تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آیپد پروهای 11.1 اینچی و 13 اینچی OLED در 2024 عرضه می شوند

آیپد پروهای 11.1 اینچی

اپل در حال کار روی افزایش صفحه نمایش آیپد پروهای خود است، به ترتیب از 11 و 12.9 اینچ به 11.1 اینچ و 13 به گفته راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش، این مدل ها در سال 2024 وارد بازار خواهند شد.

این آی‌پد پروها دارای صفحه‌نمایش‌های OLED خواهند بود و به دلیل افزایش جزئی قطر، در واقع می‌توانند اندازه‌های فیزیکی کلی مشابه نسخه‌های قبلی خود داشته باشند، زیرا اپل ممکن است به سادگی حاشیه‌ها را تا حدودی کوتاه کند تا بتواند پنل‌های جدید را در خود جای دهد.

آیپد پروهای 11.1 اینچی

خط تولید فعلی شامل آیپد پرو 11 اینچی با صفحه نمایش LCD سنتی و مدل 12.9 اینچی با پنل مینی LED است. اگر این شایعه آشکار شود، به این معنی است که با نسل 2024 تبلت های رده بالای خود، اپل می تواند به یکسان بودن ویژگی ها در بخش نمایشگر بازگردد.

جدیدترین آیپد پروها در ماه اکتبر با تراشه M2 عرضه شدند. بنابراین، اگر تا سال 2024 به‌روزرسانی دیگری برای خط تولید نشود، چندان تعجب‌آور نخواهد بود.

یانگ قبلاً در مورد عرضه آی‌پد پرو 14.1 اینچی در سال 2023 صحبت کرده بود، اما اکنون گفته است که چنین دستگاهی دیگر ساخته نمی‌شود. اگرچه این ممکن است درست باشد، گزارش‌های دیگر در مورد آی‌پد 16 اینچی حتی بزرگ‌تر صحبت کرده‌اند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *