تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

توسعه کسب و کار با نرم افزار خزانه و شرکتی پارمیس

توسعه کسب و کار با نرم افزار خزانه و شرکتی پارمیس

شرکت وزین پارمیس، به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت‌های فعال در زمینه نرم افزار حسابداری، همواره مورد توجه کسب و کارهای مختلف بوده و استقبال گسترده‌ای از خرید پلتفرم‌های تولید شده در آن به عمل می‌آید. علت این موضوع، چیزی به جز تلاش شبانه روزی و مداوم مدیریت محترم این مجموعه برای رسیدن به درجات بالا در این حوزه از کسب و کار نیست.

البته به این مورد باید بکارگیری تیمی ماهر و آگاه به مسائل حسابداری و مالی را نیز اضافه کرد. نرم افزار حسابداری عینک فروشی، نرم افزار خزانه و نرم افزار شرکتی، تنها تعدادی از برنامه‌های تولید شده در تیم پارمیس به شمار می‌روند که، با ورود آن‌ها به بازار شاهد ایجاد تحولات زیادی بودیم.

معرفی نرم افزار حسابداری عینک فروشی پارمیس

ارائه دادن خدمات و فروش انواع کالا، دو مورد مهم و اصلی در هر یک از کسب و کارها محسوب می‌شوند. صنف عینک فروشی نیز از این قضیه مستثنی نبوده و این دو مورد در آن نقشی کلیدی دارند. از این رو، مواردی همچون قابلیت تعریف کردن هزینه‌های این کسب و کار و مدیریت اصولی و حرفه‌ای خط تولید را می‌توان جزء مهم ترین دغدغه‌های افراد مشغول به کار در این شغل به شمار آورد.

نرم افزار حسابداری عینک فروشی پارمیس، امکاناتی متنوع را در خود جای داده و از طریق آن می‌توانید برای ثبت کردن پرداختی‌های مشتریان ( به صورت چک و نقدی) طی چند مرحله اقدام کرده و از طرفی ویژگی‌های مختلفی را برای هر کدام از عینک‌های موجود در مغازه تعریف بفرمایید. مسلماً شما نیز به عنوان صاحب این کسب و کار، تعمیرات عینک را نیز در کنار امر فروش انجام می‌دهید. در نرم افزار حسابداری عینک فروشی پارمیس، امکان تعریف این بخش نیز در قسمت خدمات نرم افزار برای شما متقاضیان وجود دارد.

معرفی نرم افزار خزانه پارمیس

در حال حاضر، تمامی کسب و کارها با دغدغه مهمی همچون مدیریت کردن منابع مالی به روشی اصولی و درست روبرو هستند. پشتیبانی از تمامی روش‌های معمول برای دریافت و پرداخت را می‌توان از جمله ویژگی‌های مهم و کلیدی نرم افزار خزانه پارمیس به شمار آورد که، در نوع خود قابل توجه است. سرعت و همین‌طور دقت بالا در زمان انجام امور حسابداری و مالی و ارائه دادن گزارشاتی متنوع را می‌توان جزء قابلیت‌های نرم افزار حسابداری خزانه در نظر گرفت. گزارشاتی که، در زمان‌های مختلف می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و به شکل فایل اکسل و یا پی دی اف از آن‌ها خروجی بگیرید.

بکارگیری نرم افزار حسابداری خزانه پارمیس، با مزیت‌های زیادی برای مشتریان همراه است که، از میان این مزایا می‌توان از برقراری ارتباط با زیر سیستم فروشگاه اینترنتی، الصاق کردن فایل‌ها و سندهای لازم به هر یک از فیش‌های دریافت و پرداخت و همین‌طور، تعریف کردن حساب‌های بانکی و صندوق‌ها یاد کرد.

معرفی نرم افزار شرکتی پارمیس

اگر می‌خواهید هزینه‌های مالی شرکت خود را کاهش داده و بهره وری سازمان را تا حد قابل توجهی بالا ببرید، نرم افزار شرکتی پارمیس انتخاب شایسته‌ای برای شماست. بعلاوه، از طریق این نرم افزار حسابداری شرکتی، می‌توانید تراکنش‌های مالی و تولید کردن داده از معامله‌های مالی انجام شده را با دقت تمام پیگیری کنید. ماژول‌های مختلف گنجانده شده در این پلتفرم شرکتی، هر یک قابلیت‌هایی خاص داشته و می‌توانند به شما در انجام هرچه بهتر امور مجموعه اقتصادی خود کمک زیادی کنند.

اگر می‌خواهید از تمامی ظرفیت‌های موجود در شرکت استفاده کرده و به راحتی بهترین تصمیمات را بگیرید، نرم افزار شرکتی پارمیس، می‌تواند بهترین انتخاب در این رابطه باشد. از طرفی، محیط کاربری ساده و جذاب این پلتفرم حسابداری، شما را از دانستن علم حسابداری بی نیاز کرده است.

جمع بندی

افتخار شرکت پارمیس در طول دو دهه فعالیت جدی و مستمر، همکاری با مشتریان زیادی از سراسر کشور و توسعه کسب و کار آن‌ها به عالی ترین شکل ممکن است. اکنون زمانی رسیده که، تیم بزرگ ما به شعار خود یعنی از خانه‌ای کوچک تا کارخانه‌ای بزرگ جامه عمل پوشانده و به این هدف بزرگ دست پیدا کرده است.

در واقع، کمتر شرکت یا فروشگاه یا هر مرکز فعال اقتصادی است که، شرکت وزین پارمیس را نشناخته و از پیشینه درخشان این مجموعه مطلع نباشد. یکی از مهم ترین مزایای خرید از مجموعه ما، پشتیبانی یکساله محصولات مختلف از جمله پلتفرم شرکتی، خزانه و عینک فروشی بوده که، در زمان رفع مشکل نرم افزاری و یا سخت افزاری می‌توانید روی کمک تیم پشتیبانی حساب ویژه‌ای را باز کنید.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت https://www.parmisit.com/ مراجعه فرمایید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *