تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آی او اس 16.1 به طور رسمی در 24 اکتبر منتشر می شود

چند روز پیش اپل با معرفی آی‌پدهای جدید خود اعلام کرد که بالاخره در روز دوشنبه، ۲۴ اکتبر، iPadOS 16 را عرضه خواهد کرد. زمان، و امروز اپل این را تایید کرده است. آی او اس 16.1 در تاریخ 24 اکتبر عرضه می شود، و اکنون فرض می کنیم شایعاتی که می گویند نسخه iPadOS نیز دارای برچسب 16.1 خواهد بود نیز ممکن است درست باشد. منطقی است که این شرکت شماره نسخه سیستم عامل های تلفن همراه خود را مجدداً همگام کند.

با آی او اس 16.1، حتی اگر اپل واچ ندارید، می‌توانید از آیفون خود مشترک Apple Fitness+ شوید. Fitness+ به طور کامل با برنامه تناسب اندام، واقع در تب میانی، در 21 کشور موجود است: استرالیا، اتریش، برزیل، کانادا، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، مالزی، مکزیک، نیوزیلند، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئیس، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات متحده.

آی او اس 16.1

اگر iPhone، iPad یا Apple TV جدیدی بخرید، می‌توانید سه ماه Fitness+ رایگان دریافت کنید. با این حال، برای ثبت نام به یک آیفون نیاز دارید، پس از آن می‌توانید Fitness+ را در iPad و Apple TV نیز تجربه کنید. Fitness+ 9.99 دلار در ماه یا 79.99 دلار در سال است و می توان آن را با حداکثر پنج عضو خانواده به اشتراک گذاشت.

علاوه بر این، iOS 16.1 دارای پشتیبانی از iCloud Shared Photo Library است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را با پنج نفر دیگر که می‌توانند آن‌ها را اضافه، ویرایش و از iCloud حذف کنند، به اشتراک بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *