تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مشخصات گوشی Redmi K80 Pro لو رفت

مشخصات گوشی Redmi K80 Pro

در حالی که Redmi را ممکن است با گوشی‌های میان‌رده بشناسیم، این برند در چین سال‌هاست که با سری K، گوشی‌های قدرتمند و رده بالا را عرضه می‌کند که قاتل پرچمداران به حساب می‌آیند، اما هرگز آن‌ها را به صورت جهانی عرضه نکرده است. البته باید گفت که گاهی اوقات شاهد عرضه آن‌ها با برند Poco F به جای Redmi در بازار جهانی بوده‌ایم.

به هر حال، بیایید نگاهی به گوشی آینده Redmi K80 Pro بیندازیم. این مدل جانشین K70 Pro است که در نوامبر گذشته در چین عرضه شد. انتظار می‌رود این دستگاه از جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام بهره ببرد و همچنین دارای نمایشگر با رزولوشن 2K و باتری 5500 میلی‌ آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 وات باشد.

طبق شایعات، این گوشی همچنین به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و یک دوربین تله‌фото 3 برابری مجهز خواهد شد که نسبت به زوم 2 برابری K70 Pro ارتقا یافته است. گزارشی در ماه مارس ادعا کرد که سری Xiaomi 15 و OnePlus 13 نیز به حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک روی خواهند آورد که می‌توانند سریع‌تر و قابل اعتمادتر از حسگرهای اپتیکال عمل کنند.

طبق گفته فردی که این اطلاعات را در ویبو منتشر کرده است، Redmi K80 Pro “شبیه به یک پرچمدار” خواهد بود، اما این موضوع ممکن است بر قیمت آن تأثیر بگذارد. در واقع، بعید نیست که شاهد افزایش قیمت نسبت به نسل قبلی باشیم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *