تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

طراحی گوشی Tecno Phantom V Flip توسط سازنده کیس فاش شد

طراحی گوشی Tecno Phantom V Flip

Tecno اولین گوشی هوشمند تاشو افقی خود را با نام Phantom V Fold معرفی کرد و اکنون قصد دارد آن را با گوشی تاشو Phantom V Flip دنبال کند. امروز یک نکته دریافت کردیم مبنی بر اینکه یک سازنده قاب در حال حاضر لوازم جانبی گوشی را می فروشد و طراحی آن را فاش می کند.

گوشی هوشمند جدید Tecno دارای صفحه نمایش پوششی دایره ای خواهد بود که در اطراف آن باید شاهد دو دوربین و یک فلاش LED باشیم.

طراحی گوشی Tecno Phantom V Flip

قرارگیری غیرمعمول دوربین ما را به تعجب وا می دارد که در کنار جزیره O شکل چه چیزی وجود دارد. تا اینجای کار، طراحی غیرعادی به نظر می رسد، اما ما همیشه از شرکت هایی قدردانی می کنیم که سعی می کنند دستگاه های خود را در میان جمعیت متفاوت کنند.

این تصاویر همچنین یک دکمه پاور تخت را نشان می دهد که به جای اینکه سنسور در زیر پنل تاشو قرار گیرد، به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می کند. یک دوربین سلفی پشت یک سوراخ پانچ وجود دارد و پایین آن دارای پورت USB-C خواهد بود.

طراحی گوشی Tecno Phantom V Flip

شایان ذکر است تمامی این تصاویر رندر بر اساس شماتیک می باشد. این به این معنی است که در حالی که ابعاد و مکان عناصر عملکردی مشخص است، ممکن است در پایان از واقعیت دور باشد. زمانی که Tecno تصمیم بگیرد در مورد Phantom V Flip بیشتر بگوید، ایده بهتری خواهیم داشت، که به زودی عرضه خواهد شد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *