تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

طراحی گوشی iQOO 11 رسما تایید شد و در 2 دسامبر در چین عرضه شد

گوشی iQOO 11 در تاریخ 2 دسامبر در مالزی به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 این کشور عرضه خواهد شد. امروز، iQOO اعلام کرد که در همان روز در چین نیز معرفی خواهد شد.

صفحه تبلیغاتی راه‌اندازی شده در وب‌سایت رسمی چینی vivo نشان می‌دهد که رویداد معرفی سری iQOO 11 در ساعت 14:30 بعد از ظهر به وقت محلی در چین آغاز می‌شود و از آنجایی که این شرکت از کلمه «سری» استفاده می‌کند، می‌توان گفت که iQOO چند گوشی هوشمند را جمعه آینده رونمایی خواهد کرد. (احتمالا مدل های ساده و پرو).

گوشی iQOO 11

این صفحه همچنین شامل تصاویری از چیزی است که گفته می‌شود iQOO 11 5G است که نشت طراحی اخیر را تأیید می‌کند. می توانید ببینید جزیره دوربین سه دوربین دارد و حضور تراشه vivo V2 را تایید می کند که چند روز پیش در سری vivo X90 عرضه شد.

پنل پشتی iQOO 11 نیز دارای نوارهای قرمز، مشکی و آبی است که از طراحی BMW M Motorsport الهام گرفته شده است. و با بررسی دقیق تر، می توانید ببینید که iQOO 11 دارای یک روکش چرم مصنوعی است که بسیار خوب است زیرا باید به گرفتن کمک کند. این گوشی هوشمند دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در قاب سمت راست است، در حالی که خطوط آنتن در فریم بالا و پایین نشان می دهد که آنها از فلز ساخته شده اند.

گوشی iQOO 11
گوشی iQOO 11

iQOO چین می‌گوید سری iQOO 11 «دوران جدیدی از جلوه‌های بصری ورزش‌های الکترونیکی را ایجاد می‌کند»، اما در مورد آن توضیح بیشتری نمی‌دهد. امیدواریم در آستانه رونمایی در 2 دسامبر بدانیم دقیقاً چه معنایی دارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *