تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

شیائومی ردمی K60 با Dimensity 8200 جدید عرضه می شود

سری شیائومی ردمی K60 در حال حاضر در مرحله تأیید طراحی خود است و امروز یک افشاگر جزئیات مهمی را در مورد تلفن هوشمند وانیلی در خط تولید فاش کرد. طبق گفته‌ی Digital Chat Station، شیائومی Redmi K60 از تراشه‌ای به نام Dimensity 8200 بهره می‌برد.

این تلفن همچنین به یک دوربین 48 مگاپیکسلی با OIS متصل می شود، اما ما هیچ اطلاعاتی در مورد سنسور آن نداریم، زیرا تصویرگرهای 48 مگاپیکسلی در اندازه های مختلفی ارائه می شوند.

شیائومی ردمی K60

این دومین باری است که جزئیاتی در مورد چیپست جدید Mediatek می شنویم که قرار است ردپای Dimensity 8100 را دنبال کند. دیروز، همان منبع ادعا کرد که vivo iOQO Neo7 SE روی تراشه ای اجرا می شود که ظاهراً با فرکانس 3.1 گیگاهرتز مطابق با تراشه پرچمدار فعلی Dimensity 9000 عرضه می شود.

همچنین انتظار می رود شیائومی ردمی K60 با صفحه نمایش QHD+، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی که از شارژ بی سیم 30 واتی و شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می کند، عرضه شود. رئیس Redmi از فالوورهای خود در Weibo پرسید که آیا آنها می خواهند راه حلی از نوع Dynamic Island داشته باشند، و به این نکته اشاره کرد که زیربرند شیائومی ممکن است از رابط کاربری منحصر به فرد اپل استفاده کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *