تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

پشت گردنی صندلی خودرو؛ متریال با کیفیت و بسیار مرغوب

پشت گردنی صندلی خودرو؛ متریال با کیفیت و بسیار مرغوب

پشت گردنی صندلی خودرو؛ متریال با کیفیت و بسیار مرغوب

پشت گردنی صندلی خودرو به عنوان یکی از لوازم جانبی اتومبیل محسوب می‌شود که شما می‌توانید آنها را در قسمت بالای صندلی درست در ناحیه پشت گردن نصب کنید. مهم ترین کاربردی که این محصولات دارند این است که می‌توانند راحتی بالایی را در زمان تکیه دادن به صندلی‌ها به وجود آورند.

زمانی که می‌خواهید به مسافرت بروید یا اینکه یک رانندگی طولانی مدتی را در پیش دارید حتماً باید این محصول ارزشمند را همراه خود داشته باشید. آنچه که اهمیت دارد این است که شما از رانندگی خود لذت ببرید و هیچ عامل خارجی نتواند آرامش شما را در حین رانندگی مختل کند. استفاده از پشت گردنی صندلی خودرو به عنوان یک المان راحتی تکمیل کننده فضای داخلی اتومبیل می‌باشد. اینکه این محصولات چه ویژگی هایی دارند و از چه جنسی طراحی و ساخته شده‌اند در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم.

پشت گردنی صندلی خودرو ساخته شده بر اساس معیارهای پزشکی

پشت گردنی صندلی خودرو یک محصول کاملاً طبی محسوب می‌شود. یعنی میزان انحنا، ابعاد ساختاری و تمام المان‌هایی که باعث می‌شود شما در زمان رانندگی کاملاً راحت باشید در این محصول پیاده‌سازی شده است. به همین دلیل پس از نصب بر روی صندلی‌ها براحتی بر روی آن فیت می‌شوند و شما می‌توانید با راحتی بالا رانندگی کنید.

حفظ قوس گردن فوق العاده اهمیت دارد اینکه شما فشار زیادی در رانندگی‌های طولانی مدت به خصوص در قسمت پشت و گردن احساس نکنید و با ایمنی بالا مدت های طولانی را در داخل خودرو سپری کنید. مهندسان و کارشناسان تولید با ارزیابی‌های تخصصی و دقیق و متناسب با معیارهای پزشکی تمام ابعاد استاندارد آن را ثبت و ضبط کردند تا دقیقاً در فرایند تولید بتوانند یک محصول با کیفیت و در عین حال طبی طراحی کنند. از جمله مدل‌های طبی این محصول که آمار فروش بسیار بالایی دارد می‌توان به نمونه‌های مخمل قهوه‌ای و مخمل مشکی اشاره کرد.

پشت گردنی صندلی خودرو ساخته شده بر اساس معیارهای پزشکی

نوع متریال برای ساخت پشت گردنی صندلی خودرو

برای ساخت پشت گردنی صندلی خودرو از بهترین متریال استفاده می‌شود. بنابراین شما مطمئن باشید که در صورت استفاده صحیح و مراقبت از آن تا چندین سال نیازی به خرید مجدد ندارید. نوع طبی آن غالباً از جنس مخمل است. نمونه‌های دیگر غالباً از چرم مصنوعی درجه یک طراحی و ساخته شدند.

از آنجایی که چرم طبیعی باعث افزایش قیمت تمام شده محصول می‌شوند به منظور کنترل قیمت مراکز تولیدی سعی می‌کنند از با کیفیت‌ترین مدل‌های چرم مصنوعی استفاده کنند تا یک کالای استاندارد و ایده آلی را در داخل خودرو داشته باشید. این چرم‌ها مزیت‌ها و امتیازات بسیار زیادی دارند که از جمله آن می‌توان به قابل شستشو بودن، عدم جذب آلودگی‌های محیط و زیبایی بالا اشاره کرد.

ظاهر بسیار شیک و خوش فرم پشت گردنی صندلی خودرو

علی رغم کاربردی بودن پشت گردنی صندلی خودرو کارگاه های تولیدی و طراحان سعی می‌کنند المان‌های زیبایی را نیز روی محصول پیاده سازی کنند. زمانی که به طرح اصلی این محصول نگاه می‌کنید بسیار خوشرنگ با دوخت منظم و با جلوه‌گری ایده‌آل است. در واقع یکی از اهدافی که افراد برای خرید لوازم جانبی دنبال می‌کنند این است که بتوانند فضای داخلی خود را به سمت زیباتر شدن سوق دهند.

به طور مثال یکی از مدل‌ها دارای خرجکار رنگ زرد است که زیبایی خیره کننده‌ای دارد. مدل دیگر با دوخت زرد می‌باشد که بسیار منظم و دقیق سطح پشت گردنی را فرا گرفته است. البته نمونه‌های با خرجکار قرمز و طرح چوب نیز ساخته شده است. افرادی که به دنبال محصولات خاص هستند این مدل‌ها انتخاب خوبی می‌باشد.

ظاهر بسیار شیک و خوش فرم پشت گردنی صندلی خودرو

پایداری فرم محصول

بسیاری از محصولاتی که دارای الیاف نرم و بافت لطیفی هستند ممکن است پس از مدتی استفاده دچار پرس شدگی و تغییر فرم شوند. در مورد پشت گردنی صندلی خودرو این موضوع به هیچ عنوان وجود ندارد. یعنی این پشت گردنی‌ها خاصیت ارتجاعی استانداردی دارند و زمانی که یک نیرو یا فشاری روی آنها اعمال می‌شود در صورت برداشته شدن آن نیرو مجدداً مانند یک فنر به حالت اولیه باز می‌گردند. تفاوتی ندارد که شما چه مدت زمانی به آنها تکیه دادید در همه موارد می‌توانند در یک بازه زمانی بلند فرم اولیه خود را حفظ کنند.

طرح هماهنگ پشت گردنی‌ها با روکش صندلی خودرو

اغلب افراد به دنبال نمونه‌های خاص پشت گردنی صندلی خودرو هستند تا از این طریق بتوانند آنها را با روکش صندلی خودرو خود ست یا هماهنگ کنند. به جهت آنکه مدل‌ها و طرح‌های گوناگونی از این محصول ساخته شده است. می‌توانید از میان ده‌ها نمونه آن مدلی را که بیشتر می‌پسندید انتخاب کنید. بنابراین محدودیتی از لحاظ طرح و رنگ و شکل ظاهری برای محصول وجود ندارد.

بسیاری از نمونه‌های روکش صندلی خودرو از متریال چرم مصنوعی ساخته شده‌اند و هم اینکه دارای نوع دوخت و رنگ خرجکار مشابه هستند. این المان‌ها دقیقاً در مورد پشت گردنی‌ها نیز صدق می‌کند. بنابراین میان طرح روکش صندلی خودرو و این محصول مورد نظر هماهنگی و سازگاری وجود دارد.

خرید انواع لوازم جانبی خودرو از فروشگاه سوشیانت کاور

فروشگاه سوشیانت کاور تولید کننده نمونه‌های مختلف لوازم جانبی اتومبیل از قبیل روکش صندلی خودرو ، انواع پشت گردنی‌ها، دور فرمان، جعبه نظم دهنده و دیگر محصولات مشابه می‌باشد که هر کدام از با کیفیت‌ترین متریال ساخته شدند. شما می‌توانید در این فروشگاه آنلاین نمونه‌های مختلف این محصولات را انتخاب و خریداری کنید.

رپورتاژ آگهی
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *