تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

خلاصه مطلب :

امروزه ربات های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان پدید آمده اند ، اما شک ها و تردید هایی در این زمینه وجود دارد چرا که شما تمام این ربات ها به صورت اپلیکیشن های غیر رسمی توسعه یافته اند و امکان هر گونه سو استفاده از حساب کاربری شما را خواهند داشت ، در ادامه ما چند پیشنهاد برای افزایش فالوور به جای استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان به شما می دهیم که می توانید از آن ها استفاده کنید. 

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست ؟ 

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

از قدیم در مارکت های ایرانی و حتی مارکت های خارجی ربات های برای افزایش فالوور وجود داشت ، که کاربران پس از وارد کردن مشخصات حساب کاربری اینستاگرام خود می توانستند از خدمات متنوع این ربات ها استفاده کنند ربات هایی همچون فالور بگیر نسخه ایرانی که در ابتدا بسیار پر طرفدار بودند اما پس از گذشت زمان شاخک های آنتی ویروس های قوی استور گوگل پلی فعال شد و آن ها متوجه شدند که این برنامه ها همگی به حساب اینستاگرام شما دسترسی دارند بنابراین تمامی این برنامه حذف شد ولی همچنان ربات افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد که شما می توانید مجدد با ورود رمز عبور و نام کاربری حساب کاربری خود اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام خود کنید که ما به شما توصیه می کنیم این اشتباه را انجام ندهید ، ارائه رمز و مشخصات ورود در هر ربات افزایش فالوور اینستاگرامی مساوی با از دست دادن حریم خصوصی شما خواهد بود چرا که تمام اطلاعات حساس خود را دست برنامه ای سپرده اید که هیچ اطمینانی به امنیت آن ها وجود ندارد. 

برای مثال ربات افزایش فالوور بگیر یا ربات های مثل اینبو تمام این برنامه امنیت کافی را قطعا ندارند و اگر یک بار اطلاعات دیتابیس آن ها نشت پیدا کند تمام مشخصات شما در اینترنت پخش خواهد شد. 

نحوه ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست ؟ 

اکثر این ربات ها بیشتر از سورس برنامه معروف نینجا گرام استفاده کرده اند و قابلیت های از قبیل لایک خودکار و کامنت گذاری زیر پست های یک صفحه خاص را برای شما فراهم می کنند ، به طور مثال اگر دقت کنید زیر برخی از پست های خبرگزاری های معروف در اینستاگرام در کسری از ثانیه پس از انتشار یک کامنت جنجالی زده شده است و کلی لایک و کامنت دریافت می کند ، همین موضوع باعث خواهد شد که کامنت فرد مورد نظر بیشتر دیده شود و اگر پروفایل جذابی داشته باشد ، افرادی ترغیب شوند که صفحه او را فالوو کنند در این صورت مقداری فالوور به اکانت شما در اینستاگرام اضافه خواهد شد ، یا برخی دیگر از ربات ها هستند که به صورت سکه ای کار می کنند هر چقدر پول پرداخت کنید اکانت هایی که در آن برنامه حساب خود را لینک کرده اند شما را دنبال خواهند کرد اما یک ایراد اساسی وجود دارد که کاربران از این موضوع درک ندارند که برخی افراد هستند که ده ها حساب فیک را ایجاد کرده اند و در ازای فالو افراد مختلف سکه دریافت می کنند و این سکه ها را آخر به حساب اصلی خود منتقل می کنند و اکانت اصلی خود را به عنوان حسابی که شما را فالو می کند قرار نمی دهند . در نتیجه اکثر اکانت هایی که شما را دنبال کرده اند فیک هستند فقط کمی پست و عکس دارند و در آینده هیچ لایکی از سمت آن ها نخواهید داشت . 

ربات جذب فالوور اینستاگرام 

ربات جذب فالوور اینستاگرام به صورت کلی یک حرف من در آوردی است و شما نباید فکر کنید که به حساب خود یک آهن ربا وصل کرده اید و کاربران واقعی زمانی که از نزدیک حساب شما عبور میکنند شما را فالو خواهند کرد ! اما سایت های بسیار معتبری هستند که شما می توانید از خدمات آن ها برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام استفاده کنید که در پایین به چند مورد از این سایت اشاره کرده ایم که هر کدام خوبی ها و بدی های خود را دارند اما به صورت کلی سعی شده است سایت های دستچین شده و معتبر را برای شما در پایین نام ببریم تا دیگر نیازی به ربات جذب فالوور اینستاگرام نداشته باشید . 

  1. سایت سون فالوور 7follower.com : این سایت 3 سال است که در زمینه فروش خدمات افزایش لایک و فالوور اینستاگرام فعالیت دارد یک سایت نو پا که سعی در راضی نگه داشتن کاربران خود دارد بخاطر اینکه تازه به این بازار وارد شده اند سعی کرده اند که قیمت ها را همچنان رقابتی حفظ کنند خدمات مناسب به همراه پشتیبانی قابل قبولی را به کاربران خود ارائه دهند. 
  2. سایت دیجی فالوور : این سایت بیش از 3 سال است که در این زمینه فعالیت دارد و قطعا یکی از قدیمی های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام است اما باید به یکی از ایرادات بزرگ این سایت اشاره کنیم که دارای خدمات بسیار زیاد است که مشتری گاها سردرگم میشود ولی به صورت کلی می توان این سایت را به عنوان یکی از خوب های حوزه افزایش فالوور اینستاگرام نامید در کنار سایت سون فالوور .
  3. سایت بای فالوور : این سایت نیز با ظاهری مشابه به سایت قبل در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام است که سعی می کند به کاربران خود خدمات مناسبی را ارائه دهد همچنین به پشتیبانی خوب این سایت می توانیم اشاره کنیم . 

البته سایت های دیگری نیز وجود دارد و ما نمیتوانیم به صورت قطعی بگوییم که این سایت ها خوب هستند پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا به صورت تستی از خدمات این سایت ها استفاده کنید. 

معرفی سایت سون فالوور برای خرید فالوور اینستاگرام ایرانی

خرید فالوور ایرانی از سون فالوور

شما برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام می توانید از سایت سون فالوور استفاده کنید این سایت علاوه بر فالوور ارزان اینستاگرام ، اقدام به فروش فالوور ایرانی اینستاگرام نیز کرده است که تمام فالوور ها به صورت عکس دار و پروفایل های ایرانی هستند همچنین در مجموعه سون فالوور شما می توانید لایک اینستاگرام ارزان و با کیفیت نیز تهیه کنید . 

برای خرید لایک اینستاگرام در سایت سون فالوور می توانید از طریق منو سایت ، وارد بخش خرید لایک شوید و هر کدام از مواردی که نیاز داشتید را اقدام به خرید آن کنید سفارشات به صورت اتوماتیک دریافت می شوند و در کمترین مدت ممکن پردازش خواهند شد .

ربات جذب فالوور هدفمند 

تمام این اصطلاحات و القاب را سایت هایی که اقدام به فروش ربات افزایش فالوور اینستاگرام کرده اند از خود در آورده اند، این حقیقت را باید پذیرفت که اگر نیاز به فالوور واقعی دارید باید از خدمات تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده کنید که این کار نیز در مجموعه سون فالوور قابل انجام است و شما می توانید از پشتیبانی سایت سوال خود را بپرسید که کدام صفحات برای تبلیغ برای شما مناسب هستند تا آن ها شما را راهنمایی  کنند در سون فالوور ما با بیش از 1700 صفحه پرطرفدار اینستاگرام تعامل داریم و می توانیم برای شما تبلیغات پست و استوری با قیمت هایی مناسب تهیه کنیم پس به هیچ عنوان به دنبال ربات جذب فالوور هدفمند نباشید چرا که همچنین موردی وجود ندارد ، به طور مثال اگر صفحه شما در مورد آموزش آشپزی است ما بیش از 50 بلاگر در زمینه تغذیه داریم که می توانید در صفحات آن ها اقدام به تبلیغ کنید در این صورت فالوور هدفمند به سمت صفحه شما نیز هدایت خواهد شد.

خلاصه مطلب ربات افزایش فالوور اینستاگرام : 

ربات های افزایش فالوور اینستاگرام می توانند با طراحی صفحات جعلی ورود به اینستاگرام اقدام به دزدیدن نام کاربری و رمز عبور حساب شما را کنند و یا اگر یه باگ امنیتی در طراحی این ربات های افزایش فالوور باشد و فردا روزی دیتابیس این برنامه ها لو رفت تصور کنید که چقدر اطلاعات کاربران این برنامه فاش خواهد شد و چه سو استفاده هایی از این اطلاعات برخی از افراد می توانند کنند.  پیشنهاد ما برای شما این است که سعی کنید از خدمات خرید فالوور ارزان سون فالوور و یا خرید فالوور ایرانی سون فالوور استفاده کنید چرا که در این حالت شما  فقط آی دی پیج خود را وارد می کنید و به هیچ عنوان به رمز عبور شما نیازی نخواهد بود. 

توجه: این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت تک کنترل هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *