تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بازی رایگان اپیک گیمز در هفته سوم ژانویه 2023

بازی رایگان اپیک گیمز در هفته سوم ژانویه

فروشگاه اپیک گیمز، بیش از سه سال پس از آن که فروشگاه دیجیتال برنامه رایگان هفتگی عالی خود را راه اندازی کرد، به ارائه بازی های رایگان هر هفته ادامه می دهد. هر پنجشنبه Epic بین یک تا سه بازی رایگان به اشترام می گذارد. شما فقط باید یک حساب Epic رایگان بسازید و احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید تا بتوانید موارد رایگان را به دست آورید. در این مرحله، Epic بیش از 100 بازی رایگان ارائه کرده است و هیچ نشانه‌ای مبنی بر توقف این برنامه به این زودی وجود ندارد.

بازی رایگان فعلی در Epic :

بازی رایگان اپیک گیمز در هفته سوم ژانویه

از هم اکنون تا 26 ژانویه می توانید Epistory – Typing Chronicles را به بازی های خود اضافه کنید. این بازی اکشن ماجراجویی از توسعه دهنده Fishing Cactus شما را بر روی پشت یک روباه سه دم به دنیای فانتزی قرار می دهد که به Epistory حال و هوای افسانه ای جذاب می دهد.

بازی رایگان بعدی در Epic :

بازی رایگان اپیک گیمز در هفته سوم ژانویه

از 26 ژانویه، می‌توانید بازی رایگان اپیک گیمز یعنی Adios را تجربه کنید، یک ماجراجویی روایی ترسناک و جذاب که از منظر اول شخص بازی می‌شود. در کانزاس اتفاق می افتد، شما به عنوان یک کشاورز خوک که با اوباش درگیر شده بازی می کنید. کشاورز به اوباش اجازه می دهد از مزرعه اش برای خلاص شدن از شر اجساد استفاده کنند، اما اکنون می خواهد این کار را ترک کند. Adios در روزی اتفاق می افتد که یک قاتل به مزرعه می رسد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *