تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3 Pro تایید شد

تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3 Pro تایید شد

تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3 Pro تایید شد

کمپانی وان پلاس در حال برگزاری یک رویداد بزرگ رونمایی در تاریخ 27 ژوئن در چین است، جایی که شاهد معرفی حداقل سه دستگاه جدید خواهیم بود. وان پلاس Ace 3 Pro ستاره این نمایش خواهد بود و ما همچنین چند رندر رسمی از این دستگاه را با رنگ سفید دریافت کردیم. این گوشی شبیه به وان پلاس Ace 3 است، اما با یک جزیره دوربین بزرگتر و برند Ace در کنار آن.

انتظار می رود Ace 3 Pro از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، نمایشگر 6.75 اینچی LTPO AMOLED و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره مند شود. همچنین باتری 6100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 100 وات را ارائه خواهد کرد.

تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3 Pro تایید شد

وان پلاس همچنین تأیید کرد که نسخه جدیدی از Watch 2 خود را با صفحه ساعت تغییر یافته با نشانگرهای تاکیمتر و بند ساعت جدید عرضه خواهد کرد. همچنین در رنگ سبز عرضه خواهد شد. OnePlus Buds 3 نیز بخشی از رویداد رونمایی خواهد بود و رنگ سبز جدیدی دریافت خواهد کرد.

وان پلاس همچنین اولین تبلت پرچمدار اندرویدی خود – وان پلاس پد پرو را عرضه می کند. طبق شایعات، این تبلت باید دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 9510 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 67 وات باشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *