تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

قیمت پشم شیشه، یونولیت و اسپیسر، واتر استاپ و …. در شهر مفتول

قیمت پشم شیشه، یونولیت و اسپیسر، واتر استاپ و …. در شهر مفتول

یکی از معتبرترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان انواع صنایع مفتولی و مصالح ساختمانی پرکاربرد یونولیت، اسپیسر و پشم شیشه شهر مفتول می باشد. مناسب ترین قیمت پشم شیشه و دیگر محصولات عنوان شده را در این مجموعه که دارای سابقه ای درخشان درکشور می باشد می توانید بیابید. از پرکاربرد ترین محصولات شهر مفتول می توان پشم شیشه، یونولیت رانام برد که در حوزه ساختمان‌سازی مورد استفاده قرارمی گیرد. این محصولات بسیار موثر در جهت عایق حرارت، صوت و رطوبت می باشد. از این رو در ساختمان هایی با کیفیت بالا از عایق های حرارتی و صوتی استفاده می شود. از دیگر محصولات این مجموعه می توان به اسپیسر اشاره کرد.

قیمت پشم شیشه

قیمت پشم شیشه

در خصوص پشم شیشه لازم به توضیح است که نوعی الیاف معدنی است و از این محصول به عنوان عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی استفاده می گردد. ساختار اصلی این محصول از شیشه‌های بازیافت شده است. و از الیافی بسیار نازک و ریز هستند. از این رو باتوجه به اینکه این محصول از شیشه‌های بازیافتی تولید می‌شود، با نام الیاف بازیافتی در این صنعت نیز شناخته می‌شود. در واقع جهت تولید یک رول از این محصول می بایست 10 بطری شیشه‌ای بازیافت شوند.

یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات در صنایع مختلف همین محصول الیاف بازیافتی است که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. و از آن در جهت ایجاد عایق حرارتی و رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرد. انرژی مهمترین مسئله در جهان می باشد و از آنجایی که جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مهم است، از این محصول که قیمت مناسبی نیز دارد استفاده می‌شود تا با هزینه مناسب و ناچیز خرید پشم شیشه از هزینه های بالای انرژی جلوگیری شود. و این مزیت یک محصول ارزان و با کاربرد عالی می باشد. بنابراین در صنایع مختلف به ویژه ساختمان‌سازی از این محصول استفاده می‌شود که عایق صوتی و حرارتی می باشد. الیاف بازیافتی در انواع مختلفی تولید می‌شود که پشم رولی یا پتویی، پشم شیشه پانل، پیش ساخته و… است.

واما اگر بخواهیم مزایای استفاده از پشم شیشه را شرح دهیم می توان به برخورداری از وزن بسیار کم این محصول اشاره کرد که این خود سبب سنگین شدن سازه نمی‌شود. و از آنجایی که این محصول با شیشه‌های بازیافتی تولید می‌شود برای محیط زیست نیز مناسب است. همچنین از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می‌کند. از دیگر مزایای آن میتوان به نصب سریع و آسان اشاره کرد که سبب سرعت در کار می شود ، عدم تولید مواد سمی در زمان آتش‌سوزی، انعطاف‌پذیری و…. از جمله اصلی‌ترین مزایای این محصول به حساب می‌آید.

قیمت واتراستاپ

یکی از پرفروش ترین و همینطور کاربردی ترین محصولات فروشگاه شهرمفتول واتراستاپ است. این محصول با نام نوار آب‌بند نیز شناخته می‌شود. وظیفه ی اصلی این محصول جلوگیری از حرکت آب و نفوذ مایعات در درون شکاف‌های بتن است. در حالت کلی واتراستاپ ها در دو نوع تخت و حفره‌دار تولید می‌شوند که هر کدام مناسب استفاده برای کاربرد های گوناگونی هستند. به عنوان مثال از واتراستاپ تخت در درزهای اجرایی و از نوع حفره‌دار در درزهای انبساطی استفاده می‌شود. طراحی این محصول به گونه ای می باشد که قادر است در مدت زمان طولانی جلوی ورود آب به شکاف‌های مختلف را بگیرد. سه گروه از مهم ترین انواع واتراستاپ، می توان واتراستاپ پی وی سی، بنتونیتی و هیدروفیلی را نام برد، که هر کدام از آن ها در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت واتراستاپ

به طور کلی مهم ترین کاربردهای این محصول شامل آب‌بندی سد، مخازن آب، فاضلاب، درزهای اجرایی تونب، جلوگیری از نفوذ آب در درزهای اجرایی در استخر و… است. استفاده از این محصول مزیت های بیشماری دارد. از جمله مزیت های پر اهمیت این محصول می‌توان به نصب آسان و سریع، مقاومت بالا در برابر فشار آب، متنوع بودن آن، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و قلیایی و… اشاره کرد. در نهایت قیمت واتراستاپ نیز بر اساس فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود. شرکت سازنده، کیفیت مواد اولیه بکار رفته در ساخت، عرض و ضخامت و… همگی از فاکتورهای تعیین‌کننده آن می باشند. به منظور مشاهده مشخصات و قیمت خرید، می توانید به وب سایت شهر مفتول به نشانی https://shahrmaftool.com مراجعه کنید.

قیمت یونولیت

یکی دیگر از محصولات مجموعه شهر مفتول یونولیت یا پلی استر فشرده جهت عایق حرارتی و صوت می باشد. این محصول وزن بسیار کمی داشته و از دانه‌های  پلی استر تولید می‌شود. جهت آگاهی برخی از مشتری های محترم در خصوص یونولیت‌ها لازم به توضیح است که یونولیت ها از 95% هوا و 5% باقی مانده از پلاستیک تولید می‌شود. ذرات پلاستیکی تولید شده از استایرن مونومر هستند. از آنجایی که یونولیت‌ها خواص بی شماری از جمله عایق حرارتی، وزن سبک، عایق صوتی و… دارند بنابراین کاربرد بسیار گسترده‌ای در تمامی صنایع دارند. بیشترین استفاده از این محصول در صنایع بسته بندی و ساختمان سازی است. یونولیت‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که رایج‌ترین آن شامل یونولیت سقفی، دیواری، بسته بندی و… می باشد. در ادامه ویژگی‌های این محصول را به آگاهی مشتریان عزیز می رساند که شامل وزن بسیار کم، مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت، عایق صوتی حرارتی، حمل و نقل و نصب راحت، صرفه‌جویی در مصالح ساختمانی، قابل بازیافت و… می باشد. چنانچه تمایل به خرید و یا استعلام قیمت یونولیت از شهر مفتول را دارید می توانید از طریق شماره تلفن 37556-021 با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

قیمت یونولیت

رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *