سیزدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران یکی از مهمترین رویدادهایی است که در تیرماه 1403 برگزار میشود. این نمایشگاه تقریبا 4 روز پابرجاست و فرصتی مناسب برای ارائه محصولات صنعت آسانسور توسط تولیدکنندگان مختلف و فعالان این صنعت، قلمداد میشود. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان و فعالان صنعت آسانسور، محصولات مختلفی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار میدهند؛ بدین ترتیب مشتریان میتوانند شناخت بهتری از محصولات و فعالان این صنعت داشته باشند. در این مطلب قصد داریم راجعبه برگزاری این نمایشگاه بینالمللی، اطلاعات مفیدی ارائه کنیم.
مکان و زمان دقیق نمایشگاه آسانسور
این نمایشگاه، بهعنوان یکی از معتبرترین رویدادهای حالحاضر در صنعت آسانسور شناخته میشود و قرار است به مدت چهار روز در تاریخ 18 تا 21 تیرماه در تهران برگزار شود. این نمایشگاه سالیانه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برپا میشود. فعالان صنعت آسانسور و تولیدکنندگان این حوزه، با هدف معرفی محصولات مختلف به مشتریان، در نمایشگاه آسانسور و پله برقی حاضر میشوند. مشتریان با حضور در این نمایشگاه با محصولات و برندهای مختلف تولیدکننده تجهیزات آسانسور آشنا شده و شناخت جامعی از این صنعت پیدا میکنند؛ علاوهبراین، فرصت آشنایی با بهروزترین تکنولوژیهای استفادهشده در صنعت آسانسور را خواهند داشت.
علاوهبر کشور ایران، این نمایشگاه بینالمللی در کشورهای دیگری هم برپا شدهاست. جالب است بدانید، فرصت مشارکت برای شرکتهای خارجی هم در این نمایشگاه فراهم آمدهاست؛ بدین ترتیب میتوان گفت این نمایشگاه بینالمللی یکی از مهمترین رویدادهای حالحاضر در صنعت آسانسور به حساب میآید؛ زیرا تولیدکنندگان داخلی و خارجی زیادی را جذب خواهد کرد.
هدف از برپایی نمایشگاه آسانسور چیست؟
هدف از برپایی این رویداد، ارائه فرصتی مناسب برای معرفی بهتر تولیدکنندگان این حوزه است. این نمایشگاه را میتوان ویترین مناسبی برای معرفی انواع محصولات بهروز در صنعت آسانسور دانست. نمایشگاه آسانسور و پله برقی تاکنون در دوازده دوره برگزار شدهاست. در این دوازده دوره تولیدکنندگان مختلفی در سراسر کشور حضور فعال داشتهاند. هدف اصلی از برگزاری این رویداد، آشنایی با آخرین تغییراتی است که در صنعت آسانسور ایران رخ دادهاست؛ بدین ترتیب شرکتکنندگان میتوانند از آخرین تغییرات و بهروزترین تجهیزات این حوزه اطلاعات جامعی کسب کنند. بهطور کلی میتوان گفت هدف شرکتکنندگان از شرکت در این رویداد موارد زیر است:
ارائه فرصت مناسب برای شناخت مشتریان جدید
افزایش فروش و سودآوری شرکت مربوطه
آشنایی با محصولات رقبا و گرفتن ایده از آنها
شناسایی فرصتهای مختلف مربوط به کسبوکار
تبلیغات موثر و هدفمند
آشنایی با فعالان صنعت آسانسور و روند فکری و کاری آنها
ایجاد پل ارتباطی جدید برای راهاندازی مسیر تجاری در داخل و خارج از ایران
نیازسنجی مشتریان و ارائه بهترین راهکار و محصولات برای رفع نیاز در بازار
اطلاع از آخرین تغییرات و بهروزترین تجهیزات معرفیشده در نمایشگاه آسانسور و پله برقی
چه شرایطی برای ثبتنام در نمایشگاه وجود دارد؟
برای ثبتنام در این نمایشگاه، متقاضیان ابتدا باید به وبسایت www.iccexpo.com مراجعه کنند. این نمایشگاه از دوشنبه تا پنجشنبه در 18 تا 21 تیرماه 1403 برگزار میشود. ساعت برگزاری نمایشگاه از 8 صبح تا 3 عصر است. برای ثبتنام کافیست اطلاعات خواستهشده را بهشکل دقیق در فرم مربوطه ثبت کنید. بعد از ثبت اطلاعات، تمامی مراحل با جزئیات از طریق پیامک به متقاضیان ارسال خواهد شد.
شرکت در نمایشگاه بینالمللی آسانسور چه مزایایی دارد؟
تا اینجای مطلب راجعبه هدف برگزاری این نمایشگاه و شرایط ثبتنام در این رویداد صحبت کردیم؛ اما در این قسمت قصد داریم راجعبه مزایای شرکت در این نمایشگاه برای تولیدکنندگان مختلف حرف بزنیم. هرساله تعداد زیادی از تولیدکنندگان و فعالان صنعت آسانسور در نمایشگاه آسانسور و پله برقی شرکتی میکنند؛ این فعالان از مزایای مختلفی در اینباره بهرهمند میشوند که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد.
آشنایی و جذب مشتریان جدید
واحدهای تولیدی نوپا و کوچک در ابتدای مسیر اغلب خیلی شناختهشده نیستند؛ بههمین دلیل سرعت رشد کندی دارند؛ از سویی دیگر برای تبلیغات گسترده نیاز به صرف هزینه گزاف دارند که برای یک تولیدی کوچک، اغلب ممکن نیست. شرکت در نمایشگاههای بینالمللی فرصت خوبی برای معرفی این واحدهای نوپا به مشتریان است. واحدهای تولیدی میتوانند با هزینهای معقول به معرفی محصولات و برند خود بپردازند و مشتریان جدیدی جذب کنند. از طرفی، تولیدکنندگان با نیاز مشتریان از نزدیک آشنا شده و بدین ترتیب میتوانند عملکرد بهتری از خود ارائه دهند.
برندسازی
یکی دیگر از مهمترین مزیتهای شرکت در نمایشگاه آسانسور و پله برقی، برندسازی است. امروزه برندسازی یک چالش بزرگ برای تولیدکنندگان بهشمار میآید. برندسازی یک روند پرهزینه است که تضمینی در موفقیت اجرای آن وجود ندارد؛ اما با شرکت در نمایشگاههای بینالمللی این امر میسر خواهد شد. نمایشگاههای بینالمللی فرصتی بسیار خوب برای کاهش هزینههای بازاریابی و تبلیغات را فراهم میکنند که درصد موفقیت بالایی را هم در پی دارند.
ایجاد روابط تجاری جدید
در نمایشگاه بینالمللی، تولیدکنندگان مختلفی در سراسر ایران و جهان حضور پیدا میکنند؛ بدین ترتیب فرصت آشنایی برای فعالان صنعت آسانسور فراهم میآید. در این نمایشگاهها میتوان همکاریهای بازرگانی و تجاری جدیدی را آغاز کرد و فعالیت یک واحد تولیدی را ارتقا داد.
معرفی تکنولوژیهای جدید
یکی از جذابترین بخشهای نمایشگاه آسانسور و پله برقی، ارائه محصولات طراحیشده مطابق تکنولوژیهای جدید است. تولیدکنندگان مختلف از این طریق میتوانند محصولات خلاقانه خود را معرفی کرده و جدیدترین فناوریهای این صنعت را به مشتریان معرفی کنند؛ بدین ترتیب بهعنوان یک شرکت خلاق و پویا شناخته میشوند؛ از طرفی، برندهای دیگر هم میتوانند از این فرصت استفاده کرده و از محصولات دیگران ایده بگیرند. بهطور کلی میتوان گفت شرکت در این نمایشگاه برای فعالان صنعت آسانسور فرصتی بینظیر برای رشد جهشی فراهم میکند.
کلام آخر
سیزدهمین نمایشگاه بینالمللی آسانسور و پله برقی در تهران به مدت 4 روز به تاریخ 18 تا 21 تیرماه برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه تولیدکنندگان مختلفی حضور پیدا میکنند تا آخرین محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند. نمایشگاه آسانسور و پله برقی فرصتی مناسب برای معرفی واحدهای تولیدی مختلف با هزینهای مقرونبهصرفه است. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان میتوانند ارتباطات جدید تجاری ایجاد کرده و مشتریانی از سراسر جهان جذب کنند. در این مطلب سعی شد راجعبه شرایط برگزاری این نمایشگاه و مزایای شرکت در آن برای تولیدکنندگان مختلف، توضیحات جامعی ارائه شود.
دیدگاهتان را بنویسید