تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

نکاتی مهمی که باید قبل از خرید یونیت هیتر در نظر بگیرید!

 

قیمت یونیت هیتر

خرید محصولات صنعتی، می تواند بسیار گیج کننده باشید، به خصوص زمانی که انتخاب شما می تواند، سلامتی را به خطر بیندازد. یونیت هیتر ها یکی از محصولاتی هستند که برای گرمایش محیط های صنعتی و تجاری استفاده می شوند. در دو نوع یونیت هیتر آب گرم و بخار در دسترس هستند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خودشان دارند.

در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد یونیت هیتر ها صحبت کنیم و ببینیم که قبل از خرید یونیت هیتر، باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهید.

 

یونیت هیتر چگونه کار می کند؟

درک اجزا و چگونگی کارکرد یک یونیت یونیت هیتر می تواند به انتخاب آگاهانه شما کمک کند. در هسته خود، با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما کار می کند که سپس برای گرم کردن محیط اطراف به بیرون رانده می شود. اجزای اصلی شامل یک عنصر گرمایش، فن و ترموستات است. عنصر گرمایش می تواند آب گرم یا بخار باشد که با دمین فن بر روی آن، باعث تولید هوای گرم می شود.

 

خطرات نادیده گرفتن کیفیت یونیت هیتر

خرید یونیت هیتر، صرفا بر اساس قیمت یونیت هیتر ، می تواند یک مسیر بسار خطرناک باشد. ترس از لرزیدن در زمستان، به دلیل یک واحد یونیت هیتر بی کیفیت را تصور کنید. همچنین مواجه شدن با قبوض انرژی بسیار بالا، به دلیل یک واحد با راندمان پایین را تصور کنید. چنین سناریوهایی فقط فرضی نیستند.

 

آشنایی با یونیت هیتر آب گرم

یکی از گزینه های محبوب یونیت هیتر، یونیت هیتر آب گرم است که از آب گرم برای گرم کردن فضاها استفاده می کند. با این حال، با وجود گزینه های متعدد در بازار، انتخاب گزینه مناسب جایی است که بسیاری از کاربران دچار تزلزل می شوند. ویژگی های چشم نوازی که باید به آنها توجه کرد شامل حالت های صرفه جویی در انرژی و تنظیمات قابل برنامه ریزی است. قیمت یونیت هیتر آب گرم از مدلی که با بخار کار می کند، کمی ارزان تر است و دسترسی به نصب و راه اندازی آن ساده تر است.

قیمت یونیت هیتر آب گرم

آشنایی با یونیت هیتر بخار

اگر به یک یونیت هیتر بخار فکر می کنید، به دستگاهی نگاه می کنید که از بخار برای گرم کردن فضاها استفاده می کند و آن را برای مناطق بزرگتر بسیار موثر می کند. این واحدها به دلیل قابلیت گرمایش سریع خود مشهور هستند. اما مانند همه محصولات، هر یونیت هیتری ارزش خریدن ندارد. حتما باید هزینه های نگهداری و بهره وری انرژی مدل مورد نظرتان را در نظر بگیرید.

قیمت یونیت هیتر بخار به این دلیل که قابلیت گرمایش فضاهای بسیار بزرگ را دارید، گران تر از مدل آب گرم است.

قیمت یونیت هیتر بخار

شکستن افسانه قیمت مهم تر از قیمت

این یک افسانه است که به طور گسترده منتشر می شود: “هرچه ارزان تر، بهتر.” اما آیا واقعا همیشه اینطور است؟ گاهی اوقات، جذابیت یک برچسب قیمت ارزان تر، ناکارآمدی ها و شکست های احتمالی را پنهان می کند. معیار واقعی باید ویژگی های محصول، طول عمر و نظرات کاربران باشد. از این گذشته، آیا بهتر نیست در ابتدا کمی بیشتر سرمایه گذاری کنید تا اینکه هزینه تعمیرات و نگهداری را به طور مکرر در آینده بپردازید؟

 

تفاوت فن کویل و یونیت هیتر

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد، این است که چه تفاوت هایی بین این دو دستگاه وجود دارد؟ چرا نباید خرید فن کویل ، را به یونیت هیتر ترجیح بدهم یا برعکس؟ پاسخ به این سوال، در نیاز منحصر به فرد شما نهفته است!! فن کویل ها می توانند در عین ارائه انرژی گرمایی، امکان سرمایش را هم فراهم کنند که یونیت هیتر ها، قادر به انجام آن نیستند. همچنین ظرفیت گرمایش سیستم های یونیت هیتر، بسیار بیشتر از فن کویل ها است. برای مثال، اگر شما قصد گرمایش محیط کارگاه یا کارخانه خود را دارید، سیستم های فن کویل نمی توانند نیاز شما را برطرف کنند.

به همین دلیل، پاسخ این سوال، در شناسایی دقیق نیاز های شما نهفته است.

نگرانی های کاربران: رسیدگی به مشکلات رایج یونیت هیتر

یک سوال متداول کاربر این است که “چرا یونیت هیتر من اغلب خراب می شود؟” پاسخ اغلب در انتخاب اولیه نهفته است. نادیده گرفتن پارامترهای ضروری برای قیمت پایین تر یا تحت تاثیر قرار گرفتن بازاریابی تهاجمی، می تواند منجر به نارضایتی طولانی مدت شود. برای حل واقعی این مشکل، باید کیفیت، ویژگی های ایمنی و بهره وری انرژی را بر قیمت صرف اولویت داد.

 

انتخاب معتبرترین تامین کننده یونیت هیتر در ایران

در حال حاضر می توان گفت شناخته شده ترین و بهترین تامین کننده تاسیسات به خصوص یونیت هیترها، دماجت است. آن ها علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و قیمت های رقابتی، بر روی شناسایی نیاز مشتریان تمرکز می کنند. با خرید از دماجت می توانید مطمئن شوید که بهترین انتخاب را دارید و در بلند مدت می توانید پس انداز های خود را ذخیره کنید.

 

سخن آخر

دنیای یونیت هیترها وسیع و پیچیده است. انجام یک انتخاب آگاهانه به چیزی بیش از یک درک اولیه از نحوه کار این دستگاه ها نیاز دارد. این امر مستلزم تجزیه و تحلیل عمیق نیازهای شما، ویژگی های محصول و مزایای بلند مدت آن است. به یاد داشته باشید، هزینه اولیه تنها کسری از هزینه کلی است. هوشمندانه انتخاب کنید تا خیالتان بابت هزینه های غیر ضروری راحت باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *