تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

اولین خودروهای برقی سونی و هوندا در سال 2026 عرضه می شود

با اعلان دو شرکت خودروهای برقی سونی و هوندا در اوایل سال 2026 برای مصرف کنندگان آماده می شود. بازار ایالات متحده اولین بازاری خواهد بود که این خودروهای برقی را دریافت می کند در حالی که ژاپن آنها را در اواخر سال 2026 دریافت خواهد کرد.

آنها بازار ایالات متحده را به عنوان فرصتی برای فروش خودروهای برقی خود با ارائه آنها با قیمتی مناسب که مطابق با ارزش افزوده محصول است، می بینند. و این ارزش افزوده همه چیز مربوط به نرم افزار و سرگرمی خواهد بود.

خودروهای برقی سونی و هوندا

خودروهای برقی سونی و هوندا

این دو با استفاده از تجربه خودروسازی هوندا و تخصص سونی در نرم افزار، سرگرمی و فناوری های حسگر، معتقدند که می تواند از همه متمایز شود، درست مانند کاری که تسلا با نرم افزار پیشرفته داخل خودرو انجام داد.

این سرمایه گذاری مشترک یک تقسیم 50/50 بین این دو است و Sony Honda Mobility نام دارد. پیش‌سفارش و تولید آن از سال 2025 در 12 کارخانه هوندا در ایالات متحده آغاز خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که اولین مدل ها برای تولید انبوه در نظر گرفته نشوند و هنوز مشخص نیست که آیا آنها به سواحل اروپا خواهند رسید یا خیر. امیدواریم با نزدیک شدن به زمان، جزئیات بیشتری در مورد آن به دست آوریم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *