تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

معرفی انواع مدل های ظرفشویی بوش

معرفی انواع مدل های ظرفشویی بوش

امروزه در بازار لوازم خانگی تولیدات کمپانی بوش حرف اول را می‌زند، زیرا تنوع بالای مدل‌ها، کم صدا بودن تولیدات و همچنین آپشن‌ها و فناوری‌های تعبیه شده بر روی مدل‌های مختلف ظرفشویی، دست کاربران و خریداران را در انتخاب باز نگه می‌دارد، چنانچه به دنبال خرید و انتخاب بهترین نوع ماشین ظرفشویی بوش در بازار چرخی زده باشید معمولاً به دلیل تنوع بالای تولیدات این کمپانی و پیچیدگی فناوری ها و آپشن‌‌های هر کدام از این محصولات دچار سردرگمی شده اید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید، اگرچه تلاش مضاعف و دانش فنی متخصصان و طراحان کمپانی بوش در نهایت به تولید پیشرفته‌ ترین ظرفشویی‌ها در جهت بالا بردن آسایش و رفاه افراد انجامیده است، پس با مطالعه این مطالب ما را همراهی کنید تا با بررسی گزینه‌های مختلف و کسب اطلاعات کافی مناسب‌ترین محصول را با توجه به سلیقه بودجه و نیاز خود انتخاب فرمایید.

ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS88TW02M

از جمله ماشین ظرفشویی سری ۸ بوش می‌توان به ظرفشویی ۱۴ نفره با گرید انرژی +++A اشاره کرد که دارای سبد جداگانه برای قاشق و چنگال و همچنین سبد Vario flex Pro و اهرم‌های کمکی برای تنظیم و تغییر ارتفاع می‌باشد، از ویژگی‌های بارز این ظرفشویی می‌توان به خشک کن زئولیتی آن اشاره کرد، عملکرد سنگ زئولیت به این صورت است که با تبدیل رطوبت به گرما خشک کنندگی حداکثری را به ظروف می‌بخشد و می‌تواند در کاهش مصرف انرژی �موثر باشد.

این ظرفشویی دارای برنامه های شستشوی متعدد از جمله:

  • شستشوی super

  • شستشوی سریع

  • شستشوی شبانه

  • شستشوی اقتصادی

  • شستشوی اتوماتیک ٦۵ تا ٧۵ درجه،

  • شستشوی اتوماتیک ٤۵ تا ٦۵ درجه،

  • شستشوی اتوماتیک ٣۵ تا ٤۵ درجه

  • پیش شستشو است.

شستشوی سریع ۲۰ دقیقه ای مدت زمان خشک کنندگی را افزایش داده و هیچگونه لکی بر روی ظروف باقی نمی گذارد، همچنین قابلیت Hygiene plus به شستشوی بهداشتی و بدون باکتری ظروف کمک می‌کند.

مجهز بودن این محصول به آپشن load sensor می‌تواند میزان آب را متناسب با وزن ظروف مصرف کند، این ظرفشویی دارای شستشوی شروع با تاخیر تا ۲۴ ساعت می‌باشد و می‌تواند فرایند شستشو را به تاخیر بیندازد.

ظرفشویی مدل SMS88TW02M بوش

قابلیت DosageAssist با توجه به کثیفی ظروف مقدار مواد شوینده را متناسب با آب تنظیم کرده و به حداقل رساندن مصرف مواد شوینده کمک می‌کند.

با کمک سنسور aqua stop ضد نشت آب در صورت بروز مشکل برای جلوگیری از آسیب‌‌های احتمالی به بدنه ظرفشویی و محیط آشپزخانه سیستم آب به شکل اتوماتیک قطع می شود.

ماشین ظرفشویی بوشSMS67NW10Q

این ظرفشویی ۱۳ نفره دارای رده انرژی ++Aاست و تنها با ۵.۹ لیتر آب در هر چرخه شستشو می‌تواند حجم وسیعی از ظروف را شستشو دهد و جز تولیدات سری ۶کمپانی بوش با ظاهری جذاب و منحصر به فرد است.

این ظرفشویی متشکل از سه سبد کشویی و اضافه استیل ضد زنگ برای قرار دادن قاشق و چنگال می‌باشد و همچنین قابلیت تنظیم و تغییر ارتفاع را دارد، این ظرفشویی دارای ۶ برنامه شستشو بوده همچنین دارای نمایشگر جلاسنج و مخزن نمک است و در صورت اتمام با روشن شدن چراغ به شما اطلاع می‌دهد، دارای برنامه تاخیر در شستشوی ظروف از ۱ تا ۲۴ ساعت می‌باشد و شما می‌توانید با تنظیم آن در زمان مد نظر از شستشوی ظروفتان زمانی که در خانه نیستید، مطمئن باشید.

این محصول دارای سنسور ضد نشت آب می‌باشد و در صورت بروز مشکل به طور خودکار شست و شو را قطع می‌کند، همچنین دارای قفل کودک برای جلوگیری از باز شدن درب حین کار می‌باشد.

ظرفشویی بوش مدل SMV68MX07E

اگر قصد خرید ظرفشویی‌ توکار بوش را دارید، باید بدانید مدل SMV68MX07E ماشین ظرفشویی توکار یکی از مدل های پیشرفته بوش می‌باشد که دارای ظرفیت ۱۳ نفره است و جزو تولیدات سری ۶ برند بوش می‌باشد و دارای موتور پرتوان و کم صدا می‌باشد و ۴۲ دسیبل نویز خروجی آن می‌باشد، این محصول دارای سنسورهای active wwaterو aqua sensor جهت صرفه‌جویی در میزان مصرف آب، انرژی و مواد شوینده می‌باشد.

همچنین دارای سنسور half load است که با ظرفیت نیم بار می‌توان هر حجمی از ظروف را تنها با یک سبد شستشو انجام داد، این محصول دارای تکنولوژی شستشوی ظروف در ۲۰ دقیقه و با بالاترین سرعت می‌باشد، دارای سبد Vario flex و ۸ برنامه متنوع شستشو از جمله: شستشوی قوی، ظروف حساس، صرفه‌جویی در زمان شستشو، خشک کن اضافه، شستشوی نصف بارو پیش شستشو است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

این ظرفشویی از جمله پیشرفته‌ترین مدل‌های ظرفشویی کمپانی بوش آلمان ظرفشویی۱۴ نفره که دارای سبد کشویی و قابل تنظیم و همچنین پنل آنالوگ است، مجهز بودن این ظرفشویی به سبد واریو فلکس پرو و اهرم‌های کمکی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید با جابجایی و تغییر ارتفاع سبدها ظروف بیشتری را برای شستشو قرار دهید و یا سبدها را متناسب با اندازه ظروف برای شست تنظیم کنید.

مجهز بودن این ظرفشویی به آپشن halr load این امکان را می‌دهد که دیگر منتظر پر شدن ظرفشویی نمانید و متناسب با حجم ظروف از یک سبد برای شستشو نیز استفاده کنید، موتور eco silence باعث شده حداقل نویز خروجی هنگام کارکرد این محصول ۴۶ دسیبل باشد و هیچگونه آزار یا آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند، همچنین میزان مصرف انرژی را کاهش دهد، برنامه shine and dry درخشندگی بالای ظروف را امکان پذیر می کند، مکانیزم این آپشن با کاهش دما و بالا بردن زمان خشک کنندگی همراه است و مقدار مصرف انرژی و آب در این برنامه نیز بر اساس میزان کثیفی ظروف می‌باشد در نهایت نتایج شستشو با کیفیت بوده و صرفه‌جویی بیشتری حاصل می‌شود.

همچنین دارای سنسور Aqua Sensorاست حسگری که کمک می‌کند در مرحله اول میزان آب مصرفی بر اساس میزان کثیفی ظروف استفاده شود و پس از تشخیص میزان کثیفی آب و امکان استفاده آن در مراحل بعدی از همان آب استفاده می‌کند این قابلیت باعث صرفه‌جویی ۲۰ درصدی یا همان ۴ لیتری در چرخه شست و شو می‌شود همچنین قابلیت اکتیو واتر نیز با تنظیم پمپاژ و قدرت آب با توجه به کثیفی ظروف و اندازه ظروف در به حداقل رساندن مصرف انرژی موثر است، با کمک این سنسورها و ارزیابی درست از کثیفی ظروف و تنظیم آب، شستشوی کم مصرفی برای شما به ارمغان می آورد.

ماشین ظرفشویی SMS68TI02B

از جمله دستگاه‌های تولیدی سری ۶ کمپانی بوش با ظرفیت ۱۴ نفره می‌باشد در هر چر نه شستشو تنها ۶ لیتر آب استفاده می‌کند و دارای چندین برنامه شستشوی کمکی و ویژه است هر کدام از این برنامه‌ها متناسب با نوع ظروف و میزان کثیفی آن از طریق پنل پیشرفته لمسی قابل تنظیم است، این ظرفشویی دارای سنسورهای از جمله تشخیص میزان آب بر اساس کثیفی ظروف و قابلیت انحلال کامل مواد شوینده بر اساس تعداد و کثیفی ظرف ها بوده، همچنین شستشوی نصف بار نیز جهت استفاده از یک سبد کمک کننده است، این ظرفشویی دارای برنامه تعویق در شستشو تا ۲۴ ساعت نیز می‌باشد و از جمله فناوری‌های پیشرفته می‌توان به سیستم خشک کننده زئولیتی آن اشاره کرد که با تبدیل رطوبت به حرارت ظروفی با درخشندگی بسیار بالا را تحویل می‌دهد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TI02B

همچنین این ظرفشویی مجهز به سیستم هیدرولیک آب می‌باشد و پمپاژ آب بر اساس اندازه ظروف و میزان کثیفی تنظیم می‌شود و با کمک سنسور تشخیص کثیفی آب می توان در مراحل بعدی از آب در صورت تمیز بودن استفاده دوباره کرد.

انواع مدل های ظرفشویی بوش در مجموعه بوش بازار

ما در مجموعه بوش بازار با ارائه فروش جدیدترین انواع مدل‌های ظرفشویی بوش به شما عزیزان کمک می‌کنیم تا متناسب با سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید، شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از مجموعه بوش بازار مدل‌های موجود در این فروشگاه را مشاهده کرده و با مقایسه قیمت‌ها، آپشن‌ها و قابلیت‌های هر کدام از محصولات و ظرفشویی‌ها انتخاب دقیقی انجام دهید کلیه محصولات دارای ضمانت سلامت و گارانتی می‌باشد و شما می‌توانید با خیال آسوده از این مجموعه با سابقه و مجهز خرید خود را داشته باشد.

رپورتاژ آگهی
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *