تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

ترفند های افزایش بازدید در یوتیوب

افزایش بازدید در یوتیوب همواره دغدغه اصلی افراد فعال در این پلتفرم بوده است. این موضوع به این دلیل مهم است که می تواند علاوه بر برندینگ و آشنایی تعداد افراد بیشتری با چنل شما، برای شما سوددهی هم داشته باشد. همانطور که می دانید زمانی که بازدید ویدئو های شما در یوتیوب از یک مقدار مشخصی بیشتر شود، یوتیوب به شما هزینه پرداخت می کند و به همین دلیل است که فعالیت مستمر و قوی در یوتیوب و افزایش آمار بازدید های آن برای چنل های یوتیوب موضوعی بسیار مهم تلقی می شود.

تبلیغات در یوتیوب

برای جذب بازدید کننده بیشتر در یوتیوب، باید تمرکز خود را بر تولید محتوای ویدئویی جذاب بگذاریم. اما گاهی اوقات حتی اگر ویدئوی ما بسیار هم جذاب باشد باز هم ممکن است آمار بازدید آن کم باشد. اما نیاز به نگرانی نسیت در این شرایط می توان با استفاده از ترفند های دیگری آمار بازدید ویدئو های یوتیوب را افزایش داد.

چگونه می توان آمار بازدید های یوتیوب را افزایش داد؟

یکی از بهترین راهکار های موجود برای افزایش آمار بازدید ویدئو در یوتیوب استفاده از تبلیغات یوتیوب پلتفرم گوگل ادز است. بله درست متوجه شدید گوگل ادز! بسیاری از افراد تصور می کنند تبلیغات گوگل ادز فقط برای ایجاد تبلیغات سرچ گوگل است، در حالیکه این پلتفرم تبلیغاتی، امکان ایجاد انواع دیگری از تبلیغات همانند تبلیغات اپ و همچنین تبلیغات یوتیوب را نیز برای افراد و صاحبین کسب و کارهای مختلف فراهم کرده است.

افزایش بازدید در یوتویب با تبلیغات ویدئویی گوگل ادز به چه شکل انجام می شود؟

اگر تا به حال ویدئویی را در یوتویب مشاهده کرده باشید حتما تبلیغاتی که در ابتدای ویدئو، اواسط و یا انتهای ویدئو به شما نمایش داده می شود را دیده اید. تبلیغات ویدئویی که به این شکل و در بین سایر ویدئو ها به شما نمایش داده می شود، در واقع از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز استفاده کرده اند. عملکرد تبلیغات در یوتیوب به این شکل است که شما به عنوان بازدید کننده حتما باید چند ثانیه از ویدئویی تبلیغاتی مورد نظر را ببینید و بعد از چند ثانیه امکان رد کردن تبلیغات برای شما وجود دارد. برای همین و به این علت که فرصت نمایش ویدئو شما بسیار کم خواهد بود، اگر می خواهید از این روش تبلیغاتی استفاده کنید، خیلی مهم است که یک تیزر تبلیغاتی جذاب بسازید. ویدئو تبلیغاتی شما باید به قدری جذاب باشد که در همان چند ثانیه اولی که به کاربر نمایش داده می شود بتواند  کاربر رو مجاب کند که ادامه ویدئو رو مشاهده کرده و در نهایت وارد چنل یوتیوب شما شود.

شارژ اکانت گوگل ادز

هزینه تبلیغات در یوتیوب چگونه محاسبه می شود؟

تبلیغات یوتیوب علاوه بر هدفمند بودن یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی به خصوص برای کاربران داخل ایران محسوب می شود. هزینه این تبلیغات به ازای هر هزار بازدید محاسبه می شود. یعنی اگر ویدئوی تبلیغاتی شما هزار بار دیده شود یک هزینه از بودجه تبلیغاتی شما کسر می شود. مبلغ هزینه ای هم که به ازای هزار بار بازدید کسر می شود به دسته بندی و کتگوری ویدئو شما و میزان رقابت در آن دسته بندی بستگی دارد. همانطور که گفتیم هزینه این نوع تبلیغات در ایران به دلیل کم رقابت بودن آن بسیار پایین می باشد و در واقع تبلیغات یوتیوب در ایران رامی توان جز ارزان ترین روش های تبلیغاتی محسوب کرد.

برای شروع تبلیغات یوتیوب چه کار کنیم؟

در ابتدا باید یک کانال یوتیوب فعال داشته باشید و چندین ویدئو با کیفیت و جذاب در کانال خود آپلود کرده باشید. همچنین لازم است یک تیزر تبلیغاتی بسیار جذاب برای تبلیغات خود آماده کنید. بعد از آن می توانید برای افزایش بازدید و همچنین افزایش ممبر های چنل یوتیوب خود از تبلیغات یوتیوب گوگل ادز استفاده کنید.

براب شروع تبلیغات لازم است در ابتدا یک اکانت گوگل ادز بسازید. ساخت اکانت گوگل ادز به راحتی و تنها با یک حساب کاربری گوگل امکان پذیر است اما برای شارژ اکانت گوگل ادز خود یا باید از یک حساب بانکی معتبر و فعال در خارج از کشور استفاده کنید و یا باید این کار را به شرکت های فعال و ارائه دهنده خدمات گوگل ادز در داخل کشور بسپارید.

در نهایت پس از ساخت اکانت و شارژ گوگل ادز خود می توانید نسبت به ساخت کمپین ویدئویی خود اقدام کنید. در تبلیغات یوتیوب هم همانند تبلیغات سرچ گوگل ادز امکان فیلتر کردن مخاطبان از نظر موقعیت مکانی، جنسیت، سن و موارد دیگر وجود دارد و شما می توانید انتخاب کنید که تبلیغات شما در کجا و چه زمانی به چه افرادی نمایش داده شود.

تبلیغات یوتیوب هم دقیقا مشابه تبلیغات سرچ یک تبلیغات هوشمندانه محسوب می شود. از آنجایی که این نوع تبلیغات در ایران بسیار ارزان می باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای برندینگ و شناساندن برند خود به مخاطبان بیشتر تبلیغات یوتیوب می باشد. در نظر داشسته باشید که بیشتر مخاطبان این پلتفرم آپلود ویدئو، قشر جوان جامعه می باشد. بنابراین اگر مخاطبان کسب و کار شما را جوانان جامعه تشکیل می دهند، می توانید به راحتی در این فضای کم رقابت به تبلیغات اقدام کنید و مطمئن باشید که افراد زیادی که هرکدام می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند با برند و کسب وکار شما آشنا می شوند.

نکته مهم دیگری که در خصوص یوتیوب و تبلیغات آن وجود دارد این است که این پلتفرم در حال حاضر در ایران کم رقابت محسوب می شود. در سال های اخیر محبوبیت این فضا در بین کاربران ایرانی بسیار بیشتر از قبل شده است و اگر استفاده کاربران ایرانی از این پلتفرم با همین سرعت پیش برود می توانیم شاهد رقابت بیشتر و پیچیده تر در این فضا باشیم. بنابراین اگر در مورد استفاده از این روش تبلیغاتی مطمئن نیستید، بهتر است بدانید که در حال حاضر یوتیوب را می توان بهترین گزینه برای تبلیغات با هدف برندینگ دانست و شاید در سال های بعدی، رقابت در این فضا به آسانی امروز نباشد، در نتیجه بهتر است همین الان به این تبلیغات اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *