تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

گوگل ویژگی های جدید اندروید و Wear OS را معرفی کرد

ویژگی های جدید اندروید

آخرین ویژگی های جدید اندروید Google برای Android و Wear OS چندین ویژگی جدید را برای تلفن‌های Android و ساعت‌های هوشمند Wear OS به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌های جدید در هفته‌های آینده درست در فصل جشن در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

ویژگی های جدید اندروید

برای تماشا در Google TV:
برنامه Google TV اکنون به شما امکان می دهد با یک ضربه مستقیم محتوا را به تلویزیون خود ارسال کنید. شما می توانید در حالی که در حال تماشای چیزی در تلویزیون هستید، محتوای موجود در تلفن خود را جستجو کنید و همچنین از تلفن خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید.

حالت خواندن جدید در اندروید:
حالت خواندن جدید اندروید ویژگی‌های دسترسی را برای تجربه خواندن بهتر به ارمغان می‌آورد. می توانید نوع فونت نمایشگر، اندازه، رنگ، تبدیل متن به گفتار و سرعت پخش را سفارشی کنید.

ویجت جستجوی صفحه اصلی YouTube جدید:
با یک ضربه سریع به آسانی به محتوای YouTube در صفحه اصلی خود دسترسی پیدا کنید. ویجت جدید صفحه اصلی YouTube به شما امکان می دهد مستقیماً از صفحه اصلی به فید اشتراک، ویدیوهای مورد علاقه و Shorts خود دسترسی داشته باشید.

اشتراک کلید دیجیتال خودرو:
اکنون می‌توانید کلیدهای دیجیتال سازگار خودرو را از طریق برنامه کیف پول دیجیتال تلفنتان با سایر تلفن‌های Google Pixel یا iPhone به اشتراک بگذارید.

طرح های جدید عکس جشن در Google Photos:
Google Photos در حال دریافت گزینه های جدید طراحی عکس است که توسط Yao Cheng Design ایجاد شده است. کاربران می توانند عکس های خود را انتخاب کنند و سپس آنها را در یکی از چندین گزینه طراحی جدید مرتب کنند.

گزینه های جدید ایموجی:
اکنون می‌توانید استیکر بیشتری را از طریق Gboard در استیکرها ترکیب کنید.

ویژگی‌های جدید Wear OS:
Wear OS Tiles برای پیمایش میان‌برهای برنامه‌هایی مانند مخاطبین، نقشه‌های گوگل، آب‌وهوا آسان است. Google Keep با ظاهری بهبود یافته به روز شده است که ظاهر بهتری برای صفحه نمایش ساعت های هوشمند دارد. Adidas Running اکنون از دستورات صوتی Google Assitant پشتیبانی می کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *