تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بررسی شرکت های برتر در زمینه کرایه خودرو در کیش

جزیره کیش را باید نگین گردشگری کشور ایران دانست؛ جایی که با طیف وسیعی از جاذبه‌های گردشگری روبه‌رو هستیم. از سال‌ها پیش، جزیره کیش به‌عنوان یک منطقه آزاد تجاری اعلام شد و همین مسئله، جذابیت سفر به آن را چند برابر کرد. از نتایج خوب این اتفاق باید به امکان دسترسی راحت‌تر به خودروهای مشهور خارجی اشاره کرد که به‌واسطه کرایه آن‌ها، می‌توانید ساعاتی خوش را در کنار خانواده خود داشته و در کنار سایر تفریحات، از خودروهای درجه یک خارجی نیز استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم به بررسی شرکت‌های برتر در زمینه اجاره خودرو در کیش بپردازیم.

کرایه خودرو در کیش؛ چرا و چگونه؟

همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفته شده، جزیره زیبای کیش یکی از برترین نقاط گردشگری ایران محسوب می‌شود که در آن همه‌چیز، سطح و کلاس بین‌المللی دارد. یکی از این موارد را باید خودروهای آن دانست که برای بسیاری از گردشگران و مسافران، امکان اجاره خودروهای محبوب و نام آشنای خارجی محیا شده است.

کرایه خودرو مزیت‌های فراوانی به همراه دارد که باعث می‌شود تا تمرکز شما بر لذت‌بردن از گردش و تفریح خود باشد و درگیر مشکلات همیشگی مربوط به خودروها نباشید. همچنین لذت تجربه رانندگی با یک خودرو خارجی، چیزی است که اغلب در هیچ نقطه دیگری از ایران برای گردشگران محیا نیست. همین موضوع نیز کرایه خودرو را به روالی معمول و ثابت در بین گردشگران و حتی مردم کیش تبدیل کرده است.

برترین شرکت‌‌های اجاره خودرو در کیش را بشناسید

همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت‌های فعال زیادی در رزرو ماشین در کیش فعالیت دارند که قصد داریم در ادامه به بررسی برترین موارد و مزایای هر کدام بپردازیم. لازم به ذکر است که این لیست به ترتیب از بهترین موارد آغاز می‌شود.

شرکت نوین رنت کیش (سام سیر نوین کیش)

شرکت گردشگری سام سیر نوین کیش، با نام تجاری نوین رنت، با بیش از ۲۰ سال فعالیت در زمینه خدمات گردشگری، قطعا بهترین انتخاب در میان تمام شرکت‌ها محسوب می‌شود. نوین رنت علاوه‌بر داشتن سابقه طولانی در زمینه کرایه خودرو، همچنین یکی از کامل‌ترین خدمات این حوزه را نیز ارائه می‌دهد.

این شرکت بیش از ۲۵ مدل خودرو مختلف در سبد کرایه خودرویی خود دارد که می‌توان آن را از این لحاظ، متنوع‌ترین و بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش تلقی کرد. این مجموعه همچنین دارای مجوز رسمی از سازمان منطقه آزاد کیش بوده و زیر نظر مجمع و اتحادیه رنت‌کاران فعالیت دارد. از مزیت‌های خوب این شرکت باید به تخفیف ۲۰ درصدی نسبت به سایر اعضا اتحادیه رنت کاران اشاره کرد.

دفتر رسمی نوین رنت در بازار شارستان (پلاک ۲۷) واقع شده و شما می‌توانید برای کرایه خودرو مورد نظر خود، هم به‌صورت تلفنی و هم به‌صورت حضوری اقدام کنید. برای بررسی خودروهای در دسترس نیز می‌توانید به وب‌سایت novinrent.com مراجعه فرمایید.

شماره تلفن و ایمیل:

  • ۰۹۱۲۷۶۸۹۰۵۰

  • ۰۹۳۴۷۶۸۲۶۱۴

  • ۰۹۳۴۷۶۸۰۷۹۳

  • ۰۷۶۴۴۴۵۸۷۹۱

  • info@novinrent.com

رنت‌ران

یکی دیگر از شرکت‌های رزرو ماشین در کیش، رنت‌ران است. بیش از یک دهه در این زمینه سابقه داشته و طیف متنوعی از خودروهای مختلف را در کنار رانندگان مجرب و متخصص ارائه می‌دهد. از مزیت‌های خوب این شرکت اجاره خودرو در کیش، باید به سطح بالای رضایت مشتریان و همچنین تنوع خوب خودروهای آن اشاره کرد.

رنتیفا

رنتیفا در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده و طی مدت کوتاهی توانسته است نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه کرایه خودروهای خارجی معرفی کند که در تلاش است تا همواره خدمات مختلف این حوزه را به شکلی مدرن و در مدت‌زمانی کوتاه ارائه دهد.

سعادت رنت

اغلب مشتریان سعادت رنت، این مجموعه را به دلیل امکان کرایه سریع و بی‌دردسر خودروهای خارجی انتخاب می‌کنند. این مجموعه نیز به لطف استانداردها و کیفیت‌های بالایی که در این زمینه ارائه می‌دهد، توانسته است به یکی از بهترین شرکت‌های رزرو ماشین در کیش تبدیل شود.

کیش آنلاین

این شرکت را باید متنوع‌ترین مجموعه در زمینه کرایه وسایل نقلیه دانست. خدمات کیش آنلاین صرفا به اجاره خودرو در کیش محدود نمی‌شود؛ یعنی شما علاوه‌بر رزرو خودرو در کیش، می‌توانید انواع جت اسکی، قایق، موتور و لیموزین را نیز به کمک این شرکت کرایه کنید.

سوالات متداول

کرایه خودرو در کیش یکی از مواردی است که نیازمند بررسی و رعایت چندین موضوع مهم است تا بتوانید بدون مشکل، اقدام به رزرو ماشین در کیش کنید. در ادامه به سوالات متداول شما پاسخ خواهیم داد.

1. برای کرایه ماشین باید چه مدارکی ارائه دهیم؟

اگر قصد کرایه ماشین را در جزیره کیش داشته باشید، مدارک زیر مورد نیاز است.

  • کارت شناسایی

  • گواهینامه رانندگی

  • پرداخت وجه ضمانت از ۱۵ الی ۳۰میلیون تومان (این وجه پس از بازگرداندن خودرو عودت داده می‌شود)

2. قوانین رانندگی و راهنمایی در کیش برای خودروهای اجاره‌ای چگونه است؟

بعد از اجاره خودرو در کیش باید حتما به قوانین راهنمایی و رانندگی این جزیره توجه جدی داشته باشید. مواردی مثل الزام به بستن کمربند برای تمام سرنشینان، عدم ایجاد آلودگی صوتی، عدم پرت‌کردن زباله از پنجره خودرو و نهایت سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر (در نواحی سیاحتی) از جمله الزامات ضروری در کرایه خودروهاست. لازم به ذکر است که جریمه رانندگی در جزیره کیش دو برابر سایر استان‌ها بوده و در صورت تخطی از قوانین، پلیس سنگین‌ترین جریمه و هزینه را برای شما اعمال خواهد کرد.

3. هزینه کرایه خودرو در کیش چگونه محاسبه می‌شود؟

این هزینه ممکن است توسط هر شرکت و برای هر ماشین متفاوت باشد. همچنین این موضوع که خودرو را برای چه مدت زمانی کرایه کنید نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ بنابراین هرچه مدل خودرو بالاتر باشد و آن را برای مدت‌زمان بیشتری بخواهید، هزینه اجاره خودرو در کیش نیز بالاتر خواهد رفت.

سخن نهایی

در این مطلب با یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌ها در کیش، یعنی راندن خودروهای خارجی مشهور از طریق شرکت‌های ارائه‌دهنده آشنا شدیم. لازم به ذکر است که در میان انبوهی از شرکت‌های برتر این حوزه، باید نوین رنت کیش را بهترین شرکت دانست.

این شرکت علاوه‌بر تنوع بسیار عالی در بخش خودروها، قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از رقبا ارائه می‌دهد. همچنین شرایط راحت‌تری نیز برای دریافت خودرو اعمال کرده که همین موضوع رضایت بیش از پیش مشتریان را به همراه داشته است. برای بررسی خودروهای این مجموعه به وب‌سایت novinrent.com مراجعه فرمایید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *