تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مایکروسافت مشکلات گیمینگ Windows 11 22H2 را برطرف می‌کند

مشکلات گیمینگ Windows 11 22H2

مشکلات گیمینگ Windows 11 22H2

مایکروسافت این هفته یک بلوک سازگاری را برای کاربران ویندوز 11 که قبلاً آپدیت 22H2 را نصب نکرده بودند حذف کرد. کاربرانی که منتظر آپدیت هستند باید ظرف چند روز آینده آن را در Windows Update مشاهده کنند. این سوئیچ اطمینان مایکروسافت را تأیید می کند که به اندازه کافی باگ های 22H2 را برای از سرگیری عرضه جهانی خود برطرف کرده است.

ردموند در ابتدا ویندوز 11 22H2 را در 190 کشور در اواخر سپتامبر راه اندازی کرد، اما بسیاری از کاربران با مشکلاتی از جمله صفحه آبی مرگ (BSOD) مواجه شدند. در همین حال، کاربران کارت گرافیک Nvidia عملکرد ضعیف، ناهنجاری های صوتی و مشکلات G-Sync را گزارش کردند.

مایکروسافت ماه گذشته این مشکلات را تأیید کرد و ادعا کرد که 22H2 به طور تصادفی ویژگی‌های اشکال زدایی GPU را فعال کرد که برای کاربران نهایی منظور نشده بود. سپس این شرکت عرضه به‌روزرسانی را با بلوک سازگاری متوقف کرد. انویدیا به افراد آسیب دیده توصیه کرد که اپلیکیشن GeForce Experience را آپدیت کنند.

مشکلات گیمینگ Windows 11 22H2

KB5020044 علاوه بر اشکالات عملکرد پردازنده گرافیکی انویدیا، مشکلات ذخیره سازی مایکروسافت OneDrive را نیز برطرف کرد. حذف بلوک سازگاری به همه کاربران ویندوز 11 اجازه می دهد 22H2 را با تغییرات KB5020044 نصب کنند.

افزوده‌های کلیدی در 22H2 شامل منوی استارت، بازی و امنیت است. به روز رسانی اصلی امکان ایجاد پوشه برای برنامه ها در منوی استارت، تغییر سازماندهی منو و کشیدن نمادهای برنامه از منو به نوار وظیفه را اضافه کرد. File Explorer با اضافه کردن برگه ها و پین های دسترسی سریع به فایل ها، به روز رسانی قابل توجهی دریافت کرد.

با توجه به ویژگی‌های گیمینگ، 22H2 پشتیبانی از Auto HDR و نرخ رفرش متغیر را برای بازی‌های DirectX 10 و DirectX 11 که قبلاً فقط برای عناوین DirectX 12 تمام صفحه کار می‌کردند، افزایش داد. کاربران اکنون می توانند با استفاده از یک برنامه جدید HDR را کالیبره کنند و بازی های اخیر را با یک کنترلر از طریق نوار بازی ایکس باکس راه اندازی کنند. این به روز رسانی همچنین اولین DirectStorage را نشان داد و به توسعه دهندگان بازی اجازه داد تا از سرعت های مدرن SSD به طور کامل استفاده کنند.

ویژگی امنیتی جدید Smart App Control مانع از باز شدن برنامه های بالقوه ناایمن بر اساس یک مدل هوش مصنوعی پیش بینی شده می شود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *