تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

همه چیز درباره دوربین لامپی بی سیم ادیسون شو

دوربین لامپی بی‌سیم از انواع دوربین‌های مداربسته است که به شکل یک لامپ قدیمی بزرگ طراحی شده است. از آنجایی که این دوربین به لامپ‌های بزرگ قدیمی شباهت زیادی دارد، تشخیص آن ساده نبوده و هر فردی نمیتواند از وجود آن در محیط مطلع شود. برای همین میتوان گفت دوربین لامپی بی‌سیم یک دوربین مداربسته جاسوسی محسوب می‌شود. این دوربین‌ها نصب ساده‌ای هم دارند و خیلی سریع در محیط مورد راه‌اندازی قرار می‌گیرند. در ادامه دوربین لامپی بی سیم ادیسون شو بیشتر آشنا شده و با یکی از مراکز خرید معتبر آن آشنا خواهیم شد.

آشنایی بیشتر با دوربین لامپی بی‌سیم

دوربین مداربسته لامپی بی‌سیم، جزو دوربین‌های مخفی محبوب است و از آن به عنوان دوربین 360 درجه نیز یاد می‌شود. چرا که زاویه دید این دوربین به طور واید و 360 درجه است و دید کاملی از محیط را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با نصب دوربین لامپی بی‌سیم در ارتفاع مناسب میتوان یک سالن بزرگ را به طور کامل تحت پوشش قرار داده و از نصب دوربین‌های دیگر بی‌نیاز شد.

images_1699433586_654b4c72297af.jpg

دوربین‌های مداربسته لامپی بی‌سیم نصب آسانی دارند و نیازی به بسترسازی خاصی ندارند. برای همین میتوانند در مکان‌های مختلف نظیر منازل مسکونی، فضاهای تجاری، پارکینگ، رستوران و غیره مورد استفاده قرار بگیرند. از دیگر ویژگی‌های دوربین مداربسته لامپی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به کابل‌کشی
  • سهولت در نصب و راه‌اندازی سریع و آسان
  • امکان تصویربرداری در شب
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • قابلیت چرخش و ضبط تصاویر از جهات مختلف
  • امکان استفاده از کارت حافظه برای ضبط تصاویر
  • امکان ضبط صدای محیط و پخش صدا
  • قابلیت اتصال به انواع مودم و مشاهده بر روی تلفن همراه

مزایای نصب دوربین لامپی بی‌سیم

همانطور که متوجه شدیم دوربین‌های لامپی بی‌سیم نیازی به سیم‌کشی ندارند. برای استفاده از این دوربین‌ها باید آنها را در سرپیچ لامپ پیچانده تا در محل مورد نظر نصب شوند. لازم به اشاره است که منظور از بی‌سیم بودن دوربین مداربسته لامپی این است که انتقال اطلاعات در آنها بدون سیم و از طریق امواج صورت می‌گیرد. این دوربین‌ها برای تغذیه نیاز به اتصال به برق و یا باتری دارند که در زمان خرید باید مورد توجه قرار بگیرد.

images_1699433600_654b4c80bec97.jpg

در رابطه با مزایای دوربین لامپی بی‌سیم میتوان به قابلیت مشاهده تصاویر توسط چند نفر اشاره کرد. این دوربین‌ها از طریق اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS از راه دور قابل کنترل هستند و امکان مشاهده تصاویر از راه دور را به افراد می‌دهند. همچنین این دوربین‌ها نیازی به دستگاه رکوردر ندارند و میتوان در آنها از کارت حافظه استفاده کرد. از دیگر مزایای دوربین مداربسته لامپی بی‌سیم میتوان به قیمت مناسب و قابلیت ضبط صدا و تصویر اشاره کرد. لازم به اشاره است که این دوربین‌ها در فضاهای باز کاربردی ندارند و نسبت به آب مقاوم نمی‌باشند. برای همین تنها در فضاهای داخلی ساختمان قابل استفاده هستند. از دیگر محدودیت‌های این دوربین باید به عدم نگهداری آرشیو تصاویر به مدت طولانی اشاره کرد.

قیمت خرید دوربین لامپی بی‌سیم چقدر است؟

امکانات و قابلیت‌های دوربین لامپی بی‌سیم و کیفیت تصویر آن بر روی قیمت خرید دوربین تاثیرگذار است. دوربین‌هایی که از نوع سیم کارتی هستند و قابلیت تصویربرداری در شب و تشخیص حرکت را دارند، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. از سوی دیگر هر چقدر کیفیت دوربین بالاتر باشد، با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد. برای همین این دوربین‌ها محدوده قیمتی متنوعی دارند و از قیمت‌های پایین تا بالا در بازار موجود می‌باشند. جهت اطلاع از قیمت دوربین لامپی بی‌سیم میتوانید با یک فروشگاه معتبر در این زمینه تماس گرفته و نسبت به قیمت روز آن مطلع شوید.

images_1699433612_654b4c8c358e3.jpg

خرید دوربین لامپی بی‌سیم از ادیسون شو

برای خرید دوربین مداربسته لامپی میتوانید از فروشگاه ادیسون شو اقدام نمایید. این فروشگاه یکی از عرضه کنندگان انواع دوربین مداربسته، سیستم‌های حفاظتی و نظارتی و دستگاه‌های ضبط DVR است. در فروشگاه ادیسون شو انواع دوربین مداربسته نظیر دوربین بیبی کم، دوربین تحت شبکه Ip، دوربین سیم کارتی و دوربین مخفی از بهترین برندهای بازار همچون هایک ویژن، دی لینک، شیائومی و داهوا به مشتریان عرضه می‌گردد. جهت خرید دوربین لامپی بی‌سیم از این فروشگاه میتوانید به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام کرده و دوربین را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید. خرید دوربین لامپی بی‌سیم به صورت اینترنتی از طریق سایت فروشگاه ادیسون شو امکانپذیر است.

 

رپورتاژ آگهی
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. احمدرضا رئیسی پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    من این دوربین رو تهیه کردم فقط میخواستم بدونم نیاز به نرم افزار خاصی داره این دوربین و اینکه اسمش چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *