تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

5 مورد از بهترین بازی های آنلاین موبایل

بهترین بازی های آنلاین موبایل

بهترین بازی های آنلاین موبایل

  • فورتنایت (Fortnite)

Fortnite یک بازی بسیار پرطرفدار و بیش از ۱۲۵ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. در این بازی، بازیکنان به صورت تیمی یا فردی می‌توانند در یک جزیره آزاد به مبارزه با یکدیگر بپردازند. این بازی برای انواع سنی مناسب است و دارای گرافیک بسیار خوبی می‌باشد.

  • برای دانلود می توانید روی این لینک کلیک کنید.
  • پابجی موبایل (PUBG Mobile)

PUBG Mobile یک بازی بتل رویال بسیار پرطرفدار است که برای اندروید و iOS عرضه شده است. در این بازی، بازیکنان به صورت تیمی یا فردی می‌توانند در یک جزیره آزاد به مبارزه با یکدیگر بپردازند. بازی دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی عالی می‌باشد.

  • کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile)

Call of Duty Mobile با گرافیک بسیار خوب و گیم پلی سرگرم‌کننده‌ای از بازی‌های بتل رویال موبایل است. در این بازی، بازیکنان به دنبال سلاح‌ها و تجهیزات مختلف برای بقا و مقاومت در برابر دشمنان خود هستند.

  • آپکشن لجندز (Apex Legends Mobile)

Apex Legends یک بازی بتل رویال موبایل جدید و پرطرفدار است که به برای موبایل نیز منتشر شده است. بازیکنان باید در یک جزیره برای زنده ماندن در مقابل دشمنان خود مبارزه کنند.

  • Garena Free Fire

Garena Free Fire یک بازی بتل رویال موبایل است که در آن بازیکنان در یک جزیره متروکه قرار دارند و باید با برخورداری از سلاح‌ها و تجهیزات مختلف به دنبال بقا باشند. این بازی با گرافیک بسیار خوب و سیستم گیم پلی جذابی که شامل مهارت هایی مانند شناور شدن و ایجاد پل از روی آب است، بسیار محبوب شده است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *