تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

اسرار آخرین سفر به ماه و اشیای عجیب برروی ماه

اسرار آخرین سفر به ماه و اشیای عجیب برروی ماه

اسرار آخرین سفر به ماه و اشیای عجیب برروی ماه

تصویری که در زیر می بینید اهرم و چرخ هایی را نشان می دهد که در سطح ماه رها شده اند.این عکس توسط فضا پیمای روسی بنام لونای 13 که در سال 1966 در سطح ماه فرود آمد گرفته شده است.اما سوال اینجا اینست که این شی عجیب که هیچ تردیدی در ان نیست آنجا در ماه چکار می کند ?
از کجا آمده و چه کسی انرا انجا گذاشته است؟
البته قبل از لونای 13 دو فضا پیمای لونای 2 و 5 نتوانستند فرود موفقیت آمیزی بر سطح ماه داشته باشند و با سطح ماه برخورد کردند .
لذا برخی حدس زدند که این چرخ و اهرم احتمالا باید از ان فضاپیماها باشد اما با بررسی محل فرود ان فضاپیماها مشخص شد که محل برخورد صدها کیلومتر انطرفتر از این شی عجیب می باشد.
بنابراین این احتمال یقینا منتفی است.در اینجا بود که تئوری های توطئه در مورد ماه آغاز شد و برخی مدعی شدند که در ماه بدون تردید پایگاههای فرازمینی وجود دارند.انها ادعا کردند که اطلاعات موثقی از داخل ناسا دارند که بر مبنی ان نیل ارمسترانگ در بدو ورود به ماه به مرکز کنترل در هیوستون اطلاع داده که بمحض فرود آپولو آنها دو فضاپیمای بیگانه را در سطح ماه بوضوح دیده اند و این مشاهدات تا ماموریت آپولو هفده ادامه داشته و در اخرین ماموریت اتفاقاتی افتاده که ناسا را بر ان داشته تا از خیر ماموریت های دیگر بگذرد و حتی تا کنون هیچ ماموریت دیگری به ماه انجام نشده و ناسا دیگر حرف بازگشت به ماه را بزبان نیاورده است. برخی از نظریه پردازان توطئه ادعا کرده اند که ناسا در اخرین ماموریت هشدار جدی دریافت نموده که پایش را به جایی که به او تعلق ندارد نگذراد. انها می گویند بعد از اینکه آرمسترانگ جمله معروفش را ادا می کند تا مدت دو دقیقه سکوت است یعنی صدای ارسال شده برای ببیندگان که در انزمان شیشصد میلیون بیننده در سراسر جهان بودند قطع می شود اما ادامه اوه خدای من ………. اینها خیلی بزرگند…………..باور نمی کنی اونچه را من دارم الان می بینم ……..ماجرا به این شکل رقم می خورد که ناگهان آرمسترانگ به مرکز کنترل می گوید : این دیگه چی بود؟ ………… میتونی بمن بگی این دیگه چه کوفتی بود……….لطفا بمن بگو …………..مرکز کنترل : چی اونجاست…………. دوباره آرمسترانگ به روی خط برگشته و می گوید: راجر ……… صدای منو داری ……… و با صدای بریده و نفس زنان و پر استرس می گوید: مرکز ……… درست پس از اینکه ما اینجا فرود اومدیم دو فضای پیمای غول پیکر فرود اومدن……………در لبه یک گودال که حدود پانصد متر با ما فاصله داره هستند.

فرازمینیان الان دارن ما نگاه می کنن………….. اما ناسا تمام این ها را رد کرد و گفت هیچ اتفاق عجیب در ماه نیفتاده اما مائوریس چتلین تکنیسین ناسا این مکالمه را تایید کرد و گفت : این ماجرا کاملا موثق است و تمام کارکنان ناسا از ان مطلع بودند اما تا کنون کسی از ان سخن به میان نیاورده بود.اما الان که افشا شده باید بگویم بله چنینمکالمه ای در بین فضانوردان و مرکز کنترل اتفاق افتاده و بیگانگان در ماه پایگاه دارند و به این دلیل ناسا از خیر سفر مجدد به ماه گذشته است.علاوه بر این یک پایگاه باستانی در قسمت تاریک ماه نیز کشف شده که گفته شده بقایای ساختمان ها و ماشین آلات در انجا قابل رویت است به گفته نظریه پردازان تئوری توطئه این پایگاه در واقع یک مجتمع بهره برداری معادن ماه بوده است که فلزات باارزش و گرانبها را از اعماق ماه استخراج می نموده است و در حدود ۳۵۰۰ سال پیش تعطیل شده است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *