختصاصی برای درایوهای SSD طراحی شده است و موجب افزایش سرعت تا ۶ برابر بیشتر نسبت به SSD‌ معمولی می‌گردد.

مجازی ساز KVM

KVM یک Hypervisor قدرتمند است که توسط آن میتوان زیرساخت مجازی را پیاده سازی نمود. به علت تخصیص اختصاصی منابعی چون حافظه و فضا به سرورها، پایداری و امنیت در سطح بالایی قرار می‌گیرد.

شرکت توشن ارائه دهنده انواع سرور مجازی از جمله سرور مجازی آلمان ، سرور مجازی فنلاند و سرور مجازی ترکیه می باشد. جهت خرید سرور مجازی اروپا می توانید از طریق شماره تلفن 02191006996 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *