تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

معرفی شرکت خدمات شبکه در تهران

معرفی شرکت خدمات شبکه در تهران

خدمات شبکه در تهران اهمیت بسیار زیادی در راستای استفاده از سیستم های کامپیوتری در شرکت ها و کمپانی های مختلف دارد. این خدمات هم برای شرکت های بزرگ و هم برای شرکت های کوچک کارایی داشته و نیازهای مختلف آن ها را برآورده می کنند. سرویس دهنده های شبکه در هر شرکتی نیز به مراقبت های اصولی داشته و باید حفاظت شوند. به همین خاطر شرکت های خدمات شبکه در سر تا سر شهر تهران مورد توجه قرار گرفته اند. 

معرفی وظایف شرکت خدمات شبکه در تهران 

خدمات شبکه در تهران در زمینه ها و حوزه های مختلفی مورد توجه قرار دارند. برخی از مهمترین وظایف و خدماتی که در این شرکت ها در دسترس مشتریان قرار می گیرند به شرح زیر هستند:

  1. راه اندازی کامل یک شبکه برای یک کمپانی 
  2. نگهداری از انواع نرم افزارها با سرورهای مختلف 
  3. ارائه تجارب در زمینه استفاده از شبکه
  4. نگهداری از تجهیزات یک شبکه فعال در موسسات و کمپانی های فعال در تهران 
  5. نصب و راه اندازی تلفن های شرکت ها و سازمان ها و استفاده از سیستم سانترال
  6. خدمات مبتنی بر میکروتیک
  7. خدمات پسیو در شبکه
  8. خدمات اکیتو در شبکه
  9. نگهداری ز شبکه های کامپیوتری، دکل های مخابراتی و… 

این مراکز بسیاری وظایف دیگر را نیز بر عهده دارند که اهمیت استفاده از خدمات آن ها را پر رنگ تر می کند. 

انواع خدمات شبکه 

توسعه و پشتیبانی و خدمات شبکه در تهران در هر یک از سازمان ها و موسسات فعال در این زمینه به دو دسته بندی اساسی تقسیم بندی می شوند؛ اول خدمات پسیو و دوم خدمات اکتیو. هر یک از این مجموعه خدمات معانی و مفاهیم به خصوصی دارند و با استفاده از تجهیزات به خصوصی ارائه می شوند. 

خدمات پسیو در شرکت ها و سازمان های امروزی به میزان بالایی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع خدمات ترانکینگ، کابل کشی، آرایش رک و نصب پریز برق در این میان قرار می گیرند و در دسته خدمات پسیو شبکه تقسیم بندی می شوند. بخش پسیو در شبکه های امروزی یکی از مهمترین قسمت ها به شمار می رود. در شرکت های ارائه خدمات شبکه به صدها موسسه خدمات پسیو ارائه می شود. 

اما بخش اکتیو شبکه ها به مراتب مهمتر از بخش پسیو آن ها است. اما به هر حال این دو بخش در شبکه ها مکمل هم هستند و برای راه اندازی یک شبکه استاندارد مورد استفاده قرار می گیرند. انواع سوییچ ها، روترها و سرورها در این بخش از شبکه به کار می روند. این خدمات می توانند آپ تایم یک شبکه را افزایش دهند و بسیاری مزایای دیگر در سیستم شبکه های موسسات خواهند داشت. 

چرا از شرکت خدمات شبکه در تهران کمک بگیریم؟

در دنیای مدرن امروز، انواع فناوری ها در شرکت ها و موسسه ها مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر در هر یک از این شرکت ها لزوم استفاده از شبکه ها احساس می شود. با در نظر گرفتن نقش کلیدی کامپیوترها در عملکردهای سازمانی و شرکتی، اهمیت استفاده از چنین خدماتی بیشتر مشخص می شود. امروزه حتی افراد حاشیه نشین نیز به این خدمات در سطح شهرها به ویژه کلا شهرها نیاز دارند. به همین خاطر نیازهای مبرمی به ارائه این خدمات در شرکت های مربوط به شبکه احساس می شود. برخی از مهمترین نیازهای شرکتی و سازمانی به خدمات شرکت شبکه در تهران به شرح زیر هستند:

پشتیبانی فنی بهتر در شرکت خدمات شبکه

در هر یک از شرکت های خدمات شبکه، پشتیبانی های فنی بهتری از شبکه های مورد نظر مشتریان انجام می شود. به همین خاطر اشکالات ایجاد شده در سیستم شبکه در سریع ترین زمان ممکن از بین می روند. کاربران و کارمندان شرکت ها و سازمان ها با وجود پشتیبان های فنی بهتر می توانند به اختلالات ایجاد شده رسیدگی کنند. در نتیجه عملکرد شبکه مورد نظر نیز بهتر و مطلوب تر می شود. با این روش های پشتیبانی رسیدن به اهداف مجموعه ساده تر شده و از اطلاعات و فناوری های موجود در شبکه استفاده بهتری خواهد شد. 

امنیت بیشتر اطلاعات 

یکی دیگر از نیازهایی که به خدمات شبکه در تهران داریم، مربوط به حفظ امنیت اطلاعات در شبکه های مورد نظر است. سرویس های خدمات شبکه با در نظر گرفتن برخی تدابیر امنیتی در سیستم سایت های موسسات و شرکت ها، اطلاعات حساس و محرمانه آن ها را حراست می کنند. به همین خاطر از بروز هر گونه تخلف در این حوزه پیشگیری می شود. با این روش از تهدیدهای امنیتی و دسترسی به اطلاعات مهم ما نیز جلوگیری خواهد شد. 

بهره بری بیشتر از فناوری های شبکه 

در صورتی که از خدمات شبکه در تهران استفاده کنیم، با سرعت عمل بیشتری به قابلیت های موجود دسترسی خواهیم داشت و به این ترتیب بهره بری از فناوری های شبکه نیز مطلوب تر می شود. بهبود جریان کاری و افزایش هماهنگی در امور سازمان ها و موسسات نیز از نتایج مثبت حضور شرکت های خدمات شبکه به شمار می رود. این ویژگی ها در امور بسیاری از سازمان ها و شرکت ها ضرورت دارند. 

کنترل ساده شبکه 

یکی دیگر از مزایای حضور پشتیبانان فنی و تیم خدمات شبکه در سیستم موسسات و شرکت ها، کنترل و اداره ساده تر امور است. شبکه های کامپیوتری نیاز به هدایت و مدیریت دارند که سبب ساده تر شدن فرایندهای اداری خواهد شد. کلیه تجهیزات، دستگاه ها و منابع و نیروها با استفاده از یک شبکه کنترل شده بهتر هدایت می شوند. به این ترتیب امکانات مانیتورینگ و کنترل از راه دور در سیستم مورد نظر بهتر مورد استفاده قرار می گیرند. 

اشتراک گذاری ساده منابع

در صورتی که از خدمات شبکه در شرکت های مرتبط استفاده کنید، منابع موجود در سازمان ها و موسسات نیز به خوبی اشتراک گذاری می شوند. پرینترها، فایل ها، داده های اطلاعاتی و… در یک شبکه حرفه ای به سادگی اشتراک گذاری می شوند. هر یک از کارکنان در شبکه فعال در سازمان به این داده های اشتراک گذاری شده دسترسی خواهند داشت. 

ایجاد ارتباطات بهتر

ارتباطات بهتر و موثرتر در میان افراد یک سازمان یا شرکت در گرو سیستم شبکه آن است. در دنیای امروز ساختار ادارات و سازمان ها دگرگون شده و ارتباطات افراد تا حد زیادی به ارتباطات شبکه ای بستگی دارد. با استفاده از این روش ها ارسال و انتقال فایل ها و پیام ها به سهولت انجام می گیرد. 

خدمات پشتیبانی از شبکه 

خدمات شبکه در تهران شامل برخی خدمات پشتیبانی هستند که مهمترین آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. پشتیبانی از نرم افزارها
  2. مشاوره های فنی در خصوص شبکه های سازمانی
  3. بهبود و ارتقای عملکرد شبکه
  4. تنظیمات بهتر و پیکربندی اصولی شبکه
  5. رفع کلیه اشکالات و اختلالات فنی در شبکه

جمع بندی

در این بخش برخی از مجموعه خدمات شرکت های خدمات شبکه را بررسی کردیم که در سر تا سر تهران فعالیت دارند و به امور سازمانی و شرکتی کمک می کنند. هر یک از مجموعه وظایف این شرکت ها به اداره بهتر امور سازمانی و شرکتی کمک می کنند. شما می توانید این مجموعه خدمات را به سهولت دریافت کرده و کارایی شبکه فعال در موسسه و شرکت خود را افزایش دهید. خدمات شبکه دسته بندی های مختلفی دارند که هر یک از آن ها به بخش های مختلفی از شبکه های کامپیوتری و سیستمی مربوط می شوند. 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *