تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

ریزر اج در تاریخ 26 ژانویه در نسخه های Wi-Fi و 5G عرضه می شود

ریزر اج

ریزر اج با همکاری Verizon در تاریخ 26 ژانویه در ایالات متحده به فروش می رسد. توجه داشته باشید که اگر از طرفداران Verizon نیستید یا قصد ندارید در حین بیرون از خانه بازی کنید، یک نسخه فقط Wi-Fi نیز وجود دارد.

وای فای Razer Edge با قیمت 400 دلار به فروش می رسد. Founders Edition شامل یک هدفون Razer Hammerhead True Wireless (2021) است و قیمت آن 500 دلار است.

متناوبا، نسخه Verizon نیز وجود دارد. قیمت خرده فروشی 600 دلار است، اما می توانید آن را با 360 دلار (10 دلار در ماه برای 36 ماه) برای مدت محدود با قرارداد جدید دریافت کنید. گزینه دیگر خرید یک گوشی هوشمند جدید 5G در کنار Razer Edge 5G است که قیمت آن را به 180 دلار (5 دلار در ماه برای 36 ماه) کاهش می دهد.

ریزر اج

Razer Edge دارای یک کنترلر Kishi V2 Pro است. قابل جدا شدن است، بنابراین این یک تلفن است، اگرچه ما 100٪ مطمئن نیستیم که آیا می توان با آن تماس تلفنی برقرار کرد یا خیر.

ریزر اج

به هر حال، ریزر اج مجهز به اسنپدراگون G3x Gen 1 است که به نظر می رسد بر اساس اسنپدراگون 888 ساخته شده است. این کنسول دارای خنک کننده فعال است، بنابراین می تواند عملکرد بالاتری نسبت به یک گوشی داشته باشد. این کنسول دستی دارای چیپست با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 (قابل ارتقا با کارت های microSD تا 2 ترابایت) است.

چیزی که به این دستگاه برتری نسبت به دستگاه هایی مانند Steam Deck و Nintendo Switch می دهد، صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED است که دارای وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل (20:9) و نرخ تجدید 144 هرتز. برای مقایسه، Switch OLED دارای صفحه نمایش 7 اینچی، Steam Deck دارای LCD 7 اینچی است، اما هر دو تنها وضوح 720p دارند و تنها با فرکانس 60 هرتز کار می کنند. با این حال، هیچ کلمه ای در مورد میزان نمونه برداری لمسی وجود ندارد.

ریزر اج

تمامی نسخه های Razer Edge دارای اتصال Wi-Fi 6E هستند. می توانید از آن برای پخش بازی ها از رایانه یا کنسول بازی خود و همچنین استفاده از خدمات استریم بازی استفاده کنید. البته، این چیپست به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند از پس بازی های بومی اندروید و شبیه سازی نیز برآید. نسخه‌ای که Verizon ارائه می‌کند دارای 5G است – هر دو زیر 6 گیگاهرتز و mmWave. هر دو وای فای 6 گیگاهرتز و 5G اتصالات کم تاخیر را برای حداقل تاخیر ارائه می دهند.

بلوتوث 5.2 روی برد و کنترلر دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است. اگر نمی‌خواهید از هدفون استفاده کنید، بلندگوهای دو طرفه با THX Spatial Audio، به‌علاوه ۲ میکروفون برای چت صوتی وجود دارد. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو (1080p@60fps ویدیو) وجود دارد.

یک باتری 5000 میلی آمپری در داخل آن وجود دارد، اما خبری از سرعت شارژ نیست. وزن خود دستگاه 264 گرم است که با اتصال کنترلر به 5401 گرم می رسد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *