تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مشخصات شیائومی 14T و 14T پرو لو رفت

شیائومی هر پاییز (یا به قول برخی پاییز، بستگی به نوع انگلیسی که ترجیح می دهید) چند مدل جدید “T” را به بازار عرضه می کند – دستگاه های رده بالا که دقیقاً در صدر جدول قرار ندارند، اما نزدیک هستند. سال گذشته ما 13T و 13T Pro را داشتیم، بنابراین امسال 14T و 14T Pro باید عرضه شوند.

امروز یک افشاگری جدید با جزئیاتی در مورد این دو دستگاه آینده منتشر شده است. بیایید با مدل پرو شروع کنیم. گفته می شود این گوشی بر اساس Redmi K70 Ultra آینده برای بازار چین ساخته شده است. با این گفته، این یک برندسازی مجدد مستقیم نخواهد بود، زیرا 14T Pro نسبت به مدلی که بر اساس آن ساخته شده است، برخی ارتقاء خواهد داشت.

مشخصات شیائومی 14T و 14T پرو

هر دو دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 9300 استفاده خواهند کرد، اما 14T Pro برای اولین بار در سری T از شارژ بی‌سیم و یک لنز تله‌ فوتو در پشت بهره می‌برد – هر دو موردی که در K70 Ultra وجود ندارد (که به جای تله‌ فوتو از یک لنز ماکرو استفاده می‌کند). همچنین 14T Pro مانند نسل قبلی خود از همکاری با لایکا بهره خواهد برد، در حالی که نسخه ردمی آن برای پایین نگه داشتن قیمت، این ویژگی را ندارد.

همانطور که همیشه برای سری T بوده است، شیائومی 14T و 14T پرو در اروپا، ژاپن و سایر بازارها عرضه خواهند شد اما در هند در دسترس نخواهند بود. در ژاپن، شرکت Softbank این دو گوشی را ارائه خواهد کرد.

به احتمال زیاد شیائومی 14T از تراشه سری Dimensity 8000 استفاده خواهد کرد، زیرا 13T نیز همینطور بود. به جز قابلیت شارژ، تفاوت دیگری بین این مدل و 13T پرو وجود ندارد – نسخه Pro از شارژ سریع 120 وات بهره می‌برد، در حالی که مدل “استاندارد” به شارژ 67 وات بسنده کرده است. امسال هم ممکن است اتفاق مشابهی رخ دهد و جای تعجب نیست که 14T نیز برای برجسته‌تر کردن مدل Pro، قابلیت شارژ بی‌سیم را نداشته باشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *