تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

سنسور جدید vivo X90 دوربین پرتره جدید خود معرفی می کند

سنسور جدید vivo X90

در اوایل این هفته، بزرگ‌ترین گوشی‌ساز چینی vivo جزئیاتی در مورد دوربین‌های سری X90 اعلام کرد. این شرکت پیشرفت های متعددی را که توسط خودش و شریکش زایس ایجاد شده بود، تبلیغ کرد، اما بیشتر جزئیات ملموس را مخفی نگه داشت. با این حال، نمونه‌های دوربین را برای ما به اشتراک گذاشت تا بتوانیم به آن نگاه کنیم.

اکنون یکی از افراد داخلی جزئیاتی در مورد سنسور جدید vivo X90 را فاش کرده است. جزئیات ناقص هستند، به عنوان مثال هیچ چیزی در دوربین الترا واید وجود ندارد، اما آنها مشخصاتی در مورد سایر سنسورهای تصویر دارند. همچنین توجه داشته باشید که تفاوت در تنظیمات بین vivo X90 Pro و Pro+ در حال حاضر مشخص نیست.

همانطور که انتظار می رفت، سری X90 یک سنسور 1 اینچی را به همراه خواهد داشت و در حال حاضر تنها یک گزینه وجود دارد : IMX989. این توسط تراشه جدید ISP vivo V2 پشتیبانی می شود که شرکت در هنگام ارائه خود به آن اشاره کرد. این تکنیک های سنتی ISP را با الگوریتم های هوش مصنوعی مدرن ترکیب می کند و بسیار کارآمد است (16.3 TOPS در هر وات).

سنسور جدید vivo X90

دوربین تله فوتو از یک سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B – یک سنسور 1/2 اینچی با پیکسل‌های 0.7 میکرومتر، به‌علاوه پشتیبانی از باینینگ پیکسلی 4 در 1 و HDR با نوردهی 3 استفاده می‌کند. فاصله کانونی لنز TBD است.

لنز پرتره مانند سری X80 وجود خواهد داشت، اما این بار با یک سنسور 50 مگاپیکسلی جفت می شود. این یک مورد جالب است طبق گفته منابع، سنسور IMX758 (1/2.51 اینچ) خواهد بود و اولین کار خود را با سری vivo X90 انجام خواهد داد.

علاوه بر این، سری vivo X90 از Dolby Vision پشتیبانی می کند. برای عکسبرداری، ویرایش و مشاهده، مشابه آیفون 14. سری X90 قرار است در ماه دسامبر رونمایی شود، اما باید قبل از آن شاهد افشای جزئیات بیشتری باشیم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *