تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

ساعت هوشمند Fitbit Ace LTE مخصوص کودکان

ساعت هوشمند Fitbit Ace LTE

شرکت Fitbit گوگل امروز از ساعت هوشمند Ace LTE برای کودکان بالای 7 سال رونمایی کرد. گوگل می گوید این دستگاه «با تبدیل ورزش به سرگرمی، در عین حال با تماس، پیام رسانی و اشتراک گذاری موقعیت مکانی قابل اعتماد با والدین، به خانواده ها آرامش می دهد».

Ace LTE با «بازی های تعاملی سه بعدی کاملاً فراگیر» عرضه می شود که هر کدام از آنها با استفاده از حسگرهای لمسی، صداها و شتاب سنج به طور خاص برای این دستگاه ساخته شده اند. این شرکت قول می دهد که «فیت بیت آرکید» هر چند ماه یکبار با بازی های جدید به روز شود.

این ساعت هوشمند «انواع فعالیت های فیزیکی» از جمله قایم باشک بازی کردن، پریدن روی تخت یا «رقصیدن با خواهر یا برادر» را تشخیص داده و پاداش می دهد. تمام این حرکات مخصوص کودکان در حلقه فعالیت «نودل» که در صفحه اصلی قرار دارد نمایش داده می شود و «زمانی که بچه ها به اهداف حرکتی روزانه خود برسند جشن می گیرد».

این دستگاه از یک الگوریتم حرکتی جدید برای کودکان که توسط تیم تحقیقات گوگل توسعه یافته استفاده می کند، که باید فعالیت بدنی کودکان را در طول روز با دقت بیشتری اندازه گیری کند و در عین حال «همه نوع حرکتی» را تشویق و انگیزه دهد.

Fitbit Ace LTE «با اولویت و تمرکز بر حریم خصوصی» ساخته شده است، بنابراین فقط مکان یا داده‌های فعالیت کودک را به والدین نشان می‌دهد. داده‌های مکان بعد از 24 ساعت و داده‌های فعالیت پس از حداکثر 35 روز حذف می‌شوند. هیچ تبلیغاتی و برنامه های شخص ثالثی وجود ندارد و فقط مخاطبینی که والدین اضافه می کنند می توانند با دستگاه تماس بگیرند یا پیام دهند.

ساعت هوشمند Fitbit Ace LTE

این ساعت دارای «ایجی» موجوداتی قابل تنظیم است که از فعالیت های روزانه تغذیه می کنند، بنابراین هر چه کودکان بیشتر به اهداف حرکتی خود برسند، ایجی آنها سالم‌تر و شادتر می‌شود. با تکمیل فعالیت‌های روزانه و حرکت در هر بازی، بچه‌ها بلیط آرکید دریافت می‌کنند تا ظاهر ایجی خود را با لباس‌های جدید یا خانه‌اش را تزئین کنند.

Fitbit Ace LTE با شش بند قابل کلکسیون عرضه می شود که هر کدام با اولین اتصال به ساعت، قفل آیتم های مختلف، استایل ها، اتاق ها و نودل ها را باز می کند. این بندها جداگانه فروخته می شوند و به طور مرتب نسخه های جدید عرضه خواهد شد.

Fitbit Ace LTE با برنامه جدید Fitbit Ace کار می کند که به والدین امکان می دهد موقعیت مکانی فرزند خود را به صورت real-time ببینند یا تماس بگیرند، پیام های متنی و صوتی ارسال و دریافت کنند. آنها همچنین می توانند مخاطبین مورد اعتماد اضافه کرده و تنظیماتی مانند «زمان مدرسه» را برای حذف حواس‌پرتی در حین کلاس مدیریت کنند.

این ساعت «در عرض چند ماه آینده» از قابلیت «ضربه برای پرداخت» پشتیبانی خواهد کرد تا «کودکان به صورت ایمن و آسان به پول توجیبی خود دسترسی داشته باشند». Ace LTE تا 50 متر ضد آب بوده و دارای باتری 328 میلی آمپر ساعتی است که «بیش از 16 ساعت دوام» دارد و ظرف 70 دقیقه از صفر تا پر شارژ می شود و همچنین دارای صفحه نمایش با رزولوشن بالا و شیشه گوریلا گلس 3 کورنینگ است. ابعاد ساعت 41.04 در 44.89 در 13.35 میلی متر و وزن آن بدون بند 28 گرم است.

ساعت هوشمند Fitbit Ace LTE

Fitbit Ace LTE با طرح داده Fitbit Ace Pass عرضه می شود که 9.99 دلار در ماه یا 119.99 دلار برای اشتراک سالانه است، اما اگر تا 31 آگوست آن را دریافت کنید نصف قیمت است. و اگر مسیر سالانه را طی کنید، یک بند Ace قابل کلکسیون به ارزش 34.99 دلار نیز به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. خود ساعت 229.95 دلار قیمت دارد و از 5 ژوئن به صورت انحصاری از گوگل استور و آمازون در دسترس خواهد بود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *