تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

فروش نایلون استرچ برای بسته بندی های مختلف

نایلون استرچ یکی از نایلون های مهم در صنعت بسته بندی است. از نایلون استرچ برای بسته بندی و حفاظت از کالا ها استفاده می شود تا در زمان جابجایی دچار آسیب نشوند. نایلون ها کاربرد فراوانی در صنعت بسته بندی دارند به ویژه نایلون های شیرینگ، نایلون استرچ ، نایلون حبابدار و… از انواع رایج ترین نایلون ها می باشند. استفاده از نایلون ها در بسته بندی کالا ها به دلیل قیمت ارزان و کارایی مناسب می باشد. نایلون استرچ ، نایلونی با مشخصات ویژه است و همین موجب شده نایلون استرچ از پر کاربرد ترین نایلون های بسته بندی باشد.

شرکت دریا پلاستیک یکی از مراکز معتبر فروش نایلون استرچ و سایر نایلون های بسته بندی مانند نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار ، نایلون عریض و… می باشد. برای خرید نایلون استرچ به صورت اینترنتی از سایت دریا پلاستیک اقدام کنید.

نایلون استرچ

ویژگی نایلون استرچ

فیلم استرچ دارای ویژگی های خاصی است که موجب تمایز آن با سایر نایلون ها شده است. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های نایلون استرچ می پردازیم:

  • استحکام کششی

نایلون استرچ استحکام کششی بسیار بالایی دارد به همین دلیل در مقابل پارگی بسیار مقاوم است. استفاده از این نایلون به صورتی است که می توان چندین پالت را با نایلون استرچ بسته بندی نمود زیرا این نایلون ها بسیار مقاوم هستند و به راحتی پاره نمی شوند. بخصوص در بخش حمل و نقل، نایلون استرچ دارای کاربرد زیادی است و از محصولات و کالا محافظت کند.  

  • انعطاف ‌پذیری

 نایلون استرچ دارای انعطاف‌ پذیری بالایی است. این ویژگی موجب می شود که بسته بندی ایجاد شده به وسیله ی فیلم استرچ به شکل و اندازه های کالا ها و پالت ها درآید. انعطاف پذیری بالا امکان داشتن بسته بندی وکیوم را ایجاد می کند.

  • مقاومت در برابر سایش

فیلم استرچ مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش دارد و همین موجب می شود که کارایی این نایلون در بسته بنید غا بسیار عالی باشد و کالا ها به خوبی محافظت شوند.

  • افزایش ایمنی

 با استفاده از نایلون استرچ ، ایمنی بسته بندی بالا می رود. شما می توانید برای بسته بند ی محصولاتتان از نایلون استرچ استفاده کنید و از آن ها در برابر آسیب ها حفاظت نمایید. این نایلون ها از کالا ها در برابر رطوبت و الودگی نیز محافظت می کنند. همچنین گرد و غبار به درون بسته ها نفوذ نمی کند.

  • حفاظت در برابر نفوذ و دزدی

 فیلم استرچ به عنوان یک لایه محافظتی برای محصولات است به طوری که افراد غیر مجاز نمی توانند به آن نفوذ کنند.

نایلون استرچ

  • قابلیت بازیافت

یکی از مهم ترین ویژگی های نایلون استرچ ، قابلیت بازیافت آن است. این نایلون ها برای حفظ محیط زیست مهم هستند. نایلون استرچ قابلیت بازیافت دارند، که در جهت حفظ منابع پایدار بسیار مهم است. فیلم استرچ در بسته بندی های صنایع غذایی و انواع کالا ها کاربرد دارد.

فروش فیلم استرچ با بهترین کیفیت

بسته بندی نهایی یک یا چند محصول با استفاده از نایلون استرچ انجام می شود. این نایلون می تواند بسته بندی بسیار خوبی را ایجاد کند به طوری که کالا ها از تجمع گرد و غبار در امان خواهند بود و آلودگی به بسته ها نفوذ نمی کند. به همین دلیل در بخش صنایع غذایی استفاده از نایلون استرچ  بسیار زیاد است. نایلون استرچ صورت سه لایه یا پنج لایه تولید می شود و بر اساس نوع استفاده و کالا های مورد نظرتان می توانید نسبت به خرید نایلون استرچ در تعداد لایه ی دلخواه اقدام نمایید. هر یک متر از نایلون استرچ در انواع 5 لایه قابلیت کشسانی تا 7 متر را دارد. بنابراین شما با متراژ کمی از این نایلون می توانید بسته بندی های بسیار خوبی را ایجاد کنید. نایلون استرچ در انواع نایلون استرچ غذایی و نایلون استرچ صنعتی به تولید می رسد. فروش فیلم استرچ با کیفیت بسیار بالا توسط شرکت دریا پلاستیک انجام می ‌گیرد بنابراین متقاضیان خرید نایلون استرچ می ‌توانند از طریق سایت دریا پلاستیک اقدام کنند. محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت ارائه می‌ شوند زیرا تولید نایلون ها در مرکز دریا پلاستیک با استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و تجهیزات مدرن انجام می گیرد، بنابراین این نایلون‌ها دارای دوام و مقاومت بالایی هستند. برای سفارش انواع نایلون مصرفی به سایت دریا پلاستیک مراجعه نموده و با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

خرید اینترنتی نایلون استرچ

 امروزه خرید نایلون استرچ به صورت اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است زیرا در این نوع خرید شما بدون مراجعه حضوری به فروشگاه می ‌توانید انواع نایلون مورد نظر خود را تهیه کنید. از طریق سایت دریا پلاستیک می ‌توانید انواع بهترین نایلون ‌ها را تهیه کنید. این مجموعه با هدف بهبود خدمات دهی خود و پاسخگویی به مشتریانش در مناطق دیگر، وب سایت اینترنتی خود را در نظر گرفته و خدمات غیرحضوری را ارائه می‌کند. بنابراین اگر شما هم قصد خرید فیلم استرچ را دارید از طریق دریا پلاستیک اقدام کنید تا محصولات مورد نظر در زمان کوتاه به دستتان برسد.

مشخصات فیلم استرچ

فیلم استرچ یکی از نایلون ‌های بسیار مقاوم و با قابلیت کشسانی بالا می‌باشد. شما می‌توانید انواع محصولات غذایی ،دارویی ، پالت‌ها و سایر لوازم را با استفاده از فیلم استرچ بسته ‌بندی کنید. بسته ‌بندی ایجاد شده به وسیله ی نایلون استرچ به صورت وکیوم و یکپارچه بوده و به همین دلیل کالا ها در زمان جابجایی و ارائه به مشتری سالم می مانند. نایلون استرچ در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم است و این نایلون می ‌تواند کارایی بسیار عالی را در بسته ‌بندی‌ ها ایجاد کند. نایلون استرچ برای بسته ‌بندی کالاهای سنگین ‌تر مانند پالت‌ ها نیز به کار می ‌رود. این نایلون‌ ها را می ‌توانید در ضخامت و اندازه‌ های مورد نظر تهیه کنید. بسته‌ های ایجاد شده به وسیله ی فیلم استرچ ضد نفوذ بوده و به همین جهت محصولات از نفوذ رطوبت، آلودگی، حشرات، گرد و غبار و غیره در امان خواهند بود. بنابراین از نایلون استرج برای بسته‌ بندی مواد غذایی و دارویی نیز استفاده می‌شود. استفاده از نایلون استرج برای بسته ‌بندی مواد غذایی مانند قارچ ،مرغ ،گوشت، سبزیجات، مواد  غذایی فله و… به کار می رود و با استفاده از فیلم استرچ در این بسته بندی ها و جلوگیری از ورود  هوا ، مواد غذایی مدت زمان بیشتری ماندگاری خواهند داشت.

 

مزایای فیلم استرچ

نایلون استرچ از محبوب ‌ترین نایلون های بسته بندی است. این نایلون با خواص منحصر به فرد خود، مزایای زیادی را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. مزایای نایلون استرچ عبارتند از:

  • حفظ تازگی محصولات

 نایلون ‌استرچ با قابلیت خاصی کمک به سالم ماندن محصولات در مقابل عواملی همچون رطوبت، آلودگی، هوا و ضربه‌های مکانیکی و… می نماید. د ر صنایعی از قبیل کشاورزی، دارویی ، مواد  غذایی استفاده از فیلم استرچ بسیار کارامد است..

نایلون استرچ

  • بسته‌ بندی ایمن

نایلون استرچ لایه ای ممحافظتی برای کالا ها است که از محصولات در مقابل خطراتی مانند خراش، شکست، سرقت و تغییر طعم و عطر محافظت می‌ کند. بسته ‌بندی محکم ایجاد شده توسط فیلم استرچ موجب سالم ماندن کالا ها د ر نفوذ حشرات و حیوانات می شود.

  • سهولت در استفاده

استفاده از نایلون استرچ بسیار ساده است و ان نایلون به قالب شکل محصولات در می آید. بنابراین زمان بسته بندی ها با استفاده از فیلم استرچ بسیار کاهش پیدا می کند.  

  • اقتصادی

قیمت نایلون ‌استرچ مقرون به صرفه است و به همین دلیل استفاده از فیلم استرچ  برای تمامی بسته بندی ها از نظر اقتصادی مناسب خواهد بود.

https://daryapelastic.com/

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *