تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

راهنمای خرید کمک فنر کی دی اس

راهنمای خرید کمک فنر کی دی اس

یکی از مهمترین قطعات خودرو که نقش بسیار مهمی در کیفیت رانندگی و پایداری سیستم‌های دیگر خودرو دارد کمک فنر است. به همین دلیل است که در زمان خرید کمک فنر باید بسیار وسواس گونه عمل کرده و یک کمک فنر ایده آل را با توجه به نوع خودرو و کمک‌های آن انتخاب کرد. کمک فنر KDS یکی از محبوب‌ترین برندهایی است که می‌توانید خریداری کنید.

شرکت شجاع پارت نمایندگی رسمی فروش انواع کمک فنر های کی دی اس در ایران است که شما میتوانید برای خرید محصولات کی دی اس با شماره تماس 09016440165  تماس بگیرید.

آشنایی با برند کی اس دی

KDS یک برند اصالتا کره‌ای است که در ایران مونتاژ می‌شود. محصولات این شرکت شامل انواع کمک فنر های اتومبیل است که در خط تولید ایران خودرو و سایپا به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمک فنر KDS بر اساس گازی یا روغنی بودن انتخاب می‌شود و استفاده از آن‌ها برای تمام فصول و انواع مدل‌های خودرو مناسب است. این محصولات عموما در پک‌های دو عددی شامل کمک فنرهای (جلو: چپ/راست یا عقب: چپ/راست) به فروش می‌رسند. کمک فنر KDS به دو شکل اسپرت و معمولی در بازار موجود است.

انواع کمک فنرهای KDS

کمک فنر KDS در انواع مختلفی تولید می‌شود که کمک فنرهای گازی KDS و کمک فنرهای روغنی KDS دو مدل از محبوب‌ترین کمک فنرهای این کمپانی در بازار محسوب می‌شوند. محصولات کمک فنر KDS را می‌توان شامل انواع کمک فنرهای جلو و عقب به صورت جفتی و مناسب با انواع خودروهای داخلی و خارجی شامل پژو، پراید، سمند، تیبا و… دانست. این کمک فنرها در دو نوع اسپرت و معمولی به فروش می‌رسند که کاربر می‌تواند متناسب با نیاز خودروی خود انتخاب‌های متنوعی داشته باشد.

قیمت کمک فنر KDS

در میان انواع برندهای تولید کننده کمک فنر موجود در بازار ایران، کمک فنرهای KDS که محصول مشترک ایران و کره هستند به نسبت کیفیت بالا و طول عمر مناسبی که دارند، قیمت مناسب‌تری داشته و از نظر هزینه مقرون به صرفه محسوب می‌شوند.

نقش کمک فنر کی دی اس در کیفیت رانندگی

یکی از بزرگترین معضلات رانندگی، راندن اتومبیل در جاده‌های ناهموار است. در صورتی که کمک فنر مناسبی برای خودرو انتخاب نکرده باشید، در چنین شرایطی تکان‌های عمیق و شدیدی را داخل کابین خودرو تجربه خواهید کرد، ضمن این که ارتعاشات پیوسته و شدید باعث آسیب دیدن سایر قطعات خودرو از جمله جلوبندی می‌شوند.

استفاده از کمک فنرهای کی دی اس از تأثیر ارتعاشات مستقیم به اتاق خودرو و سایر اجزای اتومبیل پیشگیری کرده و با جذب لرزش‌های ناشی از تکان‌های شدید در سطوح ناهموار رانندگی مطلوب‌تر و با کیفیت‌تری را برای شما رقم می‌زند.

کمک فنر KDS یکی از مهمترین قطعات برای بهبود کارایی و کیفیت عملکرد سیستم تعلیق محسوب می‌شود. از آنجایی که کمک فنرهای کی دی اس از کیفیت بالایی در ساخت و طراحی استاندارد برخوردار هستند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خودروهای داخلی و خودروهای خارجی موجود در بازار ایران محسوب می‌شوند.

کمک فنر KDS شامل چه قطعاتی می‌شود؟

کمک فنرهای کی دی اس نیز مانند سایر کمک فنرهای استاندارد در بازار از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند که کیفیت و کارایی آن‌ها را تضمین می‌کند. این قطعات عبارتند از:

  • فنر
  • پایه کمک
  • ضربه گیر
  • میل کمک
  • سوپاپ سرمیل کمک
  • توپی سرکمک
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *