تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

شارژ سریع 300 واتی ردمی باتری گوشی را در 5 دقیقه پر می کند

شارژ سریع 300 واتی ردمی

ردمی تنها چهار ماه پس از اینکه اولین برندی بود که از آستانه 200 وات عبور کرد، فناوری شارژ سریع 300 واتی ردمی را معرفی کرد. زیرمجموعه شیائومی فاش کرد که یک گوشی می تواند از 0 تا 100 درصد در کمتر از 5 دقیقه شارژ شود و بعداً با ویدیویی همراه شد و جزئیات بیشتری در مورد این فناوری منتشر کرد.

شارژ سریع 300 واتی ردمی

این برند از گوشی هوشمند Redmi Note 12 Discovery اصلاح شده با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی (نسخه اصلی دارای سلول دوگانه 4300 میلی آمپر ساعتی) در یک محیط کنترل شده استفاده کرد. شارژ سریع 300 واتی ردمی، 2 دقیقه و 11 ثانیه طول کشید تا دستگاه به 50٪ برسد و فقط 5 دقیقه دیگر باتری آن 100٪ بود.

به اندازه کافی جالب توجه است، حتی اگر ویدیو مستقیماً از حساب Weibo Redmi آمده باشد، ادعای رسیدن به 300W بسیار سریع است. این تلفن هوشمند برای حدود سه ثانیه به 290 وات می رسد و سپس به نرخ شارژ کمتر (اما هنوز هم بسیار چشمگیر) می رسد – 300 وات حداکثر تئوری است که شارژر و باتری می توانند به آن برسند.

به گفته Redmi، آداپتور خود با فناوری Double GaN عرضه می‌شود و «بیش از 50 محافظ ایمنی» دارد، اما همچنان اندازه کوچکی دارد. چیزی که برند شیائومی نگفته این است که چه زمانی شاهد عرضه یک گوشی هوشمند واقعی با این فناوری در بازار آزاد خواهیم بود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *